Dat dus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
Het staat gewoon in de voorwaarden dat je je zoveel uur van te voren ziek moet melden, zodat hij eventueel een nieuwe kan inplannen.
Bovendien is een rijles met dit weer echt niet verkeerd hoor
Dat dus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
Bij mij werden de rijlessen met vergelijkbaar weer toch echt afgezegd. Lessen met dit weer is wel vragen om problemenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
Het staat gewoon in de voorwaarden dat je je zoveel uur van te voren ziek moet melden, zodat hij eventueel een nieuwe kan inplannen.
Ach, niet man. Gewoon sneeuwbandjes dr'onder en gaaaaaan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:52 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Bij mij werden de rijlessen met vergelijkbaar weer toch echt afgezegd. Lessen met dit weer is wel vragen om problemen
Ligt er aan waar je rijdt. TS moet eens aan de instructeur vragen of de rest van de lessen wel zijn doorgegaan. Als die allemaal zijn afgelast moet TS natuurlijk wel z'n geld terug krijgen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:52 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Bij mij werden de rijlessen met vergelijkbaar weer toch echt afgezegd. Lessen met dit weer is wel vragen om problemen
Kijk, een vrijdagavond ONZ fokker is in ons midden!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:53 schreef Hubba88 het volgende:
[..]
Ach, niet man. Gewoon sneeuwbandjes dr'onder en gaaaaaan.
Ja wie kent hem niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef JtodaX het volgende:
[..]
Kijk, een vrijdagavond ONZ fokker is in ons midden!
Oersaai...als je het voor de kick doet ben je sowieso aan het verkeerde adres bij een rijschool.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:52 schreef JtodaX het volgende:
Ja, de eerste les leer je de verraderlijkheid van de gladde weg kennen, maar als je dat een beetje kent is het gewoon oersaai om traag over de sneeuw te rijden.
Datquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
Ja als je niet kan en niet weet hoe je moet rijden kan je -doodsangsten omdat je geen grip/evaring hebt- best verwarring met 'saai'quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:52 schreef JtodaX het volgende:
Ik heb al vaker in dit weer rijles gehad. ..constant 25/30kmu gereden over wat provinciale wegen in de buurt. Ja, de eerste les leer je de verraderlijkheid van de gladde weg kennen, maar als je dat een beetje kent is het gewoon oersaai om traag over de sneeuw te rijden.
Tja, dan weet je van te voren dat je totaal geen rechten hebt. Beetje dom dat je dat niet nagevraagd hebt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:09 schreef JtodaX het volgende:
Ik heb die voorwaarden nooit gezien. De leraar heeft mij hier nooit naar verwezen of wat dan ook. Ik heb nooit mijn adres aan hem moeten geven, of handtekening moeten zetten, wat dan ook. Alleen mijn ID laten zien. Van hem heb ik niets officieels. (behalve een leskaart waar een paar data op staan met een tijdstip)
Na 40 lessen is het hoogste tijd voor examen, gewoon doen. Misschien zak je maar de 2de keer slaagt sowieso bijna iedereen al standaard zolang je geen brokken maakt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:09 schreef JtodaX het volgende:
Nee, ik bedoel dat het ueberhaupt niet verstandig is om te gaan rijden. En áls ik zou rijden, zou ik rijden op rustige wegen waar je maar 20km/h rijdt. Van bijzondere verrichtingen komt weinig terecht. Ik heb al 40 lessen gehad, waaronder in de sneeuw.
Grapje hoop ik ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef JtodaX het volgende:
[..]
Kijk, een vrijdagavond ONZ fokker is in ons midden!
De lesauto heeft geen winterbanden.
Nou, ik heb hem dus nog niets betaald. Hij wilt nu dat ik hem nu twee lessen overmaak, terwijl ik er maar een heb gehad. Rijlessen zijn verdomme duur Ik ben (nog) geen miljonair...quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja, dan weet je van te voren dat je totaal geen rechten hebt. Beetje dom dat je dat niet nagevraagd hebt.
Bij mij werd het bij dit soort weer (erger nog eigenlijk, er lag toen gewoon alleen ijs op de weg) een les slippen - remmen op de motor - bijzondere verrichtingen... Best nuttig hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:52 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |