ik ook en nu heb ik dus gvd zin an morgen naar Tromp gaan 30 soorten kaas te kopen en brokken te snijden en zo een enorme plank kaas op tafel te zetten met een paar soorten mosterd J.quote:
De enige kaas die ik hier in de slaapkamer heb is kopkaas J. En dat is voor mn vrouwquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:08 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb gelijk ff de gorgonzola erbij gepakt dus.
Je kijkt toch een kutfilm.quote:
Hups, had ik al in het iPad topic gepost. Heb Simcity, Red Alert, Tetris en Need for Speed allemaal voor 79 ct gekocht nu!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
ea heeft trouwens veel games afgeprijsd in de appstore. Voor de iDevices.
Volgens mij verkopen die als een trein. Sowieso zijn het hele behoorlijke games die echt niet onderdoen voor PSP en DS, maar dan voor max 4 euries. En nu voor 80 cent.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:36 schreef Joene het volgende:
Omdat ze anders die zooi niet verkopen niet ?
Wel simcity deluxe gekocht he?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hups, had ik al in het iPad topic gepost. Heb Simcity, Red Alert, Tetris en Need for Speed allemaal voor 79 ct gekocht nu!
Uhuh!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wel simcity deluxe gekocht he?
Een iPad!!!quote:
Dat heb ik vorig jaar gehad.quote:
Een iPad dus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Een iPad!!!
Nee das gekkigheid. Gewoon.. Iets voor mezelf. Een goed boek. Een mooie trui of blouse. Een spelletje voor de Wii. Gewoon iets waar iemand over nagedacht heeft. Voor mij!
Een Dildoquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Een iPad!!!
Nee das gekkigheid. Gewoon.. Iets voor mezelf. Een goed boek. Een mooie trui of blouse. Een spelletje voor de Wii. Gewoon iets waar iemand over nagedacht heeft. Voor mij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |