abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 december 2010 @ 04:29:42 #26
202014 JJH
Knetter. O+
pi_90030206
Fok. O+
FHF O+
Users. O+
pi_90030215
Menselijkheid, sommigen bezitten het nog.
pi_90030534
:* :*
Ik ben van pindavlees
pi_90030571
Lief O+.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 december 2010 @ 07:27:29 #30
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90030607
Doe net m'n ogen open, dit is het eerste bericht wat ik lees vanmorgen. Wat een heerlijk ochtendnieuws O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 17 december 2010 @ 07:32:38 #31
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90030629
Echt FHF had er al veel eerder moeten komen.

Wat ontzettend lief O+
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_90030645
Foto van de kerstboom?? O-)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_90030671
Stuiterende kindjes op de trap 'maaaaaaam, maaaaam, ze komen een kerstboom brengen!! Een echte!! Maaaaaaaaam' en dat maal 4 door elkaar heen joelend O+
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  vrijdag 17 december 2010 @ 07:45:12 #34
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90030691
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 december 2010 07:42 schreef nectarientje het volgende:
Stuiterende kindjes op de trap 'maaaaaaam, maaaaam, ze komen een kerstboom brengen!! Een echte!! Maaaaaaaaam' en dat maal 4 door elkaar heen joelend O+
Dat is toch waar je het voor doet. Kids die zo blij zijn, dat verdienen ze.

Hiermee zeg ik niet dat TS depri kids heeft hoor!!
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_90030940
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 december 2010 07:45 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dat is toch waar je het voor doet. Kids die zo blij zijn, dat verdienen ze.

Hiermee zeg ik niet dat TS depri kids heeft hoor!!
Ik denk dat ze de halve nacht niet geslapen hebben. Ze waren een beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje druk maar *boing* *boing* *stuiter* *stuiter* :D
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 december 2010 @ 08:22:45 #36
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_90031031
Wat een heerlijk bericht om te lezen O+ Dit forum is echt geweldig. Het mag nooit meer weg! :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 17 december 2010 @ 08:24:46 #37
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90031052
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 december 2010 08:15 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik denk dat ze de halve nacht niet geslapen hebben. Ze waren een beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje druk maar *boing* *boing* *stuiter* *stuiter* :D
Geweldig!!
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:03:47 #38
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_90031610
Ach meid, jullie verdienen het :* O+ We vonden het alleen maar geweldig om jullie blij ermee te maken O+
pi_90032232
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 00:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
Super tof! Wist je ook wie ze waren op Fok! of hadden ze een mooi plakkertje op hun hoofd geplakt :p
Nee, ik wist wel wie het waren, ik heb ze vaker gezien. Sterker nog; ik was er bij eentje nog op de thee geweest ' s middags. :D
Don't you love her madly?
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:43:15 #40
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90032265
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 09:41 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Nee, ik wist wel wie het waren, ik heb ze vaker gezien. Sterker nog; ik was er bij eentje nog op de thee geweest ' s middags. :D
Wist die toen al van het plan?
Ik zou dan mn mond niet kunnen houden he :X
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:43:45 #41
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_90032276
*stil*
*mooi*

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_90032438
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 december 2010 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Wist die toen al van het plan?
Ik zou dan mn mond niet kunnen houden he :X
Ja, zij wist wel van het plan. Wat een heldin he?!
pi_90032549
Tja en dan kun je zelf wel zeggen dat je een kerstboom niet echt mist, met kinderen is het toch gewoon wel het allerleukste O+
Even ter illustratie: ik heb een zoon van 9, een dochter van 7, een zoon van bijna 5 en een dochter van bijna 3. Ze stuiterden inderdaad aardig gisteravond maar toen de gulle gevers weer vertrokken waren hebben we ze toch zonder al te veel problemen op bed gekregen ;)

De boom is in de houder gegaan en vanmorgenvroeg heeft manlief de lampjes er vast ingehangen. Toen ik opstond deed ik ze aan en even later kwamen de kindjes uit bed. Jongste Dochter deed echt van "Ooooh!" toen ze de boom zag en Jongste Zoon zei: "Mama, die meneer heeft de kerstboom zelf omgezaagd. Dat had hij aan de kerstman gevraagd." O+

Vanmiddag ga ik met de kindjes de boom optuigen en dan volgt er uiteraard een foto. Dat was overigens ook een (zeer terechte) voorwaarde :P
pi_90032608
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 09:54 schreef Lovechild het volgende:
Tja en dan kun je zelf wel zeggen dat je een kerstboom niet echt mist, met kinderen is het toch gewoon wel het allerleukste O+
Even ter illustratie: ik heb een zoon van 9, een dochter van 7, een zoon van bijna 5 en een dochter van bijna 3. Ze stuiterden inderdaad aardig gisteravond maar toen de gulle gevers weer vertrokken waren hebben we ze toch zonder al te veel problemen op bed gekregen ;)

De boom is in de houder gegaan en vanmorgenvroeg heeft manlief de lampjes er vast ingehangen. Toen ik opstond deed ik ze aan en even later kwamen de kindjes uit bed. Jongste Dochter deed echt van "Ooooh!" toen ze de boom zag en Jongste Zoon zei: "Mama, die meneer heeft de kerstboom zelf omgezaagd. Dat had hij aan de kerstman gevraagd." O+

Vanmiddag ga ik met de kindjes de boom optuigen en dan volgt er uiteraard een foto. Dat was overigens ook een (zeer terechte) voorwaarde :P
Ahhh, hij geloofde mn verhaal echt O+
Ik ben van pindavlees
pi_90032636
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 09:54 schreef Lovechild het volgende:

Ahh!! So sweet!! *;

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_90033239
Nou, whoopdie fucking doo.

Leuk dat ze dit voor je doen hoor, maar als je lekker in de sneeuw kan rollen in Disneyland en je een gegeven paard kennelijk graag in de bek schijt door een aangeboden nepboom af te wijzen dan had het geld en de moeite naar mijn idee beter besteed kunnen worden.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:26:37 #47
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_90033585
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:17 schreef Blight het volgende:

Leuk dat ze dit voor je doen hoor, maar als je lekker in de sneeuw kan rollen in Disneyland en je een gegeven paard kennelijk graag in de bek schijt door een aangeboden nepboom af te wijzen dan had het geld en de moeite naar mijn idee beter besteed kunnen worden.
Ja lief he en leuk dat ze er zo blij mee zijn he! *;
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 december 2010 @ 10:32:50 #48
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90033794
quote:

lezen is een vak he? ze zijn door hun schoonouders meegenomen naar Disneyland..

Gaaf hoor Lovechild! Geniet er lekker van :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_90034102
quote:

Voor die trip naar Disney hebben we alleen een tank benzine betaald (niet dat het je wat aangaat) en tja, die boom. Ik heb me inderdaad afgevraagd of je alles wat je aangeboden wordt moet aannemen puur om het feit dat het je aangeboden wordt. Een kunstkerstboom moet je ook weer opbergen he, een echte gebruik je meestal wel op, ook dat speelde mee in de overweging.
Ik heb besloten eerlijk te zijn en, zoals je ook kon lezen vond de aanbieder het geen probleem. Jij wel blijkbaar. Sorry :')
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:42:25 #50
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_90034113
Ben erg benieuwd naar de foto's.
Wat enorm lief van deze fok!ers zeg, veel plezier met jullie mooie boom!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')