Ja ! Wie bin ie dan vor duuster figuur ?!quote:Op donderdag 23 december 2010 15:51 schreef battlefield het volgende:
Hallo hier een leuk filmpje van Silverlady en Marcel
Hier de link
Waar is het toch misgegaan in de samenleving?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:51 schreef battlefield het volgende:
Hier de link
Was 't jou al opgevallen dat jou icon, je avatar, aan z'n pennestreepje staat te sjorren ?!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:12 schreef battlefield het volgende:
I,am you're darkest nightmare !!
You"ve got a nice ace
Dit gaat te ver.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:51 schreef battlefield het volgende:
Hier de link
Sommige mensen moeten ze echt onder permanent toezicht stellen.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:51 schreef battlefield het volgende:
Hier de link
Welk filmpje bedoel jequote:Op donderdag 23 december 2010 16:14 schreef LeaderRoel het volgende:
Heeft iemand dat Petro filmpje van 'Loat goan' nog ergens?
Ja, ik bedacht de Petronaldo-grap pas nadat ik het plaatje had geüpload, toen had ik geen zin meer om het aan te passen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:12 schreef MeissieMeissie het volgende:
Ik vind net in iemands fotoboek een compleet leger !!!
![]()
[ afbeelding ]
Ik dácht al dat 't wel es 1 van jou vele Petrots-op-Petro-accounts kon zijn...quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:13 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Ja, ik bedacht de Petronaldo-grap pas nadat ik het plaatje had geüpload, toen had ik geen zin meer om het aan te passen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:57 schreef ZangerPetro het volgende:
De top 1000 is bekent bij tv oranje en ik sta er 10 maal in met een clip
Nummer 14 : Kjell
Nummer 103: Tief aus mienem herzen
Nummer 170: Sabrina
Nummer 199: Voor sonja doe ik alles
Nummer 314: Met kerst alleen
Nummer 473: Baby blue
Nummer 483: Diep uit mijn hart
Nummer 501: Jij bent mijn leven
Nummer 585: Kom schatje kom
Nummer 679: Schippers kind