Ja, er zit nu al een verlaging in. En anders zit het voor geen meter, je benen moeten niet in de lucht hangen als je zitquote:Op maandag 30 mei 2011 23:18 schreef Opa_vertelt het volgende:
Klinkt goed hoor! Dat verhogen van de vloer is wel slim.
quote:
geen last gehad van het inslijpen van het raam, ik heb een keer iets staan afbramen langs mijn toenmalige witte combo en de volgende dag was hij bruin metalic van de weggesprongen vonken die in de lak gebrand waren en gaan roestenquote:
Daarom al besloten er slaapplek en keukentje in te maken voor de volgende keuring (naar LPG)... dan is het een camperquote:Op woensdag 26 december 2012 02:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
jammer van de potentiėle wegenbelasting die dit dingetje de strop om de nek gaat leggen lijkt me. verder leuk project
Ik heb wel gele lampen liggen (van die H4 lampen met een geel bolletje er omheen gemaakt). Maar de oude bus had zelfs geen gele lampen, en heb er nog nooit een met gele lampen gezien eigenlijk...quote:
Moet je iets eerst zien voordat je het zelf kan doen? Ik heb mijn auto ook nooit gezien met gele lampen, maar heb ze er ook gewoon inzitten (renault clio 99). Ook met van de bolletjes eromheen geklikt.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:24 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik heb wel gele lampen liggen (van die H4 lampen met een geel bolletje er omheen gemaakt). Maar de oude bus had zelfs geen gele lampen, en heb er nog nooit een met gele lampen gezien eigenlijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |