Oh maar ik hou van heel veel muziekquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:14 schreef krakkemieke het volgende:
Bluezz: nooit gedacht dat je Paranoid leuk zou vinden!
Ja, dat wist ik wel. Leuk!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh maar ik hou van heel veel muziek
om 21.15 op vrijdag?quote:
Kan toch? Ik lees overal vakantiestress en dekentjes enzo..........quote:
dan nog is 21.18 erg vroeg voor mijquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kan toch? Ik lees overal vakantiestress en dekentjes enzo..........
Groot gelijk, niet moeilijk doen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:20 schreef AnneX het volgende:
Toen wij beiden eindelijk thuis waren, moesten wij eigenlijk weer weg.
Op een handig tooltje van tomtom - link anyone ? - stonden 12 incidenten en de reistijd vervierdubbeld.
Dus wij gaan niet !
BlueXX had ook wat reisproblemen las ik.
En Dude met haar reiskriebels : als je maar weg kunt !
En jammer voor het noorse trütje dat zij nog niet wegkan.
En Steer heeft een ( waardeloos) K pakket . In iedr geval is er aan hem gedacht.
Lekker ff tussen de tavkapbenen stekenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:19 schreef Sunnythesun het volgende:
nee een hallo!! Ik ga toch niet al om 21.18 naar bed?ik ben niet ziek!
![]()
heb kouwe jatten
Sterker nog, ze draai het origineel van mij uit 1970 op LP nog wel eens:quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:14 schreef krakkemieke het volgende:
Bluezz: nooit gedacht dat je Paranoid leuk zou vinden!
Oh ja! Daarom wilde ik een relatie. Voor die kouwe voeten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker ff tussen de tavkapbenen steken
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Sterker nog, ze draai het origineel van mij uit 1970 op LP nog wel eens:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh ja! Daarom wilde ik een relatie. Voor die kouwe voeten.![]()
Oh wacht! Ik heb een kruik!
Ja, mijn ex protesteerde altijd tegen mijn koude voeten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
is niet het zelfde..
maar wel lekker rustig
Ik vind dat ook wel een reden voor een echtscheiding.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:26 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, mijn ex protesteerde altijd tegen mijn koude voeten.
quote:
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Sterker nog, ze draai het origineel van mij uit 1970 op LP nog wel eens:
[ afbeelding ]
Goed zo liefie!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:
ben lekker tv aan t kijken en msn'en
Jeugdsentiment.quote:
Yeah babyquote:
ik vind Sterrenstof stiekem een lief liedjequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:38 schreef rijsttafel het volgende:
Het nieuwe album van Jeugd van Tegenwoordig is ook weer lekker fout en daardoor dus weer goed.
Geen moer aanquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik vind Sterrenstof stiekem een lief liedje![]()
Ik heb een haat/liefde verhouding met ze, Sterrenstof vind ik wel te gekquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Geen moer aan.
Maar heb de JvT nooit leuk gevonden.
Ik ook!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik vind Sterrenstof stiekem een lief liedje![]()
Ik versta ze niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik ook!
Maar dit is het liefste JvT liedje:
Dat is 1.74 m.quote:
quote:
je hebt je duimstok verkeerd omquote:
Steer ondergesneeuwdquote:
quote:
Ja, maar jij bent nog aan het posten, dus van jou kan ik er wel vanuitgaan dat het niet zo isquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hell! Met zo'n laag komt van mij ook alleen nog mijn kruintje er boven uit
Okequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Flauw. Ik heb het geluisterd.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent nog aan het posten, dus van jou kan ik er wel vanuitgaan dat het niet zo is
Misschien een iglo met WIFI, dat zou kunnen.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Misschien een iglo met WIFI, dat zou kunnen.
Schotse antivries bedoel je?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat had gekund.. maar dan wel met een flinke fles antivries.. brrrrr
bij voorkeurquote:
STEER BEN JE DAAR?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Ohja?
[ afbeelding ]
Scheelt wel een CM.
Ik doe mee als er goeie sneeuw valt! Deze sneeuw plakt niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:58 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Schotse antivries bedoel je?![]()
Ik wil ooit in m'n leven nog wel een iglo bouwen en er dan ook echt in slapen.
Echt wel! Hier wel! Heel goed zelfs. Heb nog ballen bij willekeurige buren tegen de ramen gegooid. Want ik heb niemand om sneeuwgevecht mee te doen vandaag.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik doe mee als er goeie sneeuw valt! Deze sneeuw plakt niet.
Ballen lukte wel hier, maar een sneeuwpop niet. De sneeuwvlokken waren te klein.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:01 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Echt wel! Hier wel! Heel goed zelfs. Heb nog ballen bij willekeurige buren tegen de ramen gegooid. Want ik heb niemand om sneeuwgevecht mee te doen vandaag.
Maar ik hou je eraan !
Als je met emmers goeie blokken kan maken,kom ik!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik doe mee als er goeie sneeuw valt! Deze sneeuw plakt niet.
Met kratjes is beter! Die heb ik ook!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als je met emmers goeie blokken kan maken,kom ik!
Dat is het ideaal. Hier moet je ws kratjes volstampen. Heel andere sneeuw.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:11 schreef rijsttafel het volgende:
Nee, joh. Gewoon blokken uitzagen zoals echte eskimo's.
Jij bouwt je iglo in een hartjesvorm of wat?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:14 schreef krakkemieke het volgende:
Hmm, ik zie een verschil in creativiteit tussen ons.
Mail me maar als je een iglo kan bouwen!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:18 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Jij bouwt je iglo in een hartjesvorm of wat?
Nogalquote:
Zo jammer. Ik heb een fokker aangemeld, die er heel blij mee was.quote:
Heb je een Fokker weggeven daarquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zo jammer. Ik heb een fokker aangemeld, die er heel blij mee was.
Vind het een beetje een raar subforumquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:35 schreef krakkemieke het volgende:
Enne.....
Voor zooi die je anders weggooit.....
FOK!kers helpen FOK!kers
Waarom?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vind het een beetje een raar subforum
Ja, en een tukje gedaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:26 schreef Duderella het volgende:
Wij hebben net voor het laatst voor de vakantie gesport. Ik met mijn PT. Goed afgemat.![]()
Nu nog snel een zooi nakijkwerk afmaken.![]()
Bluezz, jij bent veilig weer thuis, las ik zo even snel. Gelukkig al een tijdje. Al weer opgewarmd inmiddels?
Welkom in de wintersport die NL heet DHquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:33 schreef Den_Haag het volgende:
Weer in nl! :w
Alleen Nog ff de eigen auto ophalen
en bedanktquote:
Ik ben ook nog geen ir. Dus nu nog gewoon huisman.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:23 schreef krakkemieke het volgende:
En ik ben geen IR of ing, gewoon een huisvrouw.
Homeboyquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:53 schreef rijsttafel het volgende:
Ik moet morgen weer boodschappen doen
[..]
Ik ben ook nog geen ir. Dus nu nog gewoon huisman.Of noem het huisjongen.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:54 schreef z80 het volgende:
ps
er ligt hier wel wat van dat witte spul, maar het is niet de moeite.
Gebakken aardappels, sla en een karbonade.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:54 schreef rijsttafel het volgende:
Kutjes.. ik moet nog een Kerstmenu bedenken.Voor mensen die niet veel raars gewend zijn.
Noem ons geen kutjesquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:54 schreef rijsttafel het volgende:
Kutjes.. ik moet nog een Kerstmenu bedenken.Voor mensen die niet veel raars gewend zijn.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Bewaar de rest maar voor morgen
Taaaaaaav je vergeet de toetquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef TAV74 het volgende:
Gebakken aardappels, sla en een karbonade.
Graag gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |