Sweet dreams lovequote:Op donderdag 16 december 2010 23:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn bedje intot snel weer lieverdjes
Surequote:Op donderdag 16 december 2010 23:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
stuur maar een pm met het adres..
slaap lekker dearquote:Op donderdag 16 december 2010 23:48 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 16 december 2010 23:48 schreef LovelyLady het volgende:
waarom niet??quote:
Hoe weet jij dat nouquote:Op donderdag 16 december 2010 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoofddorp ligt perfekt op de route
Coolquote:Op donderdag 16 december 2010 23:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waarom niet??
maakt mij dat nou uit.. ik rijd over de A4.. en langs hoofddorp..
een D-tour is fun
( ik gebruik ook geen tomtom.. dus het kan zijn dat ik verdwaal)
ik heb een tom tom in de auto liggen en ook mijn telefoon wijst me de weg wel..quote:Op donderdag 16 december 2010 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool
Ik heb TomTom op mijn iPhone dus vanaf Hoofddorp komen we er dan wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik herken jouw naam alleen uit ONZ geloof ikquote:Op donderdag 16 december 2010 23:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik dacht ik kom nog even buurten.
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb een tom tom in de auto liggen en ook mijn telefoon wijst me de weg wel..
maar af en toe is het gewoon leuk om zonder tom tom de weg te vinden!Natuurlijk durf ik dat. Graag zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Long time no seequote:Op donderdag 16 december 2010 23:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik dacht ik kom nog even buurten.
O-O ?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Long time no see
En ik kan met dit account helaas niet in O-O
Ik ken het Nederlandse wegennet als mijn broekzakquote:
Oooh, wat goedquote:Op donderdag 16 december 2010 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ken het Nederlandse wegennet als mijn broekzak
Touringcar chauffeur geweest ooit
Tof dat je komtquote:Op donderdag 16 december 2010 23:55 schreef Barretje80 het volgende:
Slapen!
Stuart.. stuur tzt maar het adres!
zonder adres kom ik je niet ophalen!
Sweet dreamsquote:Op donderdag 16 december 2010 23:55 schreef Barretje80 het volgende:
Slapen!
Stuart.. stuur tzt maar het adres!
zonder adres kom ik je niet ophalen!
Moest het even testenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was ff een PM aan het beantwoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |