quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet nog even mijn watermeloenen oogsten....
Daarna ga ik naar bed
Gevonden, moest ff plassen wat katten van binnen naar buiten en van buiten naar binnenquote:
huilenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gevonden, moest ff plassen wat katten van binnen naar buiten en van buiten naar binnen
En ik moet een beetje huilen om Erik
Wait wutquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gevonden, moest ff plassen wat katten van binnen naar buiten en van buiten naar binnen
Awww, ik zit nog op iets te wachten, graag morgen in mijn inboxquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:28 schreef Koen66 het volgende:
ik kreeg beelden van Miranda met d'r grote meloenen voor me![]()
Ik wist het al voor je het ging postenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:28 schreef Koen66 het volgende:
getver ben ik zo voorspelbaarquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wist het al voor je het ging posten
ja wat een stomme kutopmerking dat ik uit de hoogte doe..quote:
Jaquote:
mag ik die beelden ook?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:28 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:28 schreef Koen66 het volgende:
Jawel want meloenenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:32 schreef charmed_angel het volgende:
Heeeeeeeeeeeelp ga ik het nog 5 minuten volhoden ')
Oh tot het laatste woord dacht ik dat er 'gedronken' zou staanquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb gisteren twee heeeerlijke flessen gekregen
zijn die meloenen zo zwaar?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:32 schreef charmed_angel het volgende:
Heeeeeeeeeeeelp ga ik het nog 5 minuten volhoden ')
quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja wat een stomme kutopmerking dat ik uit de hoogte doe..
Damn ik ben ongeveer het tegenovergestelde, maar zang zit in iedere vezel in mijn lijf en dus wijkt mijn mening soms wat af van anderen.
Ik zat gisteren te janken van ontroering bij een kinderkoor van 90 kids, met mijn vingers in min oren bij een soliste die een heel nummer consequent een halve toon te hoog zong, maar ik heb wel voor dat kind geklapt omdat ze wel het lef had om dat voor 1000 mensen te doen.
Ik hoor muziek en ik beleef muziek, en net ff anders dan het gemiddelde in de live topics...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |