Duh.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:42 schreef NJ het volgende:
Ik had er vandaag bij de Mediamarkt dus eentje in m'n handen en IK WIL UM!
Ik ook laatst. Stond podverdrie Angry Birds ook nog aan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:42 schreef NJ het volgende:
Ik had er vandaag bij de Mediamarkt dus eentje in m'n handen en IK WIL UM!
Beetje boodschappen doen en ik wil nog ff een iPad hoesje scoren. Verder vooral zoveel mogelijk niks doen!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:48 schreef Joene het volgende:
Wat gaan we het weekend doen trouwens ?
Nog ff een Wyppy doen ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:14 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Beetje boodschappen doen en ik wil nog ff een iPad hoesje scoren. Verder vooral zoveel mogelijk niks doen!
ik ook niet ? zal ik dr ff bellen ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:17 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik sta er niet negatief tegenover. Op zich dan?
Je kunt het proberen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:18 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ook niet ? zal ik dr ff bellen ?
Co The Mathstick Stompey ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:17 schreef Swetsenegger het volgende:
We kijken darts vanavond. Mooie wedstrijden en we beginnen met wereld kampioen Co.
Misschien neemt ze op ?quote:
Maar dan heb je kans dat ik sociaal moet doen ?quote:
Waar hangt je schommel nu ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:23 schreef Tally het volgende:
Jeetje. Al zijn computerzooi is nu ook verhuisd naar zolder en aangesloten.
Hij kan gaan werken vanaf zolder![]()
Gordijnen dicht , kleedje ervoor, wyppy doen ?quote:
We hebben geen kleed?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Gordijnen dicht , kleedje ervoor, wyppy doen ?
Dan scheur je je dekbed van boven naar beneden ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |