Wat nou als J. wel vrij was en thuis was dan is dat ook raar want die post ook niet in KSCquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Buiten dat, het is jouw huis toch?
Daarbij kun je Merel er prima bij hebben.
Ik heb Flippie ook uitgenodigd al komt ze hier niet zo vaakquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het is jouw huis, en als jij niet wilt dat RZ komt dan moet je dat gewoon zeggen. Heb ik ook gedaan bij Flippieee, die niet eens door mij uitgendigd werd btwMaar ik vind het wel raar dat er iemand op een specifieke meet komt die niemand uit die club kent.
Daarom vind ik de PM ook zo handig.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als merel een paar keer had gepost in de ksc had ik het al anders gevonden, daarbij bepaal jij wie er mag komen, want jouw huis, dus als je dan mensen die net posten liever niet wilt ontvangen kan je dat ook gewoon zeggen.
Wat een eenkennigheid ineens. Met de sinterklaasmeet vond iedereen het raar dat de man van Enfer NIET bleef.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, problemen...ik vind het gewoon een beetje raar
Teveel wit in het land, voor haar rooie geest?quote:
Iedereen is vertraagd vandaag, dus als je iets te laat bent, snappen ze dat vast welquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:03 schreef Pheno het volgende:
Ik hoop dat ik op tijd bij sollicitatie ben...kudsneeuw
Wees niet bang, in het echt ben ik leuker dan hier.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
En tegen RZ heb ik gezegd dat als hij depri gaat doen ik hem ook het huis uit flikker. Dat weet RZ dat ik dat gezegd heb
Ja, maar ik die hele Flippiieeee niet, 2 keer hoi is voor mij niet genoeg om iemand uit te nodigen, jouw huis jouw regelsquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat nou als J. wel vrij was en thuis was dan is dat ook raar want die post ook niet in KSC
Of als Marijke een vriend had die haar zou brengen met de auto, nee sorry je mag niet komen want je post niet mee in KSC
[..]
Ik heb Flippie ook uitgenodigd al komt ze hier niet zo vaak
En tegen RZ heb ik gezegd dat als hij depri gaat doen ik hem ook het huis uit flikker. Dat weet RZ dat ik dat gezegd heb
Weet je als het zo moet dan hoeft het allemaal niet meer hoor
Wat een lelijk behang achter die kerstboomquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:03 schreef pgrferrari het volgende:
Zo, niet stilgezeten vandaag.
*Zucht
1e keer dat ik vandaag ff zit![]()
Mijn kamer![]()
En een trein voor Fles![]()
Foto's van de kerstboom en mijn eigen minikerstboom:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is toch heel anders Fles?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een eenkennigheid ineens. Met de sinterklaasmeet vond iedereen het raar dat de man van Enfer NIET bleef.
Nietes!quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat een lelijk behang achter die kerstboom.
Niet zo negatief. Je moet gewoon mensen uitnodigen die jij wil hebben en geen druk voelen hoe anderen erover denken, jij organiseert het, jouw feestjequote:Op vrijdag 17 december 2010 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat nou als J. wel vrij was en thuis was dan is dat ook raar want die post ook niet in KSC
Of als Marijke een vriend had die haar zou brengen met de auto, nee sorry je mag niet komen want je post niet mee in KSC
[..]
Ik heb Flippie ook uitgenodigd al komt ze hier niet zo vaak
Weet je als het zo moet dan hoeft het allemaal niet meer hoor
Ik ben voorquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:04 schreef suikertaartje het volgende:
Weet je wat. dan kom ik toch lekker niet meer, kan Marijke ook niet meerijden, probleem opgelost.
Leukquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:03 schreef pgrferrari het volgende:
Zo, niet stilgezeten vandaag.
*Zucht
1e keer dat ik vandaag ff zit![]()
Mijn kamer![]()
En een trein voor Fles![]()
Foto's van de kerstboom en mijn eigen minikerstboom:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |