quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:44 schreef snoopy het volgende:
Leuk, we stonden net op Schiphol voor een weekendje Rome samen maar onze vlucht is geannuleerd. Nu in de trein naar huis. Die rijdt gelukkig nog wel
quote:
Oh dát is balen zegquote:
Dat was toch al langer bekend? Ik hoorde een maand geleden al zoiets. Of wellicht was het toen nog een gerucht.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:47 schreef Diaan73 het volgende:
Femke Halsema stopt als fractieleider bij GL. Ik begon haar net zo te waarderen.
Volgens mij was er toen idd een gerucht. Vandaag is het officieel: wegens een positieve reden!! Zou ze weer zwanger zijn??quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat was toch al langer bekend? Ik hoorde een maand geleden al zoiets. Of wellicht was het toen nog een gerucht.
Zou mij niets verbazen, ze heeft een tweeling van een jaar of 6 dus wellicht ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij was er toen idd een gerucht. Vandaag is het officieel: wegens een positieve reden!! Zou ze weer zwanger zijn??
En naar welk goed doel gaat het geld dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:46 schreef debuurvrouw het volgende:
goedemiddag. Die Femke zeg!Eindelijk een kundig iemand, en die gaat dan weg.
Ze is niet van 'mijn' partij, maar ik vond haar erg goed.
Hier is helemaal geen sneeuw bijgevallen! het is wel snotglad want sneeuw op ijsplaat. Gelukkig is iedereen vrij en hoeven we nergens meer heen. Opluchting.
Oudste had goededoelendag op school. Echt leuk! je moest betalen om je fiets in de stalling te zetten, het toilet, we hebben daar ontbeten, er was muziek, je kon koekjes en tosti's en weet ik wat kopen. En ze hadden een record opbrengst van 5000 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |