Waarom ga je niet verder in 1 van je andere topics over laminaat en plinten? daar staat al de helft van je antwoordenquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:49 schreef 12345109876 het volgende:
Hoeveel m2 heeft uw woning?,en hoeveel meters plinten hebben jullie gebruik
Hebben jullie altijd de plinten die bij het patroon laminaat bij horen gebruik of hebben jullie soms andere patroon/model en kwaliteit plinten gekozen?
Waar moet ik opleten als ik andere plinten kies?
Mijn woning is 100m2 en ik heb 40m plint nodig gehad.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:07 schreef 12345109876 het volgende:
Ja maar de vraag nu is hoeveel m2 uw woning heeft, een hoeveel meter plinten heeft u nodig gehaad.
Plus
Hebben jullie altijd de plinten die bij het patroon laminaat bij horen gebruikt?
mijn woning is 40 m2, en ik heb 100 mm plint nodig gehadquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:18 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Mijn woning is 100m2 en ik heb 40m plint nodig gehad.
Ik heb om de 2 meter een andere kleur plint, modern art noemen ze datquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:26 schreef Gurb het volgende:
[..]
mijn woning is 40 m2, en ik heb 100 mm plint nodig gehad
De nieuwe trend is om een vloer te maken van plintjes, en 1 strook laminaat rechtop tegen de wand te lijmen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:34 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik heb om de 2 meter een andere kleur plint, modern art noemen ze dat
MDF is het materiaal waarvan het vervaardigd is http://nl.wikipedia.org/wiki/Medium-Density_Fibreboardquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:58 schreef 12345109876 het volgende:
Mijn woning is 57m2 en ik afgemeten 64 meters plinten. dit lijk me redelijk normaal
ik heb iets extra meters meegereken natuurlijk.
Weet iemand wat beteken precies het volgende?
Plinten vervaardigd van MDF=
Plinten worden 2x gegrond geleverd=
Plinten hebben geen kabelsponning=
Bedankt: ik denk dat ik ga toch voor bruine laminaat met witte plinten, ik vind dat de plinten bij de wanden en kozijnen horen en niet bij de vloer kleur.quote:MDF is het materiaal waarvan het vervaardigd is http://nl.wikipedia.org/wiki/Medium-Density_Fibreboard
Plinten zijn 2x behandeld met grondverf
Plinten hebben geen sponning waardoor je je kabels heen kunt leggen.
ik zou geen plinten kopen, maar gewoon vuren latjes of lekker kitten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:11 schreef 12345109876 het volgende:
[..]
Bedankt: ik denk dat ik ga toch voor bruine laminaat met witte plinten, ik vind dat de plinten bij de wanden en kozijnen horen en niet bij de vloer kleur.
Je vloer kan zo ook niet krom trekken omdat deze dan klem tussen 2 (of meer) wanden zitquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:15 schreef RanTheMan het volgende:
Je kan je laminaat ook zo strak leggen dat je geen plinten nodig hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |