hoiquote:
quote:De wedstrijd tussen FC Twente en Heracles Almelo van vanavond is AFGELAST! Straks meer op www.fctwente.nl. #tweher
Hey Andrea. Lang niet gezien.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Haii tukkertjes! Alles goed hier? Allemaal al een sneeuwpop gebouwd?
maar sneeuw is toch tof?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Woutertje!Met mij ook goed hoor, al hou ik niet van sneeuw, dus veel binnen gezeten, saaaaaai...
quote:
Ha schoonheidquote:
mijn sigaar hebben?quote:
neuhquote:
Echt niet! Bierrrrquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Shitttt, vanavond wordt een saaie avond
En tietuh!quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ok, dit is ECHT niet te vreten
Ik bestel wel wat
Nee vies nat glad en koud. Bah.quote:
Haiiiquote:
In hengelo lijkt alles (of veel?) dicht te zijn vanwege het weer.... sterkte!quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ok, dit is ECHT niet te vreten
Ik bestel wel wat
Jaja.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee vies nat glad en koud. Bah.
[..]
HaiiiInderdaad lang niet gezien... Eerst druk geweest en nu probeer ik af te kicken van teveel internet. Wat vandaag dus jammerlijk mislukt.
Alles goed daar?
Ik heb een karbonade met rijst en witte bonen in tomatensaus ooit nog te vreten gemaakt, dat was waardeloos (wel eetbaarquote:
Klinkt weinig appetijtelijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een karbonade met rijst en witte bonen in tomatensaus ooit nog te vreten gemaakt, dat was waardeloos (wel eetbaar) maar nog 3x beter dan deze meuk
Aj da's vervelend.. Ziek?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:26 schreef omearos het volgende:
ik had pizza, maar smaakte me nietmaag werkt niet mee
ik wil je wel opwarmenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee vies nat glad en koud. Bah.
[..]
HaiiiInderdaad lang niet gezien... Eerst druk geweest en nu probeer ik af te kicken van teveel internet. Wat vandaag dus jammerlijk mislukt.
Alles goed daar?
whehe, dat wordt dus snackbar?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een karbonade met rijst en witte bonen in tomatensaus ooit nog te vreten gemaakt, dat was waardeloos (wel eetbaar) maar nog 3x beter dan deze meuk
vroeg onder de wol en een extra deken er bij opquote:
Was dat nou voor een bullshit?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vroeg onder de wol en een extra deken er bij op
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:38 schreef haakon het volgende:
[..]
Was dat nou voor een bullshit?
ZUIPN!
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goh, volgens mij is het maar goed dat ik na 3 happen ben gestopt met eten, er kwam ineens een stukje worst omhoog en de rest volgde vanzelf
net zoals 't treinverkeerquote:
oepsquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goh, volgens mij is het maar goed dat ik na 3 happen ben gestopt met eten, er kwam ineens een stukje worst omhoog en de rest volgde vanzelf
En hoe mensen buiten onderuit gaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:00 schreef Samzz het volgende:
Ik geniet met volle teugen van dit weer nu ik lekker warm binnen in m'n dekentje gewikkeld voor het raam zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |