Hallo,
Hierbij bied ik deze processor en videokaart aan, werkend uit mijn systeem gehaald, alleen overbodig door een upgrade.
De processor is een
AMD Athlon 64 X2 7750 Black EditionStatus: Werkend uit mijn systeem gehaald, werkt goed. Geen beschadigingen of kapotte pinnen.
Geen doos meer, maar ik heb de plastic houder en het schuim voor de pinnen nog wel. Dus hij kan veilig verzonden worden.
Vraagprijs: 35 euroCPU Foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De videokaart is een
XFX 9600GT 512MB DDR3 PCI-E, het is een ondergeklokte versie van de 6900gt, hierdoor heeft ie geen 6 pins connector nodig.
Status: Werkt nog goed, er zitten 2 lichte krasjes op de koeler, dit heeft
geen invloed op de prestaties van de koeler of de videokaart.
Ik heb de doos niet meer, je krijgt de Driver CD en een VGA naar DVI omzetter erbij. Op de foto's zie je blauwe afdek/bescherm kapjes van mijn nieuwe videokaart.
Vraagprijs: 45 euroFoto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij beide onderdelen zit geen garantie meer, ik heb het garantie bewijs niet meer iig.
Bieden mag altijd, het zijn maar vraagprijzen! Voor extra foto's kan je PM-en.
socket am2? en hoeveel ghz? als het wat is bied ik hier 35,- incl.
Het hoogste bod op de CPU is tot nu toe 40 incl. (34.25 excl.). Ik vermeld het hier maar even omdat ik de startpost niet meer kan wijzigen: De boxed koeler komt er ook bij. Dit is niet de boxed koeler van de Athlon maar van mijn nieuwe CPU, een AMD Phenom, die past er ook op. Deze zit nog nieuw in de doos.
Op de videokaart is nog geen bod geweest.
Is die videokaart geschikt voor full-HD films? M.a.w. kan ie die aan?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Oke thanks, ik wacht even.
Ik trek mijn interesse in. Succes.
Laatste kick voor de processor anders is ie verkocht, hoogste bod op de processor is 40 incl.
Hoogste bod op videokaart is 35 excl.
[ Bericht 65% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2010 11:57:54 ]
als de videokaart niet weggaat voor 35 excl (omdat de user afhaakt) wil ik em daar wel voor overnemen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
wanneer hak je de knoop door trouwens? Want wil geen maand wachten
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Processor en videokaart zijn beide gereserveerd.
Processor is nog beschikbaar, hoogste bod is 30 excl. Alleen ik heb nog geen reactie of hij og interesse heeft.
Bump, processor is er nog
bumperdebump voor eht nieuwe jaar