Nog niet bekend; wordt georganiseerd door de werkgeverquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Datum en plaats van de afscheidsborrel?
Jij bent altijd met stille trom vertrokken?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:51 schreef ManAtWork het volgende:
Afscheidsmail? Nooit gestuurd. Zou dus ook niet weten wat er in zou moeten staan.
Verstuurd vanaf de iPad van de zaak.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:51 schreef rubje het volgende:
Hey losers,ik ga naar het betere werk
en zal bij elke 13de maand aan jullie denken
.
Integendeel! Maar iedereen wist al dat ik met mijn koffer in de hand voor de deur stond. Dus ik hoefde er geen mail voor te maken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Jij bent altijd met stille trom vertrokken?
Je kunt het soms ook overdrijven.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:51 schreef Sam-x het volgende:
Ik heb het persoonlijk gezegd. Maar ik zou iets in de trend zetten van:
Hallo allen,
Na # jaar bij X te hebben gewerkt, ga ik afscheid nemen. De reden dat ik afscheid neem is (..) Ik heb hier altijd met veel plezier gewerkt en ga deze tijd ook niet vergeten.
Het beste, en wie weet tot zien!
Sanger.
Sorry, ik heb het wel naar mijn zin op het werkquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:53 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Je kunt het soms ook overdrijven.
Jij vertrekt dus niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:54 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het wel naar mijn zin op het werk
De mensen waarvan ik het nodig vond het persoonlijk te vertellen ben ik al langs geweestquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:51 schreef Sam-x het volgende:
Ik heb het persoonlijk gezegd. Maar ik zou iets in de trend zetten van:
Hallo allen,
Na # jaar bij X te hebben gewerkt, ga ik afscheid nemen. De reden dat ik afscheid neem is (..) Ik heb hier altijd met veel plezier gewerkt en ga deze tijd ook niet vergeten.
Het beste, en wie weet tot zien!
Sanger.
... en de rest heeft het vast allang via de tamtam gehoord.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:56 schreef sanger het volgende:
[..]
De mensen waarvan ik het nodig vond het persoonlijk te vertellen ben ik al langs geweest
Ik heb geen koffer, dus die vlieger gaat niet echt opquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:52 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Integendeel! Maar iedereen wist al dat ik met mijn koffer in de hand voor de deur stond. Dus ik hoefde er geen mail voor te maken.
Gewoon een kort mailtje is in dat geval idd wel attent.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:56 schreef sanger het volgende:
[..]
De mensen waarvan ik het nodig vond het persoonlijk te vertellen ben ik al langs geweest
Soms krijg ik idd ook wel eens van die enorme lappen tekst, halverwege de eerste alinea stop ik meestal en pleur het wegquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:58 schreef Leipo666 het volgende:
ook nog nooit gestuurd
vind het ook altijd totaal onboeiend om van anderen zo'n mailtje te krijgen. de collega's die het me wel boeit spreek ik toch persoonlijk en dan had ik het al lang van de voren gehoord
Geachte collega's,quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb geen koffer, dus die vlieger gaat niet echt op![]()
Vrijwel iedereen weet het ook al, maar wil nog wel een mail rondsturen enzo.
Die laatste zinquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:03 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Geachte collega's,
Prettig weekend, fijne feestdagen en tot ziens.
En geniet van de rust die ik achter laat.
Groet,
Sanger
Een beetje overdone misschien, maar je moet niet heel negatief of sentimenteel gaan doen in zo'n mail.quote:Beste Collegae
Ik heb voor mijzelf buiten deze organisatie een nieuwe uitdaging gevonden, dus ik ga XXX vanaf vandaag verlaten. De werksfeer is altijd erg prettig geweest en ik heb hier met veel plezier gewerkt. Mocht ik je niet meer zien vandaag dan wil ik je via deze weg bedanken hiervoor. Spreek je misschien later nog wel een keer.
Mvg,
XXX XXXX
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |