Dank jequote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:39 schreef julian6 het volgende:
Dit jaar in een 3-persoons tent
dit topic gaat zeker nog nuttig worden later dit jaar
Wat ben je vergeten mee te nemen?
quote:• Overhemd en stropdas
• Verkleedpak voor in de ogononogo
zeer belangrijkquote:High times:
• Vloei / Shag / Rookwaar / Tip
• Jointjes en voorgedraaide jointjes
• slagroom patronen
• mdma
• pep
• methylone
• 4 fmp
• lachgas
• balonnen
• wiet/hasj
ook een goeie. Alleen dan gaat wel iedereen bier bij je bietsenquote:• Emmer (water er in: koud bier)
was volgens mij 2009...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Monkeys ben ik nog niet zo zeker van, die willen altijd een soort exclusiviteit creeëren door maar één keer in de zoveel jaar te komen, en ze zijn er in 2008 nog geweest.. hoop het natuurlijk wel, maar heb er mijn twijfels over![]()
Verder kan je nu bij Eurosonic al veel zien wat ook op Lowlands gaat komen, een James Blake zal op Lowlands bijvoorbeeld echt niet ontbreken
dat dan, versterkt mijn argument alleen maarquote:
2x achter elkaar, het lijkt me sterk.. of ze moeten nog voor augustus met een goeie opvolger van Innerspeaker komen..quote:Op zondag 16 januari 2011 17:19 schreef gewoonfaye het volgende:
Maakt Tame Impala een kans om op Lowlands te komen?
Op basis van Eurosonic ga ik voor Crystal Fighters op Lowlandsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:36 schreef Bol_Wan het volgende:
Verder kan je nu bij Eurosonic al veel zien wat ook op Lowlands gaat komen, een James Blake zal op Lowlands bijvoorbeeld echt niet ontbreken
Dat lijstje is toch niet voor 1 weekendquote:
DMT is mij wat te heftigquote:Op maandag 17 januari 2011 12:32 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat lijstje is toch niet voor 1 weekend![]()
Ik mis de overigens de LSD en DMT
Eric van Eerdenburg vond die ook vet, stond op zijn facebook.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:24 schreef Clola het volgende:
[..]
Op basis van Eurosonic ga ik voor Crystal Fighters op Lowlands
Pukkelpop-ganger hier!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:48 schreef conobram het volgende:Ik hoop op Summer Camp en/of Dum Dum Girls, voor de rest kan het me eigenlijk weinig schelen.
Tof! Goed om te lezenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Eric van Eerdenburg vond die ook vet, stond op zijn facebook.
* PiRANiA hoopt op minstens 50quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Hoeveel namen worden er ongeveer bekend gemaakt in februari?
en die doen een set van 3 dagenquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:27 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
dan verkoop ik mijn kaartje en ga wel naar pukkelpop:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |