Omdat ik je vind reageren als iemand die hard moet lachen als iemand z'n been breekt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:30 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik wil weten waarom. Er is toch een reden voor om die vraag te stellen?
Ik wil je vraag best beantwoorden. Ik hou van een heleboel mensen. Ik hou van de mensheid in het algemeen.
[..]
Omdat ik haar regelmatig erg vervelend vond en dus blij ben dat ik me niet meer hoef te ergeren. Persoonlijke redenen dus.
Waarom is dit nou weer alleen in silverlight?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:30 schreef Bakfiets. het volgende:
De persconferentie begint nu
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Er is ook een mediaplayer link.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom is dit nou weer alleen in silverlight?
Mja ik snap dat jij mij totaal niet mag, om wat voor reden dan ook. Maar je moet het niet allemaal zo persoonlijk nemen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Omdat ik je vind reageren als iemand die hard moet lachen als iemand z'n been breekt.
Ja ik was even blind...quote:
Omdat jouw beeld van mij totaal niet klopt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:36 schreef lezzer het volgende:
Ik zeg alleen maar dat jij reageert als iemand die hard moet lachen als iemand z'n been breekt.
Daar maak jij een ander verhaal van.
En mijn beeld van jou is?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:36 schreef Avey het volgende:
[..]
Omdat jouw beeld van mij totaal niet klopt.
'Iemand die keihard moet lachen als iemand z'n been breekt'.quote:
Te laatquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:37 schreef Vanyel het volgende:
Dat ze heel hard moet lachen als iemand zijn been breekt natuurlijk!
Liefquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:38 schreef Vanyel het volgende:
En nu een serieuze bitchfight of lief doen. Dat halfslachtige gemuts, daar ben je toch geen lesbo voor
Nee laat maar. Lezzer en ik liggen elkaar totaal niet, wat niet gek is aangezien we totaal niets gemeen hebben (behalve geaardheidquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:38 schreef Vanyel het volgende:
En nu een serieuze bitchfight of lief doen. Dat halfslachtige gemuts, daar ben je toch geen lesbo voor
Ik heb het heel lang geleden al gezegd tegen je. Ik zou echt heel erg blij zijn als je eens zou stoppen met invullen wat ik van jou denk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:40 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee laat maar. Lezzer en ik liggen elkaar totaal niet, wat niet gek is aangezien we totaal niets gemeen hebben (behalve geaardheid)
Ik was net te laat..quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:39 schreef lezzer het volgende:
goddomme, player liep vast. Ik refresh net op tijd.
En als jij eens stopt met alles zo extreem persoonlijk opvatten komen we al een heel eindquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb het heel lang geleden al gezegd tegen je. Ik zou echt heel erg blij zijn als je eens zou stoppen met invullen wat ik van jou denk.
Zie boven.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:42 schreef Avey het volgende:
[..]
En als jij eens stopt met alles zo extreem persoonlijk opvatten komen we al een heel eind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |