Al uitgespeeld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:01 schreef Schunckelstar het volgende:
bayonetta ruilen tegen dante's inferno?
Het is gewoon een originele controller ja. De gebruikelijke accu's gaan daar gewoon in. En hij is gewoon in nieuwstaat, hij staat op de kast stof te vangen omdat ik deze controller nooit gebruik. Ik gebruik mijn Witte controller.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wireless Elite 360 controller? pics? In goede staat, pookjes niet 'los' gespeeld etc? En als laatste vraag; indien wireless, passen de gebruikelijke accu's daar ook in?
Nieuwstaat zelfs, wireless, klinkt prima. Mijn 2de controller is laatst op de grond gevallen en nu doet het linker pookje het niet meer. Heb dus wel nog een accu maar zoek een controller ervoorquote:Op zondag 16 januari 2011 16:38 schreef RGS18 het volgende:
[..]
Het is gewoon een originele controller ja. De gebruikelijke accu's gaan daar gewoon in. En hij is gewoon in nieuwstaat, hij staat op de kast stof te vangen omdat ik deze controller nooit gebruik. Ik gebruik mijn Witte controller.
Prijs van 25 euro staat vast. Er komt dan 6,75 verzendkosten bij omdat hij als pakketje verzonden moet worden.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nieuwstaat zelfs, wireless, klinkt prima. Mijn 2de controller is laatst op de grond gevallen en nu doet het linker pookje het niet meer. Heb dus wel nog een accu maar zoek een controller ervoor![]()
Als je een foto kunt maken van de voor en achterkant en ik ben tevreden ben ik geinteresseerd in de controller voor 27,50 inclusief verzendkosten.
Als je dan ook een klein beetje water bij de wijn doet, maken we er 30 van?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:44 schreef RGS18 het volgende:
[..]
Prijs van 25 euro staat vast. Er komt dan 6,75 verzendkosten bij omdat hij als pakketje verzonden moet worden.
quote:Op zondag 16 januari 2011 16:56 schreef RGS18 het volgende:
31,75. Aangezien ik ook nog een doos moet kopen bij het postkantoor om dat ding in te kunnen versturen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |