Goed, weer eens wat aan het doen. Er is in de tussentijd wel wat gewerkt, maar ik was gewoon te lui om foto's te maken en te posten

Dus, klein beetje laswerk aan de carosserie, er zat een lelijke roestplek bij een wielkast. Eerst slijpen:
![th_14052011064.jpg]()
En dan lassen en even in de zink, voordat het later geplamuurd wordt (wielkast wordt later pas opnieuw gespoten):
![th_14052011065.jpg]()
Lassen is overigens gebeurd met een plaatje dat we in eerste instantie uit het dak hebben gezaagd

.
Volgende stap: strips maken voor op de bodem, waar alles aan vast komt te zitten:
![th_14052011069.jpg]()
En waar ik ook even mee heb zitten stoeien... een accubak/platform:
![th_14052011068.jpg]()
Al met al is dit meer denkwerk geweest dan doe-werk. Vooral de plaats van de bouten was nogal lastig, aangezien het uitmeten in verband met alle chassisbalken aan de onderkant erg lastig was.
Volgende stap is het daadwerkelijk boren van de gaten in de bodem en de strips daaraan vast zetten (lassen denk ik). Om het geheel wat handzamer te maken zaag ik de twee kokers waar de LPG-tank op ligt waarschijnlijk doormidden. Dat scheelt een hele berg wanneer de boel uiteindelijk gespoten gaat worden.
Ik heb verder ook een set lampen gekocht voor op de voorkant

. Dus daar ga ik een balk voor maken, welke op het dak komt (van pijp en lasbochten). Op die balk komen dan de lampen.
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." -
Arnold J. Rimmer, Red Dwarf ||
Last.fm