Jezus Qquote:Op donderdag 16 december 2010 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is niet mee kunnen leven, het is gewoon stom. Je moet toch een complete nieuwe blank page kunnen krijgen als je dat zou willen. Autist of niet
Oh gawd, ik zou 7 kleuren schijten denk ikquote:Op donderdag 16 december 2010 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, want hij had daar toen hij nog in Ned. zat al een profiel aangemaakt en toen zij daarop reageerde zat ie dus al in het buitenland en hij reageerde dus idd vrij laat, want hij las zijn mail daar lang niet elke dag. Maar ze heeft ook al een paar keer met zijn zus gemaild enzo, ze kent die hele familie al, behalve hem
Ik ookquote:Op donderdag 16 december 2010 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh gawd, ik zou 7 kleuren schijten denk ik
Je kan je geschiedenis toch wissen? Daarna krijg je een lege paginaquote:
dan moet je gewoon gebruik maken van de optie privé-navigatie, dat word er niets opgeslagenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
Ik vind het trouwens helemaal niet zo gek dat Q die tabs gewoon leeg wil hebben hoor
Dus dan zal ik ook wel moeilijk zijn.
Vooral op je werk enzo is het toch wel erg prettig dat er gewoon NERGENS komt te staan wat je daarvoor bezocht hebt.
Qwea op dr werkquote:Op donderdag 16 december 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
Ik vind het trouwens helemaal niet zo gek dat Q die tabs gewoon leeg wil hebben hoor
Vooral op je werk enzo is het toch wel erg prettig dat er gewoon NERGENS komt te staan wat je daarvoor bezocht hebt.
Ik zou zaterdag ook ff langs gaan, kennismaken enzo.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar ze hebben geloof ik al een vakantie gepland (nog net niet geboekt) voor volgend voorjaar
Ja, dus? Ja, misschien ga ik mezelf wel vingeren op die witte pagina. Weet jij veel.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jezus Qer staan 4 woordjes. Ga je een half uur naar een witte pagina zitten staren ofzo?
sorry, maar ik vind het écht aanstelleritis en debiel. Ik kan me voorstellen dat je niet wil dat iedereen zo ziet wat je hebt bezocht, maar dat kan je dus zo verbergen, dan staan daar vrij klein nog 4 woordjes, thats it...
En anders vogel je maar uit hoe je bij iedere nieuwe tab "about:blank" als homepage krijgt
Nee maar er staat dus dit;quote:Op donderdag 16 december 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
Dat is niet klikbaar. Mensen kunnen dus niet ff 1,2,3 je history opzoeken.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:07 schreef Rewimo het volgende:
Qwea, dan is FF ook niks voor je. Want daar staat in de tab (Geen titel), kun je vast ook niet tegen dan
Succes, want volgens mij heeft iedere browser wel een of andere kreet ergens staanquote:Op donderdag 16 december 2010 22:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dus? Ja, misschien ga ik mezelf wel vingeren op die witte pagina. Weet jij veel.
En die 4 woordjes irriteren me. En dat laatste wil dus niet.
Ik switch wel naar een browser die het niet heeft
Nou nouquote:
Ja, en als je er op klikt, staat het er alsnog.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar er staat dus dit;
[ afbeelding ]
Er staat verder he-le-maal niks
Tabbladen, vensters en webpagina's: Incognitomodus (privé browsen)quote:Op donderdag 16 december 2010 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is niet klikbaar. Mensen kunnen dus niet ff 1,2,3 je history opzoeken.
Ik zou die rode pijl ook irritant vinden hoor.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Succes, want volgens mij heeft iedere browser wel een of andere kreet ergens staan
Maar via dat linkje kan je heel makkelijk zien wat je hebt bezochtquote:Op donderdag 16 december 2010 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |