Stratumquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja maar wat ga je daar dan doen in eindhoven want na een tijdje heb dat huis wel gezien
Nodig je het leukste meisje uit dat je kent en maak je er een date vanquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:40 schreef tdrone het volgende:
wat ik bedoel is dat het alleen niet zo leuk is om daarheen te gaan
Ik weet het, maar ik dacht omdat je zei "morgen glazen huis"quote:
Omdat het morgen begint... vind het altijd wel leuk om te volgenquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik dacht omdat je zei "morgen glazen huis"![]()
Ik zou zondag gaan, maar ik doe het maar niet.... payday pas woensdag![]()
En moet nog een aantal kerstkadootjes kopen
Gewoon alleen.. waarom nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:40 schreef tdrone het volgende:
wat ik bedoel is dat het alleen niet zo leuk is om daarheen te gaan
neequote:Op vrijdag 17 december 2010 14:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat het morgen begint... vind het altijd wel leuk om te volgen
Ahw, je gaat dus helemaal niet meer?
ferry matchquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:05 schreef tdrone het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe erg ik me verveel
Goed weekend ouwequote:Op vrijdag 17 december 2010 15:07 schreef tdrone het volgende:
WEEEEKEND
veel plezier nog ik ben naar huis
Jup!quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:48 schreef MaleDuck het volgende:
wat een stilte hier...
iedereen weekend vieren zeker...
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:15 schreef Tilboy het volgende:
Holla!
Gelukkig magik volgende week nog naar school
blijven typen... dat bevorderd de bloeddoorstroming!quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
bah net sneeuw moeten ruimen van de auto, mijn vingers zijn bevroren dus kan heel moeilijk typen
haha ik wilde mn TR verbeteren maar dat gaat hem niet worden,volgende week maar poging doen in de vakantiequote:Op vrijdag 17 december 2010 16:18 schreef MaleDuck het volgende:
er zijn mensen in dit topic
[..]
blijven typen... dat bevorderd de bloeddoorstroming!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:21 schreef Tilboy het volgende:
Ik ben toenet bijna op mijn bek gegaan in een bocht...
Het kan nogquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik wilde mn TR verbeteren maar dat gaat hem niet worden,volgende week maar poging doen in de vakantie
TR = type record?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik wilde mn TR verbeteren maar dat gaat hem niet worden,volgende week maar poging doen in de vakantie
alles kanquote:
ow het moest PR zijn,. persoonlijk recordquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
TR = type record?
Ach zijn ze nou nog niet ontdooid?
Dat zou wel heel erg zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alles kan![]()
maar ik denk niet dat ik van nu tot 12 uur boven de 1075 kan posten
ik gun vandaag iemand anders de 1e plek, ik heb dat gisteren al gehaaldquote:
Bedanktquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik gun vandaag iemand anders de 1e plek, ik heb dat gisteren al gehaald
PR, waarin dan? posts hier?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow het moest PR zijn,. persoonlijk record
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
graag gedaan![]()
wat heb jij met?
en dat record staat op?quote:
Neuhj hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
is er iets? dan moet je het even melden
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn record is van Vrijdag 3 december 1075
ook best veel hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
wow... ik denk dat mijn top op 200 ligt ofzo...
Ach... ik ben ook alleen maar een werkposter...quote:
Ja ik was die dag vrij dus dan wil het wel, ik post meestal alleen als ik klaar ben met school ofzoquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach... ik ben ook alleen maar een werkposter...
Wat was je vanadaag dan doen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik was die dag vrij dus dan wil het wel, ik post meestal alleen als ik klaar ben met school ofzo
slapen,boodschappen doen,bh kopen en auto sneeuwvrij maken.quote:
cc is een yetiquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
slapen,boodschappen doen,bh kopen en auto sneeuwvrij maken.
Ja ik kom buiten
Alweer?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik kom buiten
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik kom buiten
quote:
Wil jij mij ook weg hebben?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij zou een week niet posten
Tof dat je het gezellig met mij vind.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ik vind het gezellig met jou, ik merkte alleen iets op
ik ga jou ook missen. dat jij dat ook weetquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:42 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga jullie wel missen, even dat jullie het weten
Ik geloof je nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga jou ook missen. dat jij dat ook weet
Met vrienden?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
JaMet vrienden, en dan lekker boarden
Oh nietesquote:
ik haat je nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat zeg je alleen maar om mij beter te laten voelen
Ik heb aandacht nodig, in de vakantie kan ik het van jullie niet krijgen. Dus geef mij aandacht.quote:
* Chocolate-chick geeft Honkeytonk aandachtquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb aandacht nodig, in de vakantie kan ik het van jullie niet krijgen. Dus geef mij aandacht.
Dat is dan wel weer waarquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat zeg je alleen maar om mij beter te laten voelen
Fijn weeken MD!!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:45 schreef MaleDuck het volgende:
weekend!![]()
dag lieve kijkbuiskinderen...
o nee verkeerde tekst![]()
fijn weekend iedereen![]()
![]()
Dag MD!quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:45 schreef MaleDuck het volgende:
weekend!![]()
dag lieve kijkbuiskinderen...
o nee verkeerde tekst![]()
fijn weekend iedereen![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
* Chocolate-chick geeft Honkeytonk aandacht
quote:
Ik kan het ook niet verdragenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:46 schreef honkeytonk het volgende:
Vanavond ga ik zomaar weg, ik neem geen afscheid. Dat kan ik niet aan.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
En ik zal jou maar even aandacht schenken, heb nog niks teruggestuurd zie ik.
Maarmaar... hoe zit dat dan met ons?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:46 schreef honkeytonk het volgende:
Vanavond ga ik zomaar weg, ik neem geen afscheid. Dat kan ik niet aan.
Er is geen "ons" meer, er is een jij en een ik. Wij zijn niet meer.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maarmaar... hoe zit dat dan met ons?
gezelligquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:48 schreef Graseter het volgende:
Ik kijk heel de dag naar het gebouw waar PierreTT werkt.
Is't een beetje interessant?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:48 schreef Graseter het volgende:
Ik kijk heel de dag naar het gebouw waar PierreTT werkt.
Dat valt onder opzoekenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
En je mag bij de Talentenjachten Trivia geen YouTube-filmpjes kijken of wel?
Maar waarom?!quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Er is geen "ons" meer, er is een jij en een ik. Wij zijn niet meer.
BURNquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan zou ik even in het topic kijken als ik jou was.
Ik heb hem al gedumpt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dump HT en wordt een 'ons' met Lutte.
Ohw zo... nou, dat heb ik er graag voor overquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dump HT en wordt een 'ons' met Lutte.
Ik heb jou allang gedumpt. Je vader is beter in bed.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo... nou, dat heb ik er graag voor over
HT
Heul niet... ik dumpte jou, nadat ik had ontdekt dat je het met ome Frans deedquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb jou allang gedumpt. Je vader is beter in bed.
Wen er maar niet aan, volgende week zal je niet meer stuk gaan aangezien ik dan niet meer post.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat met ome Frans was maar voor 1 keer, en dat was voor een weddenschapquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heul niet... ik dumpte jou, nadat ik had ontdekt dat je het met ome Frans deed
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heul niet... ik dumpte jou, nadat ik had ontdekt dat je het met ome Frans deed
Niks mee te maken... ontdekt is ontdekt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat met ome Frans was maar voor 1 keer, en dat was voor een weddenschap
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niks mee te maken... ontdekt is ontdekt.
nah... ik ben niet zo'n vfan van Ome Fransquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaloers omdat je niet mee mocht doen?
Je hebt er alles mee te maken, het was een weddenschap met jouquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niks mee te maken... ontdekt is ontdekt.
In dat geval....quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je hebt er alles mee te maken, het was een weddenschap met jou
Ik genoot tenminste van, het is niet zo dat ik seks had met een vrouw ofzo, dat is gewoon ranzigquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
In dat geval....
dat je het nog hebt gedaan ook_________!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik genoot tenminste van, het is niet zo dat ik seks had met een vrouw ofzo, dat is gewoon ranzig
Zwaar eensquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik genoot tenminste van, het is niet zo dat ik seks had met een vrouw ofzo, dat is gewoon ranzig
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je rechterhand is zeker echt het einde?
Links ftw!quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je rechterhand is zeker echt het einde?
Meer verdien je ook niet... viespeuk!quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:57 schreef honkeytonk het volgende:
En stuur mij nu een PM, want ik wil aandacht.
Een SMSje mag ook.
Nee sorry, drukdruk!quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:57 schreef honkeytonk het volgende:
En stuur mij nu een PM, want ik wil aandacht.
Een SMSje mag ook.
En dat zeg jij, nadat je dat ene dingetje gisteren alweer probeerdequote:Op vrijdag 17 december 2010 16:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Meer verdien je ook niet... viespeuk!
Wat probeerde Benny?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En dat zeg jij, nadat je dat ene dingetje gisteren alweer probeerde
quote:
Ik heb een groot neusgat.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
HT heeft een grote neus? Of heb jij een klein ding?
Wat denk jequote:Op vrijdag 17 december 2010 16:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
HT heeft een grote neus? Of heb jij een klein ding?
En nu krijg ik zo'n trieste PM van jou waar in staat dat je mij terugwil? Denk je dat het zo makkelijk is?quote:
Haha!quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En nu krijg ik zo'n trieste PM van jou waar in staat dat je mij terugwil? Denk je dat het zo makkelijk is?
Nee hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dit heeft toch niks te maken met al die ranzige details die ik je PM?
Ik wil aandachtquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:04 schreef tdrone het volgende:
hoi allemaal zijn jullie HT weer aan het plagen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
![]()
telefoonrekening van 142 euro
142 euroquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
![]()
telefoonrekening van 142 euro
groen bolletjequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:05 schreef iBenny het volgende:
Ik zocht op aandacht en kwam uit op dit plaatje
[ afbeelding ]
Oke.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:05 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Ook mijn PM staat open!quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dit heeft toch niks te maken met al die ranzige details die ik je PM?
Hee! Stop eens met naaktpics van mij te posten!quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:05 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooierquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hee! Stop eens met naaktpics van mij te posten!
Die heeft iedereen toch al.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hee! Stop eens met naaktpics van mij te posten!
Dat kan ik niet op mijn mobieltje uit 1999.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mensen die geen whatsapp hebben.
mensen die mobiele telefoonverslaafd zijn:')quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
ik kan volgende maand pas abo verlengen en/of aanpassenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij bent veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier
Mensen die dat niet zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
mensen die mobiele telefoonverslaafd zijn:')
tss in 1999 was je 6quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat kan ik niet op mijn mobieltje uit 1999.
Mensen die FOK! verslaafd zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
mensen die mobiele telefoonverslaafd zijn:')
nou FOK! kost je geen geld..quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mensen die FOK! verslaafd zijn
Echt hequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
inderdaad mensen die naar buiten gaan om met hun vrienden af te spreken...
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
inderdaad mensen die naar buiten gaan om met hun vrienden af te spreken...
ja we gaan toch meeten via de computer toch wel?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wie doen dat nou? Mallerts die het zijn.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoe anders?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja we gaan toch meeten via de computer toch wel?
Hier heel erg veel. Helemaal wit.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:11 schreef tdrone het volgende:
heeft het bij jullie wel zo heftig gesneeuwd want hier ligt er wel nog veel van gisteren maar verder is er niet veel gevallen
er ligt hier 12 centimeterquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:11 schreef tdrone het volgende:
heeft het bij jullie wel zo heftig gesneeuwd want hier ligt er wel nog veel van gisteren maar verder is er niet veel gevallen
dat ligt hier nog van gisterenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
er ligt hier 12 centimeter
Jij kent Merel in het echt?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:13 schreef honkeytonk het volgende:
Merel achtervolgt mij, eerst komt ze ook naar FOK!, (waarvoor dank) en nu ook in de SC
uhuquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:16 schreef honkeytonk het volgende:
Merel hunkert naar mijn plassepiel.
Nee, maar toen we niet in een topic mochten SC' en, ben ik naar GSc gegaan, en daar heb ik merel ontmoet, en toen heb ik haar naar FOK! gehaald. En ik ben op GSc gebanned omdat ik een kleine Leonardo hebquote:
dankje voor de infoquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij ook. Of je het nou wil of niet.
aan de verkeerde kant?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Graag gedaan. Merel staat trouwens aan de verkeerde kant, da's dan wel weer minder.
ik denk dat ze na die opmerking al weer weg is uit de scquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:16 schreef honkeytonk het volgende:
Merel hunkert naar mijn plassepiel.
Nee, ik zat op facebook foto's te uploaden wat niet helemaal wilde lukkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik denk dat ze na die opmerking al weer weg is uit de sc
ja jij vind dat een grapje maar ik nem me dat zelf kwalijk en krijg een nog groter minderwaardigheidscomplex wat weer leid tot een depressie en dan spring ik voor een trein !quote:
Zie nou wat je gedaan hebt HTquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja jij vind dat een grapje maar ik nem me dat zelf kwalijk en krijg een nog groter minderwaardigheidscomplex wat weer leid tot een depressie en dan spring ik voor een trein !
ga jij een patat halenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:23 schreef tdrone het volgende:
maar ik ga eerst naar de friture FRIETEN halen
Frietquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:23 schreef tdrone het volgende:
maar ik ga eerst naar de friture FRIETEN halen
Zien nou wat je gedaan hebt Merelquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wil jij mij nou een schuldgevoel aanpraten/? Ik spring voor de trein
Aardig ben jij, dan heeft die machinist voor eeuwig een schuldgevoel...wil je dat op je geweten hebben?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wil jij mij nou een schuldgevoel aanpraten/? Ik spring voor de trein
Neequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Aardig ben jij, dan heeft die machinist voor eeuwig een schuldgevoel...wil je dat op je geweten hebben?
ja ik ga mezelf ophangenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:26 schreef honkeytonk het volgende:
En nu pleegt iedereen hier zelfmoord omdat ze zonder mij niet verder kunnen lezen.
Ja, door jou ben ik analfabeet gewordenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:26 schreef honkeytonk het volgende:
En nu pleegt iedereen hier zelfmoord omdat ze zonder mij niet verder kunnen lezen.
Door mij ben je op FOK! gekomenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, door jou ben ik analfabeet geworden
Daarom, zie watvoor slechte invloed je hebtquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Door mij ben je op FOK! gekomen
daar heeft ze nu spijt van,. iets met autisten enzoquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Door mij ben je op FOK! gekomen
Ja, iedereen denkt nu dat ik ook autist benquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
daar heeft ze nu spijt van,. iets met autisten enzo
Het zal mij eeuwig spijtenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom, zie watvoor slechte invloed je hebt
Ben je ook, anders zit je niet op fOK!.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, iedereen denkt nu dat ik ook autist ben
Wanneer je FOK!t kom je er nooit meer vanafquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, iedereen denkt nu dat ik ook autist ben
Jij wilde dat ze hier kwam, dus heb jij haar autist gemaaktquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ben je ook, anders zit je niet op fOK!.
Ja maar ik ben er nog niet klaar voor om dat aan mezelf toe te gevenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ben je ook, anders zit je niet op fOK!.
Van binnen is ze altijd een autist geweest.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij wilde dat ze hier kwam, dus heb jij haar autist gemaakt
Ach, ik ben al verslaafd geweest aan andere fora, denk dat ik over een jaar of 2 weer naar de volgende overstapquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wanneer je FOK!t kom je er nooit meer vanaf
1- Ontkenningsfasequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja maar ik ben er nog niet klaar voor om dat aan mezelf toe te geven
Nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Van binnen is ze altijd een autist geweest.
aawh, kusje op je gepest?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
NietIk ben gewoon gepest vroeger dat was de reden
Ah dankje voelt veel beter nuquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh, kusje op je gepest?
vakantie had ik alquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa, gaat ook wel, vakantie dat is het enige leuke
ik ook hehequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik pas sinds gisteren hoor
ohh dat is wel minderquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nou gezelligheid bestaat hier niet
awh arme jij/julliequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nou gezelligheid bestaat hier niet
werken, kerst vieren,FOK!kenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:36 schreef 92Merel het volgende:
Gaan jullie nog leuke dingen doen in de vakantie?
ik heb een paar dingen afgezegd dus denk het nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:36 schreef 92Merel het volgende:
Werken (mits ze me laten weten wanneer ik ingepland ben), rijlessen(mits ze door gaan vanwege het weer), rij examen (mits ,,) kerst en oud & nieuwquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
werken, kerst vieren,FOK!kenjij?
Jammer.. Maar kan je geen nieuwe dingen inplannen dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik heb een paar dingen afgezegd dus denk het niet
Maar wat is er dan aan de hand? Want je had het er een tijdje geleden in de NB ook al overquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
arme ik ja want ik lijd eronder
Ik ga boarden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:36 schreef 92Merel het volgende:
Nee niet echt bepaald ik zou naar mijn vriendin gaan maar we kampen nu met wat ruzie dus heb ik het afgezegd en met vrienden gewoon af en toe wat doenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jammer.. Maar kan je geen nieuwe dingen inplannen dan?
Okee leukquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Werken (mits ze me laten weten wanneer ik ingepland ben), rijlessen(mits ze door gaan vanwege het weer), rij examen (mits ,,) kerst en oud & nieuw
Ohw vervelend, hoop dat het weer goed komt danquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee niet echt bepaald ik zou naar mijn vriendin gaan maar we kampen nu met wat ruzie dus heb ik het afgezegd en met vrienden gewoon af en toe wat doen
Dankjequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Okee leuksucces dan alvast met je rijlessen examen in dit kloteweer
![]()
Ik ga 3 januari nog wel skiën/snowboardenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ga jij maar lekker een minderwaardigheidscomplex opbouwen.
komt het niet dus vandaar die afzeggingquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohw vervelend, hoop dat het weer goed komt dan![]()
[..]
Dankje![]()
doe jij nou eens aardig tegen andere mensenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ga jij maar lekker een minderwaardigheidscomplex opbouwen.
en ik ga eind januari naar Snowplanetquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ga 3 januari nog wel skiën/snowboarden
Okequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
doe jij nou eens aardig tegen andere mensen
aiquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
komt het niet dus vandaar die afzegging
sterkte ventjequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
komt het niet dus vandaar die afzegging
Lastig begrip voor hem lijkt mequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik doe altijd heel aardig tegen Merelquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu ja, de pestkopquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Lastig begrip voor hem lijkt me
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Lastig begrip voor hem lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |