Ja?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik doe altijd heel aardig tegen Merel
Doe ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
moet je niet zeggen, maar duidelijk maken
Ik probeer het meestal wel, ik heb ook heel veel voor je over! Ik ben voor jou zelfs geband op Girlscenequote:
hommelquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik probeer het meestal wel, ik heb ook heel veel voor je over! Ik ben voor jou zelfs geband op Girlscene![]()
ja we weten wel dat je verstoppertje speelt en dat je ervoor schaamt omdat iedereen dan denkt dat je nog 12 bent, ik snap het wel!quote:
Voor mij? Niet eens omdat je een jongen bent?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik probeer het meestal wel, ik heb ook heel veel voor je over! Ik ben voor jou zelfs geband op Girlscene![]()
ik ben ook maar 12quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja we weten wel dat je verstoppertje speelt en dat je ervoor schaamt omdat iedereen dan denkt dat je nog 12 bent, ik snap het wel!
Tof! Goede zet! Dictatorisch forumquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Voor mij? Niet eens omdat je een jongen bent?
Heb mn account er laten verwijderen trouwens
Handschoenenquote:
Ja maar de oprichtster is wel per 1 januari weg las ik.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tof! Goede zet! Dictatorisch forum
ik heb wel een jongen laten vallen met zijn smoel in de sneeuw omdat hij op eenden gooidequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Handschoenen![]()
Heb vandaag mn eerste minisneeuwballengevecht gehad, was weer een bewijs dat ik niet kan gooien
hahahquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:45 schreef honkeytonk het volgende:
Ooh Merel! Een hele lieve meid! Als ik in haar ogen kijk, ben ik mijn beeldscherm even kwijt![]()
![]()
Oke MSN!quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
als jij de jouwne laat zien dan laat ik de mijnes zien
Ach da's ook een soort sneeuwpret toch?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb wel een jongen laten vallen met zijn smoel in de sneeuw omdat hij op eenden gooide
alle2 slaan nergens opquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb wel een jongen laten vallen met zijn smoel in de sneeuw omdat hij op eenden gooide
wat hij was 10 ofzo, dus ik met mn 12 jaar voelde me wel heel watquote:
Kleinere mensen pestenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat hij was 10 ofzo, dus ik met mn 12 jaar voelde me wel heel wat
ja ik werd ook gepest toen ik 10 was dus nu 2 jaar later ben ik aan de beurtquote:
ik ben mijn hele leven lang gepestquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik werd ook gepest toen ik 10 was dus nu 2 jaar later ben ik aan de beurt
Ik toen ik 11 was, maar die mensen waren klasgenootjes dus dan heb ik geen argumentquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik werd ook gepest toen ik 10 was dus nu 2 jaar later ben ik aan de beurt
achja pesten is lullig, maar ik voel me nu 17 dus vandaar die datum in mn prof maar eigenlijk ben ik 12quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik toen ik 11 was, maar die mensen waren klasgenootjes dus dan heb ik geen argument
cyaquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:50 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben pleite, fijne vakantie, misschien dat ik daar een Wifi netwerk heb, dan post ik nog een klein beetje, maar die kans is klein.
Ajuus.
Doe de groeten aan Lieve Lutte, Boy Benny, Mooie Michhas, Toffe Tdrone, Enige Echte Engine, Hippe Huppelmuts, Stoere Snaavel, Ezechielk de Eerste en alle anderen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik word niet genoemdquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:50 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben pleite, fijne vakantie, misschien dat ik daar een Wifi netwerk heb, dan post ik nog een klein beetje, maar die kans is klein.
Ajuus.
Doe de groeten aan Lieve Lutte, Boy Benny, Mooie Michhas, Toffe Tdrone, Enige Echte Engine, Hippe Huppelmuts, Stoere Snaavel, Ezechielk de Eerste en alle anderen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omdat jij nu aanwezig bentquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik word niet genoemd
Fijne vakantie![]()
Maar toch ben ik dikquote:BMI: 22
Je gewicht past goed bij je lengte, houden zo!
Krijg je ook genoeg vitamines en mineralen binnen? Deze zijn belangrijk voor je ontwikkeling.
Oh wacht, ik lees weer eens slecht, had 'doe de groeten aan' niet gezienquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
omdat jij nu aanwezig bent
ja en deze kerstmis dumpt ze hemquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
Last Christmas i gave you my heart
jij bent heul niet dik, de kerstman en ik zijn dik, maar jij zeker nietquote:
ik val wel af, maar ik ben dikquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij bent heul niet dik, de kerstman en ik zijn dik, maar jij zeker niet
ik ken de problemenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja en deze kerstmis dumpt ze hem
Hoeveel weeg je dan? en hoe lang ben je?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik val wel af, maar ik ben dik
ik weeg 71 en kben iets tussen 177-180quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoeveel weeg je dan? en hoe lang ben je?
Ik ook niet en heb een bmi van 18-19 ofzoquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:53 schreef Oceanview het volgende:
ik pas niet eens door de schoorsteen
dat is echt niet dik hoor, ik ben zeker weten dikker dan jijquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik weeg 71 en kben iets tussen 177-180
is dat niet dun?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook niet en heb een bmi van 18-19 ofzo
Da's best te doen toch?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik weeg 71 en kben iets tussen 177-180
nja ik ben ook enorm afgevallen moet je nagaan ik was 3 jaar lang 60kg en ben 10cm gegroeidquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is echt niet dik hoor, ik ben zeker weten dikker dan jij
ik ben in 12 weken 13 kilo afgevallen , dus er is hoop voor jequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nja ik ben ook enorm afgevallen moet je nagaan ik was 3 jaar lang 60kg en ben 10cm gegroeid
Heeft ook wat met je groeispurt te makenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nja ik ben ook enorm afgevallen moet je nagaan ik was 3 jaar lang 60kg en ben 10cm gegroeid
ja maar als je groeit kom je aan in je gewicht, maar ik kwam niet aan eigenlijk viel ik afquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heeft ook wat met je groeispurt te maken
nee, jij bent te mooi daarvoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
snijd mij dan ook maar door de keel
je hebt me nooit gezienquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee, jij bent te mooi daarvoor
ik word soms wel op school mooiboy genoemdquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
lelijker dan mij zal je niet wezen
Hoezo ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik voel me nu helemaal zwaar en lomp
En ik voel me dun en dwerg.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik voel me nu helemaal zwaar en lomp
Iedereen hoort erbijquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik voel me mezelf
of hoor ik er nu niet bij?
Weet je hoeveel ik weeg dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
1.70 en iets zwaarder dan jij
Jij wel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik voel me mezelf
of hoor ik er nu niet bij?
soberzo ik heb een BMI van 27quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Weet je hoeveel ik weeg dan?![]()
Maar dan hoef je nog steeds helemaal niet dik/lomp te zijn
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
soberzo ik heb een BMI van 27
Ik word hoop dat ik normaal (of is 173 lang?) en dun blijf ipv dikquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij wel.
En ik zal altijd dun en dwerg blijven dus ik voel me ook mezelf. Maar dat kan ook komen omdat ik een strik op mijn hoofd heb, gewoon omdat het kan.
Hij maakt wel geluid?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
het moet kunnen praten en tussen 160-170 zijn
Ik ben 1.60, dus vind 1.73 wel lang. Mooie lengte voor een meisje in ieder geval.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik word hoop dat ik normaal (of is 173 lang?) en dun blijf ipv dik
Maar BMI is echt een slechte beoordeling vind ik. Hangt ook echt van je bouw af.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
soberzo ik heb een BMI van 27
Nee een soort koeiengeluidquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
zinnen? en moet op lichaamstemperatuur zijn
ik heb cup bquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar BMI is echt een slechte beoordeling vind ik. Hangt ook echt van je bouw af.
Als je cup E hebt en verder dun bent, ben je zwaarder dan wanneer je AA hebt en is je BMI dus hoger terwijl je qua vetmassa helemaal niets meer hebt
Je spuit echt wijsheden, maar dat heb ik al eens gezegd geloof ik. Ik snap nu ook opeens waarom ik zo'n laag BMI heb.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar BMI is echt een slechte beoordeling vind ik. Hangt ook echt van je bouw af.
Als je cup E hebt en verder dun bent, ben je zwaarder dan wanneer je AA hebt en is je BMI dus hoger terwijl je qua vetmassa helemaal niets meer hebt
je gezwel?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je spuit echt wijsheden, maar dat heb ik al eens gezegd geloof ik. Ik snap nu ook opeens waarom ik zo'n laag BMI heb.
P.s.: Mijn gezwel staat op ontploffen.
Ik vind het beide een prima lengtequote:Op vrijdag 17 december 2010 18:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben 1.60, dus vind 1.73 wel lang. Mooie lengte voor een meisje in ieder geval.
En ik hoop wel dat ik dun blijf, maar nu is het té.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vind het beide een prima lengte![]()
Jij kan iig nog hakken dragen zonder dat je langer bent dan je vriend, mijn vriend heeft liever niet dat ik (hoge) hakken aandoe als ik met hem ergens heen ga, omdat we dan even lang zijn/ik langer ben
Hahahquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je spuit echt wijsheden, maar dat heb ik al eens gezegd geloof ik. Ik snap nu ook opeens waarom ik zo'n laag BMI heb.
P.s.: Mijn gezwel staat op ontploffen.
Whaha.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vind het beide een prima lengte![]()
Jij kan iig nog hakken dragen zonder dat je langer bent dan je vriend, mijn vriend heeft liever niet dat ik (hoge) hakken aandoe als ik met hem ergens heen ga, omdat we dan even lang zijn/ik langer ben
Ah, ik heb een saai bruin kapsel zonder gezicht?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[ afbeelding ] lijkt wel veel op je vind ik persoonlijk
hoe groot is hij dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whaha.Dat wel ja... Al was mijn ex dertig centimeter groter.
Benny heeft de perfecte lengte.![]()
Dat haar, zo heb jij dat ook toch? en ik kon het niet goed zien maar jij hebt blond/rood haar?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah, ik heb een saai bruin kapsel zonder gezicht?
dat is wel een mooie lengte ja, iedereen die ik tegenkom is groter dan 1.77quote:
Daaromquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whaha.Dat wel ja... Al was mijn ex dertig centimeter groter.
Benny heeft de perfecte lengte.![]()
ik ben maar 1,73quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is wel een mooie lengte ja, iedereen die ik tegenkom is groter dan 1.77
Ik wacht al een uurquote:U heeft uw uren limiet bereikt.
U kunt wachten op uw download, 107 seconden of Upgrade naar Premium
Meh wat langer en iets krulliger.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat haar, zo heb jij dat ook toch? en ik kon het niet goed zien maar jij hebt blond/rood haar?
wel mooie kleurquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Meh wat langer en iets krulliger.
Nee bruin, maar heb het rood achtig geverfd
Maar het is wel mooiquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Meh wat langer en iets krulliger.
Nee bruin, maar heb het rood achtig geverfd
quote:
Dankjulliequote:
Ja is heel zichtbaarquote:
uhu iddquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja is heel zichtbaar
ik kan op een afstand van 200m al zien of iemand 5mm langer dan mij is of niet
Jij ook al?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja is heel zichtbaar
ik kan op een afstand van 200m al zien of iemand 5mm langer dan mij is of niet
ja soms zou het handig zijn als je het kon veranderenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Sowieso is lengte een continu getal
Idd "zo, vandaag wil ik 1.80 zijn en morgen 1.50 voor mn jersey shore feest, zodat ik als snooki kan gaan"quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja soms zou het handig zijn als je het kon veranderen
Dancesmash Hits of the year 2009quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die is echt uit 2007 ofzo
owquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dancesmash Hits of the year 2009![]()
Ow ja hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
200 m afstand zien of iemand 5 mm langer is
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Idd "zo, vandaag wil ik 1.80 zijn en morgen 1.50 voor mn jersey shore feest, zodat ik als snooki kan gaan"
Neequote:Op vrijdag 17 december 2010 18:15 schreef tdrone het volgende:
[..]
ga je echt naar een jersey shore feest
Mijn Spelletjes?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Go play your games with someone else i'm done
Nee, maar je kan wel op je knieën gaan lopenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:16 schreef Oceanview het volgende:
Bestaan er geen hakken die je korter maken?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, maar je kan wel op je knieën gaan lopen
Zullen we samen maar op onze knieën gaan lopen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, maar je kan wel op je knieën gaan lopen
Meh, loopt niet zo fijn en gaat vrij traag.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zullen we samen maar op onze knieën gaan lopen? [ afbeelding ]
ik haal 20km/h en jij?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Meh, loopt niet zo fijn en gaat vrij traag.
Samen sprintje trekken ?
Geen idee, waarschijnlijk harder, een fietser inhalen kan qua tempo niet heel moeilijk zijn.quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow daar heb ik allemaal geen verstand van
Ik heb een heel normaal gewicht voor een 15 jarige van 1.75quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zozo, weeg je ongeveer even veel als mn moeder
nou harder dat moeten we hoogst waarschijnlijk eens testenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geen idee, waarschijnlijk harder, een fietser inhalen kan qua tempo niet heel moeilijk zijn.
(fietser fietst gem 15 km/h)
prima hoor :")quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nou harder dat moeten we hoogst waarschijnlijk eens testen
ohjeejquote:
HAHA ik ga harder dan jouquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:20 schreef Oceanview het volgende:
een fietser inhalen is wel heel gemakkelijk hoor
en ik haal een scooter met mijn fiets in als hij 30km/h rijdt
hoe hard haal jij met je scooter dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
HAHA ik ga harder dan jij
55quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hoe hard haal jij met je scooter dan?
Nee.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Van Amsterdam CS naar Bibliotheek?
ga nu niet denken dat ik anorexia heb ofzo ik kom gewoon nooit wat aanquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
ohjeej
ik zou niet weten of ik ondergewicht heb of hoeveel ik eigenlijk weeg
Startblokken kan ik misschien van Olympisch stadion regelenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee.
Atletiekbaan Utrecht 80 m sprint?
En regel jij de startblokken?
Zat ik ook helemaal niet aan te denken hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
ga nu niet denken dat ik anorexia heb ofzo ik kom gewoon nooit wat aan
Ah top.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Startblokken kan ik misschien van Olympisch stadion regelen
Spike schoenen regelen dan maar?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah top.
Moeten we wel even wachten totdat de baan weer droog is, anders glij je uit op het rubber.
serieus?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:23 schreef Oceanview het volgende:
Mensen die denken dat scooters met blauw kenteken taxi's zijn!
Heb geen spikes, wel gewone hardloopschoenenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Spike schoenen regelen dan maar?
jaquote:
ik ook niet maar ik sprak over regelen hequote:Op vrijdag 17 december 2010 18:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb geen spikes, wel gewone hardloopschoenen
wat een noobsquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja
[..]
ik ook niet maar ik sprak over regelen he
Wat zwakquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja
[..]
ik ook niet maar ik sprak over regelen he
ik "leen" ze wel van de winkelquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat zwak![]()
Ja weet ik, even checken of ik ze van een vriendin kan lenen.
Hahah kan je iig alvast even oefenen met rennenquote:
jawelquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:26 schreef wuuht het volgende:
[..]
toch niet meer dan van sinterklaas toch?
opkomen voor meisjes terug naar je eigen meisje jijquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
dan zal ze wel een goede reden hebben
ja zie het als warming-upquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah kan je iig alvast even oefenen met rennen![]()
Ik ben echt gewoon al 2 of 3 jaar niet meer op atletiek geweest
Niet zo doen tegen Bennyquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
opkomen voor meisjes terug naar je eigen meisje jij
Ik heb er 2 jaar lang op gezeten of 1.5 ofzoquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja zie het als warming-up
Ik heb 5 jaar terug ofzo 1 of 2 weken op atletiek gezeten
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
sinterklaas is gewoon een badguy hij neemt kinderen mee, zijn slaven slaan kinderen met de roequote:
waarom kon je niet meer goed lopen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb er 2 jaar lang op gezeten of 1.5 ofzo
Maar toen kon ik niet meer goed lopen en moest ik er wel vanaf
Opkomen voor meisjes is altijd goed.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja he wie komt er nou niet voor meisjes opquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Opkomen voor meisjes is altijd goed.
daarom hou ik ook zo van de kerstmanquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:29 schreef wuuht het volgende:
[..]
sinterklaas is gewoon een badguy hij neemt kinderen mee' zijn slaven, slaan kinderen met de roe
jij dusquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja he wie komt er nou niet voor meisjes op
Omdat ik op mn 4e mn enkel had gebroken terwijl ik op het bed van mn ouders sprong waarvan ze toen dachten dat het gekneusd was waar ik vervolgens september 2007 last van kreeg en uiteindelijk mei 2009 voor geopereerd ben.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
waarom kon je niet meer goed lopen?
jijquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja he wie komt er nou niet voor meisjes op
huh wat? ik doe geen vlieg kwaadquote:
Dus je hebt je hele leven lang op niet goed geheelde enkel gelopen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Omdat ik op mn 4e mn enkel had gebroken terwijl ik op het bed van mn ouders sprong waarvan ze toen dachten dat het gekneusd was waar ik vervolgens september 2007 last van kreeg en uiteindelijk mei 2009 voor geopereerd ben.
Daartussendoor nog allemaal gezijk gehad.
jawel je doodde er gisteren nog eenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
huh wat? ik doe geen vlieg kwaad
Op een enkel met een los stuk bot erinquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
huh wat? ik doe geen vlieg kwaad
[..]
Dus je hebt je hele leven lang op niet goed geheelde enkel gelopen?
iewl, en nu?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Op een enkel met een los stuk bot erin
wtf?!quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Die zijn allemaal dood of doen hun winterslaapquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jawel je doodde er gisteren nog een
en daar merkte je niks van?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa nu nergens last meer van.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
En het lopen...? Dat gaat nu beter?
aii vervelend zeg, alsnog sterkte ermeequote:Op vrijdag 17 december 2010 18:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa nu nergens last meer van.
Alleen 3 lelijke littekens doordat het na de operatie begon te ontsteken..
Ach ja, ik had nergens last van.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow, wel sneu dat je daar lang mee hebt rond moeten lopen
Ohwquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa nu nergens last meer van.
Alleen 3 lelijke littekens doordat het na de operatie begon te ontsteken..
dankjequote:Op vrijdag 17 december 2010 18:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aii vervelend zeg, alsnog sterkte ermee
doordat je spieren ontwikkeld lijkt mequote:Op vrijdag 17 december 2010 18:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ach ja, ik had nergens last van.
Op toen het gebeurde en vanaf sep. 2007 na dan.
Maar is me nog steeds een raadsel waarom ik er ineens last van kreeg
2 kleintjes en 1 wat grotere.quote:
ow nou hopen dat het weggaat danquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
2 kleintjes en 1 wat grotere.
Maar zal vast wel wegtrekken in de loop der jaren
ach liever op de enkel dan de meeste andere plaatsenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het was ingekapseld geraakt, denk dat het daardoor kwam.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
doordat je spieren ontwikkeld lijkt me
wijze woorden van deze manquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
ach liever op de enkel dan de meeste andere plaatsen
ik heb er op mijn kin op mijn rug op mijn knie en op mijn buik en allemaal geen operatiesquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ja en anders, ik heb wel meer littekensquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow nou hopen dat het weggaat dan
Uhuquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Da's waar.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ook een hoop.. Ben je zo onhandig?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik heb er op mijn kin op mijn rug op mijn knie en op mijn buik en allemaal geen operaties
omg dat is pas lelijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Da's waar.
Moet nu aan harry potter denken
ik heb afgelopen week en documentaire gezien over de vuurwerkslachtoffers van volendam maar dat is wel echt heftig...quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Da's waar.
Moet nu aan harry potter denken
mijn kin omdat ik een halve meter vol op mijn kin was gevallen op steenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ook een hoop.. Ben je zo onhandig?
Waarom dacht ik dat je met je iPod aan het douchen was geweest toen ik dit las?quote:
Owquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mijn kin omdat ik een halve meter vol op mijn kin was gevallen op steen
mijn rug door pesterijen
mijn knie omdat ik in Marokko met mijn knie tegen een put was gevallen en die hebben zo'n handvat
mijn buik ook pesterijen
en mijn nek door een gevecht
ja is goedquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
OMG NU BEN JE STOER!!!
mag ik je aanraken>?
Littekens door pesterijen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mijn kin omdat ik een halve meter vol op mijn kin was gevallen op steen
mijn rug door pesterijen
mijn knie omdat ik in Marokko met mijn knie tegen een put was gevallen en die hebben zo'n handvat
mijn buik ook pesterijen
en mijn nek door een gevecht
nou littekens van binnen helen wel ik moet hier mijn hele leven langquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ow![]()
sterkte ermee, maar ik denk dat de littekens van binnen wat heftiger zijn
Jup. En die is nog steeds vrij leeg maar ik ga zo toch op de laptop.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lutte!
En nu zit je weer op de iPod?
Ik hoopte op 'nieuws'.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Niks? ik ben blij dat je er bent
als je je vader er vanaf kan rottenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup. En die is nog steeds vrij leeg maar ik ga zo toch op de laptop.
Dat heb ik een keer geprobeerd maar...quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waarom dacht ik dat je met je iPod aan het douchen was geweest toen ik dit las?
Littekencreme al geprobeerd?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nou littekens van binnen helen wel ik moet hier mijn hele leven lang
bij tekenen kreeg ik een soort mes in mijn rug en dat ging een paar mm erinquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Littekens door pesterijen?
Dat klinkt niet heel goed...
Ik heb littekens op mn enkel dan, hand, beide ellebogen, knie, heup en dat was het volgensmij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |