Dus je maakt ons maar blij met een dooie mus?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:59 schreef Maes het volgende:
Hallo daarIk heb net een foto gemaakt van mijn boom
maar het sdkaartje gaat niet in de werklaptop
Het verkopen an sich is volgens nog niet illegaal, dus ze gaan nog vrolijk door. Die organisatoren blokkeren die tickets wel, maar halen er wss geen 100% uit.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist, maar ik dacht dat het sowieso al aan banden was gelegd?
Met voetbal WK enzo zijn al die 'illegale' tickets er ook uit gevist en geblokkeerd enzo.
Maar ze gaan dus vrolijk door? Of is het voor concerten nog steeds niet illegaal?
Nee ik ga nu op zoek naar een laptop met sd ingangquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dus je maakt ons maar blij met een dooie mus?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:03 schreef DeZwabber het volgende:
en toen zei hij "oh, een geheugenkaartje, doe niet zo moeilijk"
Jouw vader is schattigquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:03 schreef DeZwabber het volgende:
ik moest laatst aan mijn vader vertellen dat een SD kaart een "soort van hele kleine floppy, maar dan anders" was
Ik neem aan (en hoop met heel mijn hart) dat Paradiso nu ook die sites afstruint.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het verkopen an sich is volgens nog niet illegaal, dus ze gaan nog vrolijk door. Die organisatoren blokkeren die tickets wel, maar halen er wss geen 100% uit.
als ik terug ben van schoolquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Vraag es aan je papa of dr al post is
Oh je bent weer beterquote:
Ik weet het werkelijk niet. Van mij mogen ze het ook zo vandaag illegaal maken, wat ik al zei; dan dus kaartjes gewoon persoonsgebonden maken ofzo.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem aan (en hoop met heel mijn hart) dat Paradiso nu ook die sites afstruint.
En dan niet voor mezelf, er zijn ergere dingen dan een concert missen, maar gewoon om die naaiers te pakken. Maar als het verkopen nog niet illegaal is, wat dan wel? Want ze wilden het toch volledig aan banden gaan leggen, hoe dan, als ze het niet illegaal maken?
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik wil morgen een milkshake caramel machiato of zo van de Mac, wie helpt me daar vlak voor de pauze nog ff aan denken![]()
wakker gebleven met je vinger op de knop om dat te kunnen posten zekerquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:16 schreef Barbaaf het volgende:
Stomme ticket woekeraars, ze zouden ze moeten afschieten![]()
Inmiddels sneeuwt het ook hier lekker door, de afmeldingen voor vergaderingen etc. druppelen binnen en de beveiliging is een sneeuwpop aan het maken
[..]
Dudequote:Op vrijdag 17 december 2010 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wakker gebleven met je vinger op de knop om dat te kunnen posten zeker
ik had half verwacht te lezen dat dit een macro gegenereerde post wasquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dude!
Daar heb ik natuurlijk een alarmpje op mijn foon voor gezet
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik had half verwacht te lezen dat dit een macro gegenereerde post was
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:16 schreef Barbaaf het volgende:
Stomme ticket woekeraars, ze zouden ze moeten afschieten![]()
Inmiddels sneeuwt het ook hier lekker door, de afmeldingen voor vergaderingen etc. druppelen binnen en de beveiliging is een sneeuwpop aan het maken
[..]
Hoe laat wil je dan een reminder?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:23 schreef oh-oh het volgende:
Alleen moet ik het nu wel nog een uur lang zien te onthouden
Nat, zoet en koudquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:23 schreef oh-oh het volgende:
Hoe was jouw flurry ontmaagding eigenlijk?
dus datquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:31 schreef Qwea het volgende:
hier nog steeds een klein kut laagje.IK WIL MEEER
Ik zie dat zo levendig voor me, met alleen dat staartje boven de sneeuw uitquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:33 schreef Maes het volgende:
Fief had haar nieuwe jas aan vanmorgen maar er waren stukken door het park waar ik haar moest tillen want ze kwam er niet door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Het moet even wachten manlief weer thuis is hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:31 schreef Qwea het volgende:
hier nog steeds een klein kut laagje.IK WIL MEEER
Maes , ik grap je niet, doe haar geen jas aan met dit weer, want die sneeuw gaat dr allemaal inzitten, das veel kouder dan zonder jas, vraag maar aan Karelquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:33 schreef Maes het volgende:
Fief had haar nieuwe jas aan vanmorgen maar er waren stukken door het park waar ik haar moest tillen want ze kwam er niet door
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:03 schreef DeZwabber het volgende:
en toen zei hij "oh, een geheugenkaartje, doe niet zo moeilijk"
Ja, die is zeker pas vanaaf thuis?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Het moet even wachten manlief weer thuis is hoorDan mag het sneeuwen.
Willikookquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:45 schreef ElisaB het volgende:
Ik kreeg net een verse chocolademuffin van Maurice![]()
Huh, Femke?quote:
Oh ja idd , preggersquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
Oh wegens een 'positieve reden', ik zet m'n geld op knocked up
Toestandquote:
Volgens mij is ze een stuk ouder dan wij zijn of lijkt ze dat alleen maar?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:59 schreef Greys het volgende:
Wegens zwanger 'per direct weg'?
WTF, dan laat je je partij ook wel zakken zeg, als dat zo is.
Nou ze gaat het om half 2 vertellen dusquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:59 schreef Greys het volgende:
Wegens zwanger 'per direct weg'?
WTF, dan laat je je partij ook wel zakken zeg, als dat zo is.
Ja bij de volgende verkiezingen, die dus zo nog 4 jaar konden duren. Maar dit is écht per direct, na het kerstreces kapt ze.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:02 schreef Greys het volgende:
Maar dat 'per direct' valt ook wel weer mee volgens mij toch?
Want ik heb al diverse malen in programma's horen spreken over wie dan de opvolger/ster zou moeten zijn. Dus echt op stel en sprong ist niet volgens mij.
Ow.... mjammiequote:Op vrijdag 17 december 2010 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
De opvolgster;
[ afbeelding ]
Pittig typje
Oh dat kan idd ook. Maar ik zou het wel raar vinden ze als ze dat ineens zou doen en dan 'per direct' opzout.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Vanmorgen vroeg hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh mss wordt Fem wel ergens burgemeester of zo, dat kan ook nog he
Ze had vaak goeie punten en een goeie debater, maar ik kon er nooit langer dan 10 minuten naar luisteren. Die manier van pratenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het ontzettend jammer. Enig mens
Nou ja die vacatures komen nogal plots vaak ook he.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat kan idd ook. Maar ik zou het wel raar vinden ze als ze dat ineens zou doen en dan 'per direct' opzout.
Hm, wel toevallig dat ze het er dan vorige week nog uitgebreid over hadden, inclusief foto van deze opvolg-mevrouw alquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja bij de volgende verkiezingen, die dus zo nog 4 jaar konden duren. Maar dit is écht per direct, na het kerstreces kapt ze.
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik wil morgen een milkshake caramel machiato of zo van de Mac, wie helpt me daar vlak voor de pauze nog ff aan denken![]()
Leukquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:13 schreef ElisaB het volgende:
Misschien gaat PWA wel scheiden en gaat ze met Maxima trouwen
Arnhemquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:25 schreef Rewimo het volgende:
Niet bijgelezen maar het wordt een barre tocht straks naar huisAls je hier uit het raam kijkt zie je alleen maar wit met vaag wat silhouetten van gebouwen (Arnhem). Gelukkig rij ik buiten de spits terug.
Die zit thuis voor de buis, dus ik vermoed van welquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:20 schreef Cat22 het volgende:
Houdt de Beeb de koers nog recht Elisa?
Ow, ik dacht dat dat vandaag was.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die zit thuis voor de buis, dus ik vermoed van wel
Ze was gisteren naar Grun en is keurig zonder brokken weer teruggekomen
Oh daar woonde ik dus vlakbij. Ik heb er vaak gewinkeldquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:27 schreef Rewimo het volgende:
Ik werk er alleen maar (tegenover winkelcentrum Kronenburg), wel een leuke stad voorzover ik er iets van ken
Hier staat het werkelijk tot m'n enkels netquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:34 schreef Qwea het volgende:
ik snap er geen reet van dat we geen sneeuw hebben
prorail heeft de serververwarming uitgeschakeld!quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
http://downforeveryoneorjustme.com/ns.nl
dankquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
http://downforeveryoneorjustme.com/ns.nl
Serververwarming?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
prorail heeft de serververwarming uitgeschakeld!
grapje omdat wisselverwarming van vorig jaarquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serververwarming?
Misschien kunnen ze wel lekker groen doen en met de restwarmte van het serverpark de wissels verwarmen. Maar hadden ze geen terugslag systeem en zijn nu de serverts bevroren
Kijk maar eens op buienradar, heel de lengte van dat front trekt hier precies overheenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:44 schreef Greys het volgende:
Alsoooooooooooo
Maar Rewimo, daar bij jou dus ook sneeuw?
Ik dacht dat het in het Oosten wel mee zou vallen vandaag. Ging weer lekker die voorspellingen dan
Oh ik zie het jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kijk maar eens op buienradar, heel de lengte van dat front trekt hier precies overheenIk denk dat het nog uren gaat sneeuwen hier
ja, want hier zou het extreem wordenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:44 schreef Greys het volgende:
Alsoooooooooooo
Maar Rewimo, daar bij jou dus ook sneeuw?
Ik dacht dat het in het Oosten wel mee zou vallen vandaag. Ging weer lekker die voorspellingen dan
Wait for itquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, want hier zou het extreem wordennou, poeh poeh
Er komt vanavond/vannacht weer eea hierquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik zie het jaHet is hier net droog en het wordt licht.
Dus succes er mee, now it's all yours
Dat klopt wel ongeveer, kijk maar helemaal bovenin NHquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:00 schreef Nonneke het volgende:
[..]
toch vreemd he, mn vriendin in Hippo heeft het over een cm of 10 daar
Wat? Hippo is hier 20 min vandaan. Nou ik zweer het je, er ligt geen fuck. Wacht ik maak een fotoquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:00 schreef Nonneke het volgende:
[..]
toch vreemd he, mn vriendin in Hippo heeft het over een cm of 10 daar
Smerige grafluiquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klopt wel ongeveer, kijk maar helemaal bovenin NH
Den Helder valt er buiten.
http://www.buienradar.nl/
is toch raar ? zover ligt het niet bij elkaar vandaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klopt wel ongeveer, kijk maar helemaal bovenin NH
http://www.buienradar.nl/
Goed he?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier geen vlok gevallen vandaag![]()
@ Cat haar Wikiskills
Ja, doeiquote:
Ja! Ik hoop dat het alsnog komt. 16u ziet er wel belovend uit vooralsnogquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:06 schreef Nonneke het volgende:
[..]
das toch oneerlijk he, dan is het zo over je heen gewaait en in Hippo gevallen
Da's balen....gelukkig heb je nog een gourmet tegoedquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:08 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet eerste kerstdag werken.![]()
We krijgen het rooster niet rond dus dat wordt heel snel gourmetten met de familie en wat eerder weg.
Pesies!quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's balen....gelukkig heb je nog een gourmet tegoed
Hier rond een uur of half 3, nou ik wacht het afquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Ik hoop dat het alsnog komt. 16u ziet er wel belovend uit vooralsnog
Ja, fucking belachelijk toch?!quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
Oh nu zie ik Q's fotoWat een armoe
![]()
Het valt hier echt reuze meequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:03 schreef Cat22 het volgende:
Het lijkt Limburg en (deel) Noord Brabant links te laten liggen.![]()
Kan ik vanaaf toch naar Eindhoven en morgen jodelen in de outlet. Die moesten we vorig jaar één dag afzeggen ivm teveel sneeuw.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:06 schreef Greys het volgende:
Ik ga morgen aan Zwab vragen of hij er zo eentje voor Cat wil maken, maar dan met PFFRRRT!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het valt hier echt reuze meedaarstraks een buitje gehad en er ligt nu een klein laagje.
k zag rond 15:00 wel een flinke bui aankomen. Hopen dattie doorzetquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:22 schreef senesta het volgende:
Volgens mij moeten we straks sneeuwschuiven om de deur uit te komen
Maar die rotonde bij jou is ook bijna een lanceerinstelling.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:33 schreef Ynske het volgende:
t is idd gewoon rustigaan doen, afremmen op de motor, niet te hard in de ankers en verder rustigaan optrekken, niet dat iedereen die vaardigheid beheerst...
heb er vanmorgen door zien schuiven t midden van de rotonde op
Dat lijkt me echt zoooo eng.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:33 schreef Ynske het volgende:
t is idd gewoon rustigaan doen, afremmen op de motor, niet te hard in de ankers en verder rustigaan optrekken, niet dat iedereen die vaardigheid beheerst...
heb er vanmorgen door zien schuiven t midden van de rotonde op
Pakjessss!quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:40 schreef Strega het volgende:
Pagan's pakje:
[ afbeelding ]
Mijn pakje:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:37 schreef Qwea het volgende:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)p-wegen-randstad.xml
quote:DEN HAAG - De ANWB waarschuwt iedereen die de weg op wil, zich af te vragen of dat wel echt moet.
Een woordvoerder van de dienst sprak tegen half een vrijdagmiddag van een ''complete chaos'' op de snelwegen in de hele Randstad en Utrecht en van een ''dramatische'' toestand.
Het verkeer op zowel de knooppunten Oudenrijn bij Utrecht als het Prins Clausplein bij Den Haag staat volledig vast. Dat zijn twee belangrijke knooppunten in ons snelwegennet.
''Iedereen moet zich afvragen of hij wel wil vertrekken. Neem voor vertrek contact op met de plaats van bestemming om te horen hoe het daar is'', aldus de woordvoerder. Volgens hem begint de situatie ''problematisch'' te worden. Rond half een stond er nog steeds tegen de tweehonderd kilometer file op de Nederlandse wegen.
Amsterdam
Het openbaarvervoerbedrijf GVB zette vrijdag aan het begin van de middag alle bussen die in Amsterdam en omgeving rijden, aan de kant. In verband met de gladheid is het volgens een woordvoerster niet meer verantwoord om door te rijden.
Om 12.30 uur werd de beslissing genomen om alle bussen van de weg te halen. ''Afhankelijk van de lokale situatie op de weg konden chauffeurs hun ronde afmaken en de bus in de remise parkeren, of moesten ze onderweg de bus stilzetten.''
Het metro- en tramverkeer in de hoofdstad ondervindt geen hinder van de sneeuwval.
Noord-Holland Noord
De busdienstregeling in Noord-Holland Noord is door de sneeuwval verstoord. Connexxion laat weten dat busreizigers in Zaandam rekening moeten houden met vertraging tot 45 minuten.
In Alkmaar rijden de bussen met vijftien tot dertig minuten vertraging.
Rotterdam
In Rotterdam rijden de bussen van openbaarvervoersmaatschappij RET niet meer op Rotterdam-Zuid. Volgens de buschauffeurs is het niet meer verantwoord om nu nog te rijden.
Ook buslijn 32 van Rotterdam-Noord richting het centrum is voorlopig stilgelegd, omdat die over de Willemsbrug gaat en dat is te risicovol, aldus de woordvoerder.
Vanaf elf uur kwamen er op het hoofdkantoor van de RET berichten van buschauffeurs op Rotterdam-Zuid binnen dat het te gevaarlijk werd op de weg. Daarop is besloten om de bussen naar binnen te halen.
Man en macht
Een woordvoerder van reinigingsbedrijf Roteb in Rotterdam zegt met man en macht te werken aan de gladheid en aan sneeuwvrije wegen in de stad.
''Maar door de hevige sneeuwval is er niet altijd tegen op te schuiven en te strooien.'' Een ander probleem is de drukte op de weg. Op sommige wegen op Rotterdam-Zuid staat het verkeer vast en daardoor ook de strooi- en schuifwagens.
Bekijk ons weer- en fileoverzicht en de lezersfoto's van het winterweer. En volg twitterberichten over het weer via NUlive.
quote:Door nog onbekende oorzaak is de website van de Nederlandse Spoorwegen offline. De downtime komt op een ongelukkig moment nu veel reizigers informatie willen ontvangen over uitval en vertraging van treinen door het winterse weer.
De Nederlandse Spoorwegen kampen vrijdag met ernstige vertraging op het spoornet, maar wie informatie wil over uitvallende en vertraagde treinen kan sinds ongeveer 12.45 niet bij ns.nl terecht. De website is offline. De woordvoerster van het bedrijf kan tegenover Tweakers.net nog geen oorzaak aanwijzen: "Ik hoor er ook pas net over."
Mogelijk is de site bezweken onder de druk van het bezoek van de vele reizigers die informatie over hun reismogelijkheden willen. Als een technische storing de oorzaak is zou dit voor het vervoersbedrijf niet op een slechter moment kunnen komen, zo lijkt het. "Controleer voor actuele tijden ns.nl, mobiel.ns.nl of de Reisplanner XtraVlak", liet NSinformatie nog via Twitter weten vlak voordat ns.nl offline ging. Op NS-online, het officiële Twitter-kanaal van de NS is de storing iets over 13.00 gemeld.
Ja de ellende is een beetje dat die sneeuw nu helemaal plat is gereden en zo'n compacte harde laag van 3cm is die nog ff lekker aanvriestquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Voorzichtig rijden en afstand houden.
Sneeuw vind ik niet zo erg, ijzel is weer minder![]()
Werken
Van die site:quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:37 schreef Qwea het volgende:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)p-wegen-randstad.xml
Nooit geweten dat het juist beter de koppeling in te trappen als je in een slip raakt en dat je bij gladheid eerder moet ontkoppelen.quote:Voorkomen dat je in een slip raakt:
1. Niet abrupt optrekken, trek bijvoorbeeld op in tweede versnelling
2. Niet abrupt remmen
3. Eerder overschakelen
4. Eerder ontkoppelen
5. Afstand houden, snelheid aanpassen en zorgen dat je auto helemaal schoon is
Mocht je toch in een slip raken:
1. Als je gaat glijden, blijf kijken waar je naar toe moet
2. Bij een achterwielslip: snel sturen in de gewenste richting en houdt de koppeling ingetrapt.
3. Voorwielslip, gas gedoseerd terugnemen en niet meer dan noodzakelijk sturen. Ook hierbij geldt, de 'bocht doorkijken'.
4. Als je merkt dat een auto stuurloos wordt gedoseerd remmen en altijd de koppeling inhouden.
5. Bij sneeuw is het beter om winterbanden te gebruiken
Ik vind het ook zo belachelijk dat de gemeente niet wil strooien bij de seniorenflats hierquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:46 schreef Qwea het volgende:
nou, de ambu rijden af en aan hier langsHeb er al 6 voorbij horen komen in 1 uur
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar die rotonde bij jou is ook bijna een lanceerinstelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |