Als ABBA niet komt dan verkoop ik mijn kaartje anders.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:51 schreef WeezerButler het volgende:
De organisatie zal alles in het werk stellen om zwarthandel niet te bevorderen. Denk eens hoe hoog de prijzen op de zwartemarkt nog verder omhoog schieten als ABBA komt:-(Dus weinig kans, denk wel dat Portishead wel eens langskomt. Ze gaan van de zomer weer langs een aantal festivals
bohh dat zou vet zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:51 schreef WeezerButler het volgende:
denk wel dat Portishead wel eens langskomt. Ze gaan van de zomer weer langs een aantal festivals
Lijkt mij ook. Die staan in Juli wel in Spanje...quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Arcade Fire en Portishead.Lijkt me goed.
Ja toch, ik denk inderdaad dat ze geen grote namen gaan boeken omdat anders de kaarten in de zwarthandel duurder wordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:51 schreef WeezerButler het volgende:
De organisatie zal alles in het werk stellen om zwarthandel niet te bevorderen. Denk eens hoe hoog de prijzen op de zwartemarkt nog verder omhoog schieten als ABBA komt:-(Dus weinig kans, denk wel dat Portishead wel eens langskomt. Ze gaan van de zomer weer langs een aantal festivals
Dat "geen grote namen"-verhaal geloof ik geen hol meer van. Dat riep men vorig jaar ook en dat had niets met het snelle uitverkopen te maken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:52 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Ja toch, ik denk inderdaad dat ze geen grote namen gaan boeken omdat anders de kaarten in de zwarthandel duurder worden_______
Seconded.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Arcade Fire en Portishead.Lijkt me goed.
Flying Lotus was wel lachen. Ik vond de muziek geen reet aan. Maar die vent was gewoon tofquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:47 schreef vaasinbloem het volgende:
Damn, half jaar Mmmhmm van Cosmogramma (Flying Lotus) lopen luisteren terwijl die broken was en tot 1:05 stopte, ik dacht dat het gewoon zo hoorde. Blijkt fucking geniaal nummer te zijnMag nog wel een keer komen
Wanneer was vorige jaar namen ook alweer, februari ofzo toch?
FOK! Meetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:40 schreef TWP het volgende:
[..]
[..]
Vrijdagochtend om een uurtje of 9 op camping 7.
Clark komt echt niet langs. Totems Flare is alweer wat ouder. Of hij moet nieuw werk uitbrengen, maar hij is maar weinig actief de laatste tijd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:20 schreef vaasinbloem het volgende:
Als we toch bezig zijn met wishlistjes, zit net voor eerst te luisteren, maar wat een lekker album:
[ afbeelding ]
En FlyLo was idd fokking geniaal. Helemaal uit mijn plaat gegaan. Lekker staan schuren tegen een hek.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:47 schreef vaasinbloem het volgende:
Damn, half jaar Mmmhmm van Cosmogramma (Flying Lotus) lopen luisteren terwijl die broken was en tot 1:05 stopte, ik dacht dat het gewoon zo hoorde. Blijkt fucking geniaal nummer te zijnMag nog wel een keer komen
Wanneer was vorige jaar namen ook alweer, februari ofzo toch?
wat is daar jammer aan? zou dat juist geweldig vindenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Clark komt echt niet langs. Totems Flare is alweer wat ouder. Of hij moet nieuw werk uitbrengen, maar hij is maar weinig actief de laatste tijd.
Ik heb hem een paar keer gezien.. Breekt de tent af. Jammer wel dat hij me daarna om pep kwam vragen
Het deed bij mij een beetje af.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:12 schreef julian6 het volgende:
[..]
wat is daar jammer aan? zou dat juist geweldig vinden
gelukkig maar ! weten we nu ook definitief zeker dat ze wél tickets blokkeren en niet moeilijk doenquote:Op zondag 9 januari 2011 13:12 schreef GotC het volgende:
Nou, na wat heen en weer gemail met ticketservice heb ik nu al m'n kaartjes binnenAndere 2 tickets die nooit aangekomen zijn, zijn geannuleerd
Daaromquote:Op zondag 9 januari 2011 13:41 schreef julian6 het volgende:
[..]
gelukkig maar ! weten we nu ook definitief zeker dat ze wél tickets blokkeren en niet moeilijk doen
quote:Geachte heer/mevrouw,
Naar aanleiding van uw bericht over niet ontvangen 2 tickets, bericht ik u het volgende:
Wij zullen u duplicaatticket(s) met nieuwe barcode(s) toesturen. De originele tickets zullen door ons worden geannuleerd. De houder van de originele ticket zal dus geen toegang meer krijgen tot het evenement. Desnoods zal aangifte worden gedaan bij politie tegen de houder van de originele tickets.
Mochten de originele tickets in een later stadium alsnog terecht komen, dan dienen deze originelen te worden vernietigd. Uw duplicaattickets blijven dus geldig. Deze kaartnummers beginnen met nummer *** ...
Wij zullen de ticket(s) vandaag per post toesturen.
Met vriendelijke groet,
Samira
Ticket Service Nederland BV
quote:Op zondag 9 januari 2011 02:58 schreef conobram het volgende:
Zo zo wie heeft de OP zo'n mooi nieuw jasje gegeven?
Je staat nog niet in de lijst, wil je er bij?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:42 schreef conobram het volgende:
[..]
Mijn complimenten, het ziet er supertof uit
Put me on the list! Ik ben te lui om mezelf er op te zetten. 4e keer.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je staat nog niet in de lijst, wil je er bij?
Ja, laten we luiheid gaan belonen.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:26 schreef conobram het volgende:
[..]
Put me on the list! Ik ben te lui om mezelf er op te zetten. 4e keer.
Wat is er mis met een gezonde dosis luiheid van tijd tot tijd?quote:Op maandag 10 januari 2011 01:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, laten we luiheid gaan belonen.
Smeerpijp.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:19 schreef Gitaarmat het volgende:
* Gitaarmat heeft zijn bandje nog om.
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik tel er zes op mn armquote:Op maandag 10 januari 2011 09:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Je kan dus probleemloos cjp tickets overnemen.quote:Hallo HAL9000S
Bij de ingang wordt alleen de geldigheid van de barcode op het ticket gecontroleerd. Je hoeft zelf dus geen CJP-pas te hebben.
Groeten & tot in augustus,
Lowlands
Wow, allemaal van Lowlands. Ik snap het nadeel niet eckt, ze gaan heus niet meuren hoor. Tenminste bij mij niet, maar ik sport ook niet dus er trekt niet veel zweet in ofzo.quote:
Die Marktplaatsverkopers kopen echt niet voor die dure prijzen van die sites lijkt me, te weinig winst. Vraag me ook af hoe ze controleren eigenlijk..quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:04 schreef milowflow het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hoe de organisatie van lowlands erachter komt welke tickets via zwarthandel verkocht worden.
Ik wil graag twee kaartjes kopen via marktplaats, maar ik weet niet hoe ik moet controleren of ze bij de verkeerde site zijn gekocht en dus mogelijk geblokkeerd kunnen zijn/worden.
Ik denk dat die bedoeld dat die van Marktplaats via zo'n bedrijf is gekocht, toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:16 schreef HAL9000S het volgende:
Ik denk niet dat die acties gericht zijn tegen resellers die wat kaarten bestellen en ze via markplaats verkopen. Denk dat ze eerder achter de 'grote vissen'/bedrijven aan gaan.
Mijn hond is iets ouder dan 1 jaar en ze bijt nog steeds in mijn bandje als ze de kans krijgt. Succes met het aflerenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:47 schreef Thory het volgende:
Wij hebben sinds enkele weken een pup. En die hangt heel de tijd in mijn bandjes.Ik heb overwogen ze eraf te halen. Maar die hond moet maar leren.
Wat mensen hier al aangaven, het is vrij nutteloos om een kaart via zo'n bedrijf te kopen aangezien die ze al voor hoofdprijzen verkopen. Op MP zijn ze in de meeste gevallen nog goedkoper dan bij zo'n bedrijf.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:23 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ik denk dat die bedoeld dat die van Marktplaats via zo'n bedrijf is gekocht, toch?
Ze vermelden toch niet hoe hoog je budget dient te zijn?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:02 schreef HAL9000S het volgende:
En dan je website budgetticket.nl noemen
Inderdaad. Ze bedoelen dat je een budget moet gaan creeerenquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze vermelden toch niet hoe hoog je budget dient te zijn?
Beste tijd gehad zou ik zeggen..quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Interpol op RaR, ook een goede LL band.
Monkeys ben ik nog niet zo zeker van, die willen altijd een soort exclusiviteit creeëren door maar één keer in de zoveel jaar te komen, en ze zijn er in 2008 nog geweest.. hoop het natuurlijk wel, maar heb er mijn twijfels overquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:22 schreef bibliophile het volgende:
natuurlijk een veel te dure en bekende band en ze staan ook nog eens op pinkpop, maar ik blijf hopen op de foo fighters
verder zullen de arctic monkeys wel weer komen![]()
maaarrrrr, over een maand de eerste namen hopelijk!
Summer Camp is leuk ja, die wil ik er ook wel zienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:48 schreef conobram het volgende:
Nog 7 maanden, eigenlijk veels te vroeg om je verlanglijstjes hier neer te plempen, maar goed het is zaterdag. Ik hoop op Summer Camp en/of Dum Dum Girls, voor de rest kan het me eigenlijk weinig schelen.
Dank jequote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:39 schreef julian6 het volgende:
Dit jaar in een 3-persoons tent
dit topic gaat zeker nog nuttig worden later dit jaar
Wat ben je vergeten mee te nemen?
quote:• Overhemd en stropdas
• Verkleedpak voor in de ogononogo
zeer belangrijkquote:High times:
• Vloei / Shag / Rookwaar / Tip
• Jointjes en voorgedraaide jointjes
• slagroom patronen
• mdma
• pep
• methylone
• 4 fmp
• lachgas
• balonnen
• wiet/hasj
ook een goeie. Alleen dan gaat wel iedereen bier bij je bietsenquote:• Emmer (water er in: koud bier)
was volgens mij 2009...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Monkeys ben ik nog niet zo zeker van, die willen altijd een soort exclusiviteit creeëren door maar één keer in de zoveel jaar te komen, en ze zijn er in 2008 nog geweest.. hoop het natuurlijk wel, maar heb er mijn twijfels over![]()
Verder kan je nu bij Eurosonic al veel zien wat ook op Lowlands gaat komen, een James Blake zal op Lowlands bijvoorbeeld echt niet ontbreken
dat dan, versterkt mijn argument alleen maarquote:
2x achter elkaar, het lijkt me sterk.. of ze moeten nog voor augustus met een goeie opvolger van Innerspeaker komen..quote:Op zondag 16 januari 2011 17:19 schreef gewoonfaye het volgende:
Maakt Tame Impala een kans om op Lowlands te komen?
Op basis van Eurosonic ga ik voor Crystal Fighters op Lowlandsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:36 schreef Bol_Wan het volgende:
Verder kan je nu bij Eurosonic al veel zien wat ook op Lowlands gaat komen, een James Blake zal op Lowlands bijvoorbeeld echt niet ontbreken
Dat lijstje is toch niet voor 1 weekendquote:
DMT is mij wat te heftigquote:Op maandag 17 januari 2011 12:32 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat lijstje is toch niet voor 1 weekend![]()
Ik mis de overigens de LSD en DMT
Eric van Eerdenburg vond die ook vet, stond op zijn facebook.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:24 schreef Clola het volgende:
[..]
Op basis van Eurosonic ga ik voor Crystal Fighters op Lowlands
Pukkelpop-ganger hier!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:48 schreef conobram het volgende:Ik hoop op Summer Camp en/of Dum Dum Girls, voor de rest kan het me eigenlijk weinig schelen.
Tof! Goed om te lezenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Eric van Eerdenburg vond die ook vet, stond op zijn facebook.
* PiRANiA hoopt op minstens 50quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Hoeveel namen worden er ongeveer bekend gemaakt in februari?
en die doen een set van 3 dagenquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:27 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
dan verkoop ik mijn kaartje en ga wel naar pukkelpop:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |