Soms als ik begin te typen/schrijven heb ik moeite om weer te stoppen, dus ik ben het afgelopen uur alleen maar aan het typen geweestquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:11 schreef Vanyel het volgende:
Wanneer heb je dat voor elkaar gekregen?
Ik kon mooi niks tussendoor hoor.
WAT? Mijn lief is nog niet thuis hoor!quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:13 schreef Bakfiets. het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DE TREINEN RIJDEN NIET MEER.Geen school.
Wat een willekeurige vraag, aan wie is dat gericht?quote:
Aan jou eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:15 schreef Avey het volgende:
[..]
Wat een willekeurige vraag, aan wie is dat gericht?
Wat beweegt jou om zo'n vraag te stellen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Aan jou eigenlijk.
Maar terugkomend op jouw reactie op het vertrek van Femke Halsema. Jij denkt dus dat de wereld beter wordt, en zeker de situatie in Nederland, als Femke Halsema vertrekt bij GL?
Idd! Die titel isquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:25 schreef Vanyel het volgende:
Dat laatste is het bijzonderst he, bijna het hele topic vol!
Hopen dat Nizno nog op tijd online is...
Ik stel gewoon een vraag. Laat maar hoor..quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:24 schreef Avey het volgende:
[..]
Wat beweegt jou om zo'n vraag te stellen?
Dan snap ik de hele reactie niet. Waarom ga je dan juichen?quote:Nee, ik denk niet de wereld er beter van wordt. Maar ook niet slechter.
Ik wil weten waarom. Er is toch een reden voor om die vraag te stellen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag. Laat maar hoor..
Omdat ik haar regelmatig erg vervelend vond en dus blij ben dat ik me niet meer hoef te ergeren. Persoonlijke redenen dus.quote:Dan snap ik de hele reactie niet. Waarom ga je dan juichen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |