Dat je daar komt snap ik, maar dat was anders met de sint meet, toen had ik je nog nooit echt gesprokenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet zo negatief. Je moet gewoon mensen uitnodigen die jij wil hebben en geen druk voelen hoe anderen erover denken, jij organiseert het, jouw feestje
En ik kom hier inderdaad niet vaak dus snap best dat Marijke of anderen iets hebben van waarom komt ze.
ik ken andere verhalen...quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iedereen is vertraagd vandaag, dus als je iets te laat bent, snappen ze dat vast wel.
Dat is ook helemaal niet erg, leuk zelfs, maar als je een meet voor een spefifiek topic regelt dan vind ik het bijzonder dat er andere fokkers komen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:05 schreef RealZeus het volgende:
Buiten wat jullie vinden: wat is er erg aan om nieuwe mensen te ontmoeten? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
ja iets met beter plannen en rekening houden met verwachte situaties, als je dat al niet kan op sol gesprek, blijf dan maar wegquote:
Ja, misschien ook welquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is toch heel anders Fles?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
Nou bij deze: de meet gaat niet door
Echt bedankt!
mooiquote:
Echt bedankt!
Als ik eerlijk ben, hoef ik geen mensen te meeten die ik 1 of 2 x ergens in een topic heb gezien.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:05 schreef RealZeus het volgende:
Buiten wat jullie vinden: wat is er erg aan om nieuwe mensen te ontmoeten? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Vanmiddag ben nu op schoolquote:
Weet ik, het gaf ook niet, want ik zou het ook nooit gedaan hebben, zie maar mn post hierbovenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat je daar komt snap ik, maar dat was anders met de sint meet, toen had ik je nog nooit echt gesproken
Echt bedankt!
Ik geef gewoon mijn mening. Sinds wanneer mag dat niet meer?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:08 schreef RealZeus het volgende:
Beetje jammer dit. LL stelt haar huis beschikbaar en jullie bepalen dat het raar is dat ze mensen uitnodigt waarvan zij het ook gezellig vindt dat ze komen. De kerstgedachte is alweer vermoord voor het kerst is.
LL heeft wel een punt: ik post hier net en ik mag wel komen en Merel had hier nog niet gepost (nu wel) en dan is het raar. Ik dacht dat dit soort kliekjesgeneuzel hier juist mee viel, dit was zo'n open topic maar dit valt me wel heel erg tegen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet erg, leuk zelfs, maar als je een meet voor een spefifiek topic regelt dan vind ik het bijzonder dat er andere fokkers komen.
he, wat leuk, een titel met mijn naam! Zal het ff luisteren als ik een pc ter beschikking heb, nu met mobiel online! Want opweg naar de verjaardag van Giertjequote:
Echt bedankt!
Okequote:Op vrijdag 17 december 2010 12:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben, hoef ik geen mensen te meeten die ik 1 of 2 x ergens in een topic heb gezien.
[..]
Vanmiddag ben nu op school
[..]
Weet ik, het gaf ook niet, want ik zou het ook nooit gedaan hebben, zie maar mn post hierboven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |