Ben ik niet, echt niet..quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe eens niet zo ongeduldig
Oke ik sla mijn beurt wel overquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Jij hebt van de week al gehad
Thanks.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:44 schreef Chanel5 het volgende:
Maar gun het je wel, have lots of snowfun NouMooiNiet!
*buiten kijktquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
Oke D,
http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx
Dat is waar, oke blijf maar lekker gewoon de D`tje die ik zo af en toe voorbij zie schuivenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:31 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar nu ineens mee beginnen?
blaas wel ff heel hard vanuit me keukenraamquote:Op zondag 19 december 2010 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op het Koningsplein nog niet.
Er is iets moois onderweg idd: http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&soort=loop3uurquote:Op zondag 19 december 2010 11:52 schreef Chanel5 het volgende:
Weersverwachting
Het is nu in gehele land zo goed als droog, maar op veel plaatsen erg nevelig. In de middag gaat het van het zuidoosten uit opnieuw sneeuwen. Ongeveer noord van de lijn Rotterdam ? Enschede blijft het waarschijnlijk droog. In het zuidwesten en midden valt 1-3 cm en in Oost-Brabant en Zuid-Limburg tussen 6 en 11 cm.
Mocht er nog een echt gevaarlijke situatie ontstaan, dan wordt het plaatje oranje of rood.quote:Gladheid en sneeuwval
Door gevallen sneeuw is het op veel plaatsen glad. Geldig: zondag 19 december 2010 vanaf ca 07 uur gedurende ca 8 uur
Van het zuiden uit af en toe sneeuw, totaal 1-5 cm. Geldig: zondag 19 december 2010 vanaf ca 15 uur gedurende ca 8 uur
Door gevallen sneeuw is het op veel plaatsen glad. Geldig: zondag 19 december 2010 vanaf ca 23 uur gedurende ca 25 uur
hier ook weer een laagje gevallen vannacht Chanelquote:Op zondag 19 december 2010 13:00 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ga wel voor geel, zo extreem hoeft het nu ook weer niet te worden. Moeten genoeg mensen werken dus dat.
Korrektie van het aantal centimeters wat hier is gevallen afgelopen nacht, gemeten: 8 cm.
Mooi hè?quote:Op zondag 19 december 2010 13:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hier ook weer een laagje gevallen vannacht Chanel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |