Oh maar ik hou van heel veel muziekquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:14 schreef krakkemieke het volgende:
Bluezz: nooit gedacht dat je Paranoid leuk zou vinden!
Ja, dat wist ik wel. Leuk!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh maar ik hou van heel veel muziek
om 21.15 op vrijdag?quote:
Kan toch? Ik lees overal vakantiestress en dekentjes enzo..........quote:
dan nog is 21.18 erg vroeg voor mijquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kan toch? Ik lees overal vakantiestress en dekentjes enzo..........
Groot gelijk, niet moeilijk doen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:20 schreef AnneX het volgende:
Toen wij beiden eindelijk thuis waren, moesten wij eigenlijk weer weg.
Op een handig tooltje van tomtom - link anyone ? - stonden 12 incidenten en de reistijd vervierdubbeld.
Dus wij gaan niet !
BlueXX had ook wat reisproblemen las ik.
En Dude met haar reiskriebels : als je maar weg kunt !
En jammer voor het noorse trütje dat zij nog niet wegkan.
En Steer heeft een ( waardeloos) K pakket . In iedr geval is er aan hem gedacht.
Lekker ff tussen de tavkapbenen stekenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:19 schreef Sunnythesun het volgende:
nee een hallo!! Ik ga toch niet al om 21.18 naar bed?ik ben niet ziek!
![]()
heb kouwe jatten
Sterker nog, ze draai het origineel van mij uit 1970 op LP nog wel eens:quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:14 schreef krakkemieke het volgende:
Bluezz: nooit gedacht dat je Paranoid leuk zou vinden!
Oh ja! Daarom wilde ik een relatie. Voor die kouwe voeten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker ff tussen de tavkapbenen steken
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Sterker nog, ze draai het origineel van mij uit 1970 op LP nog wel eens:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh ja! Daarom wilde ik een relatie. Voor die kouwe voeten.![]()
Oh wacht! Ik heb een kruik!
Ja, mijn ex protesteerde altijd tegen mijn koude voeten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
is niet het zelfde..
maar wel lekker rustig
Ik vind dat ook wel een reden voor een echtscheiding.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:26 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, mijn ex protesteerde altijd tegen mijn koude voeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |