Sterkte.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ouders zijn thuis. ik ga nu ff met ze naar oma, ze schijnt nu stuk mooier eruit te zien dan gisteren
ja en nog zonder make up hoor ik! (ze had nooit make up op dus zou gek zijn als we haar nu ineens met roze ogen en lippen zien)quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:21 schreef Stereotomy het volgende:
Veel sterkte FF.
Fijn dat ze oma even opgepimpt hebben, ze verdient een waardig afscheid.
die tuinposter past hier ook goed bij vind ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:22 schreef golfer het volgende:
En omdat ie zo leuk contrast geeft tussen de zomerse tuinposter en huidige situatie nog maar een keer:
[ afbeelding ]
Geen smokey eyes voor omaquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja en nog zonder make up hoor ik! (ze had nooit make up op dus zou gek zijn als we haar nu ineens met roze ogen en lippen zien)
Oh, tjee sterktequote:Op vrijdag 17 december 2010 15:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ouders zijn thuis. ik ga nu ff met ze naar oma, ze schijnt nu stuk mooier eruit te zien dan gisteren
Graag, maar ik moet straks zelf wat vogels voederenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kom maar langs hoor, je moet wel geduld hebben
Van Rijswijk naar Delluf? moet te doen zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Graag, maar ik moet straks zelf wat vogels voederenEr komen een paar vrienden eten....als ze uit Rijswijk wegkomen tenminste
Zal toch wel meevallen johquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:36 schreef kaasplankje het volgende:
Enne morgen naar Vlaanderen Pee? Dat zal ook wel een pittig reisje worden, het gaat morgen nog meer winteren
Ik haalde vandaag een topsnelheid van maar liefst 90 km/u op de A20quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zal toch wel meevallen johIk kan natuurlijk niet DE nu laten zitten met al dat lekkere eten he
Zal alleen iets langer rijden zijn
de wegen zijn schoon hier in de buurtquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:36 schreef kaasplankje het volgende:
Enne morgen naar Vlaanderen Pee? Dat zal ook wel een pittig reisje worden, het gaat morgen nog meer winteren
nee! ik moet morgen vliegen...via amsterdam naar Bremen. Ben benieuwd. Ik ben wat grieperig, dat maakt het extra leuk...quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:36 schreef kaasplankje het volgende:
mijn zus heeft bijna anderhalf uur gedaan over een afstand waar ze normaal 15 minuten over doetquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik haalde vandaag een topsnelheid van maar liefst 90 km/u op de A20
Mijn zwager zit vast in Engeland, hopelijk kan die alsnog naar huis vliegen vandaag. Maar er is wel veel afgelast zag ik op verschillende sites. Hopelijk kan je weg!quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee! ik moet morgen vliegen...via amsterdam naar Bremen. Ben benieuwd. Ik ben wat grieperig, dat maakt het extra leuk...
Op de bank?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
de wegen zijn schoon hier in de buurt(alleen de woonwijken enzo is glad) en als we insneeuwen slaapt ie op de bank
straks gaan we boodschappen doen, eens zien hoe t op de snelweg in nederland is.
NeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeeNeequote:Op vrijdag 17 december 2010 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
zouikeenkerstpakketkrijgenzouikeenkerstpakketkrijgenzouikeenkerstpakketkrijgenzouikeenkerstpakketkrijgenzouikeenkerstpakketkrijgen
Oepsquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mijn zus heeft bijna anderhalf uur gedaan over een afstand waar ze normaal 15 minuten over doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |