wat is de definitie van klein ??quote:
Peetquote:
Het gaat wel, zat ff in een dippie. No worries, gaat vanzelf wel weer overquote:Op donderdag 16 december 2010 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thanks
Hoe is het met jou? Paar dagen niet gezien hier![]()
Nou als ik de neiging krijg om mijn glas op haar hoofd te zettenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat is de definitie van klein ??
< 1.60?
< 1.70?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou als ik de neiging krijg om mijn glas op haar hoofd te zettenAls het valt is dat zonde heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2010 23:29:30 ]
Okay, ik hoop hetquote:Op donderdag 16 december 2010 23:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gaat wel, zat ff in een dippie. No worries, gaat vanzelf wel weer over
[..]
Nou als ik de neiging krijg om mijn glas op haar hoofd te zettenis ST zo klein sexy ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
[..]
Nou als ik de neiging krijg om mijn glas op haar hoofd te zettenDan heb je een gevalletje IPH te pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
ST is 1,68. De rest laat ik me niet over uitquote:
Ik beloof dat mijn humeur voor de 24e weer op peil isquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je een gevalletje IPH te pakken?
Kan soms lastig zijn om dat te dwingen thoughquote:Op donderdag 16 december 2010 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik beloof dat mijn humeur voor de 24e weer op peil is
Ik weet bijna zeker dat het wel weer oke isquote:Op donderdag 16 december 2010 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan soms lastig zijn om dat te dwingen though
Gelukkig maarquote:Op donderdag 16 december 2010 23:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat het wel weer oke is
Zei ik dat hardopquote:Op donderdag 16 december 2010 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
MPG toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Tuurlijkquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Zei ik dat hardop?
Ja, nouja, waar het hart van vol is, hmm....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're naughtySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook. Voor mij is het natuurlijk 'eng' want jullie kennen elkaar allemaal alquote:Op donderdag 16 december 2010 23:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
TuurlijkKomt helemaal goed, ik heb er zin in
Die vind ik ook beter hoor maar dit is ook lekkerquote:Op donderdag 16 december 2010 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe dan Bittersweet Symphonie, mijn nummer
ik ken je ook, ik weet alleen nog niet hoe je eruit zietquote:Op donderdag 16 december 2010 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook. Voor mij is het natuurlijk 'eng' want jullie kennen elkaar allemaal al![]()
![]()
Uhm ik ken Barretje niet en Gier neemt ook nog een vriendinnetje meequote:Op donderdag 16 december 2010 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook. Voor mij is het natuurlijk 'eng' want jullie kennen elkaar allemaal al![]()
![]()
Ja, dat is inderdaad wel vreemd met jou en mij want we 'kennen' elkaar al 6 jaarquote:Op donderdag 16 december 2010 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ken je ook, ik weet alleen nog niet hoe je eruit ziet
* Barretje80 kent ook niemand hoor!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
![]()
Je krijgt in ieder geval een welgemeende knuffel van mequote:Op donderdag 16 december 2010 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |