quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:17 schreef Merel- het volgende:
[..]
oh.. Ik dacht dat dat niet echt echt serieus was bedoeld..
Hm.. Ok..
Hoi
zoals van een speciale meet naar een algemene kerst meet zou zo maar gekund hebbenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja en? Daar kunnen leuke dingen uit voortvloeien.
Nja, ze komt er vast wel weer op terug, maar ik ga serieus niet meer in elk geval.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:17 schreef Merel- het volgende:
[..]
oh.. Ik dacht dat dat niet echt echt serieus was bedoeld..
Hm.. Ok..
Hoi
Ja boehoehoequote:Op vrijdag 17 december 2010 12:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, en nou is er dus helemaal niks.
Ja, dat HAD gekund, ja.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
zoals van een speciale meet naar een algemene kerst meet zou zo maar gekund hebben
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:20 schreef RealZeus het volgende:
Beetje jammer dit. Het had me leuk geleken de KSC-ers te ontmoeten.
Graag!!quote:
de leukste ken ik alquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:20 schreef RealZeus het volgende:
Nee, ik had er ook al rekening mee gehouden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:20 schreef DaMart het volgende:
Meet of geen meet, mijn vrije dag lever ik niet meer in.
Ja, maar nu niet meer he, want we zijn allemaal trigger-happy-biatchesquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:20 schreef RealZeus het volgende:
jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
IK ben niet degene die begon te zeiken over het feit dat Merel komt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Wat een drama's
je krijgt nu een dik koffiekoop tegeod als je een nespresso koopt, apperaat van 100 euro krijg je 50 euro koffie tegoedquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:20 schreef Merel- het volgende:
[..]
Graag!!
Maar geen automatenkoffie hoor
Ik hecht veel waarde aan koffieik wil binnenkort een nespresso! Maar duur en ik student, tot die tijd ristretto van Doppio Espresso
Dat zei ik niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar nu niet meer he, want we zijn allemaal trigger-happy-biatches
Dat weet ik heel goed. Maar dan nog hoe iemand post op een forum of hoe iemand op een forum lijkt zegt niets. Het is immers maar een forumquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ja in onze dromenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wanneer hebben wij elkaar gezien dan?
iets raar vinden iets anders dan zeikenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
IK ben niet degene die begon te zeiken over het feit dat Merel komt.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
IK ben niet degene die begon te zeiken over het feit dat Merel komt.
Wij elkaar ook in onze dromenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja in onze dromen
[..]
iets raar vinden iets anders dan zeiken
Hm ok..quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nja, ze komt er vast wel weer op terug, maar ik ga serieus niet meer in elk geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |