Ja je hebt gelijk, ik begrijp dat het nogal vervelend is. Vooral na een keer.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, ik irriteer me aan dit soort posts
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAH XDXDXDXDX EINS!!!!111!!!
Daar gaat het niet om, het is ook niet zo dat het vreselijk is, ik irriteer me eraan, maar omdat het maar zelden voorkomt lees ik er overheenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, ik begrijp dat het nogal vervelend is. Vooral na een keer.Ik zal het niet meer doen.
Die liggen in de kamer van de oudste, en die slaaptquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:21 schreef Bos81 het volgende:
En om eerlijk te zijn vind ik dat Hallon en Hoin ook erg irritant. Maar dat heb ik volgens mij al een keer gezegd
Ja, dat ook, en dan gewoon de rode draad volledig missen...quote:Op donderdag 16 december 2010 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan krijg je nog het ge-ja-maar.
Ja maar die doet het ook. Ja maar het was maar een post.
Dat kan ik ook wel begrijpenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:21 schreef Bos81 het volgende:
En om eerlijk te zijn vind ik dat Hallon en Hoin ook erg irritant. Maar dat heb ik volgens mij al een keer gezegd
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, dat ook, en dan gewoon de rode draad volledig missen...
En Bart heeft het wel begrepen, dus het kan wel
Daar was ik ook al heel snel klaar meequote:Op donderdag 16 december 2010 22:21 schreef Bos81 het volgende:
ja na de meet was het ergquote:Op donderdag 16 december 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel begrijpen
Dat was eerst wel erg en gelukkig nu stukken minder.
en wat voor muziek is dat dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar was ik ook al heel snel klaar mee.
Maar ik zeg, nieuw topic, nieuwe onderwerpen. Ik ga nog wat homomuziek aanzetten.
*bevestigdquote:Op donderdag 16 december 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Het hoeft hier ook niet de Eo chat te worden, maar dat gebagger om het baggeren gewoon niet...
Willeke Albertiquote:Op donderdag 16 december 2010 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en wat voor muziek is dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |