Ja?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik doe altijd heel aardig tegen Merel
Doe ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
moet je niet zeggen, maar duidelijk maken
Ik probeer het meestal wel, ik heb ook heel veel voor je over! Ik ben voor jou zelfs geband op Girlscenequote:
hommelquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik probeer het meestal wel, ik heb ook heel veel voor je over! Ik ben voor jou zelfs geband op Girlscene![]()
ja we weten wel dat je verstoppertje speelt en dat je ervoor schaamt omdat iedereen dan denkt dat je nog 12 bent, ik snap het wel!quote:
Voor mij? Niet eens omdat je een jongen bent?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik probeer het meestal wel, ik heb ook heel veel voor je over! Ik ben voor jou zelfs geband op Girlscene![]()
ik ben ook maar 12quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja we weten wel dat je verstoppertje speelt en dat je ervoor schaamt omdat iedereen dan denkt dat je nog 12 bent, ik snap het wel!
Tof! Goede zet! Dictatorisch forumquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Voor mij? Niet eens omdat je een jongen bent?
Heb mn account er laten verwijderen trouwens
Handschoenenquote:
Ja maar de oprichtster is wel per 1 januari weg las ik.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tof! Goede zet! Dictatorisch forum
ik heb wel een jongen laten vallen met zijn smoel in de sneeuw omdat hij op eenden gooidequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Handschoenen![]()
Heb vandaag mn eerste minisneeuwballengevecht gehad, was weer een bewijs dat ik niet kan gooien
hahahquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:45 schreef honkeytonk het volgende:
Ooh Merel! Een hele lieve meid! Als ik in haar ogen kijk, ben ik mijn beeldscherm even kwijt![]()
![]()
Oke MSN!quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
als jij de jouwne laat zien dan laat ik de mijnes zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |