haha nee xdquote:Op donderdag 16 december 2010 21:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
till wist waarschijnlijk niet dat hij een nieuwe mocht openen
nee nu ben je te laatquote:Op donderdag 16 december 2010 21:59 schreef Tilboy het volgende:
[..]
haha nee xd
volgende keer beter. (:
hoe oud ben je dan?>quote:
nuus!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee nu ben je te laatLapoban voor jou
21quote:Op donderdag 16 december 2010 22:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee nu ben je te laatLapoban voor jou
[..]
hoe oud ben je dan?>
Tilboy 48 uur wegens het niet openen van een nieuw deel, mail maar als je er aan toe bent om wel op te lettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tilboy 48 uur wegens het niet openen van een nieuw deel, mail maar als je er aan toe bent om wel op te lettenhmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA CBS
OOoohquote:Op donderdag 16 december 2010 22:03 schreef tdrone het volgende:
[..]
ooohw ik dacht dat je een stuk ouder was
ja dat blijft maar doe maar niet anders hebben we er 2quote:Op donderdag 16 december 2010 22:04 schreef Tilboy het volgende:
Bij vorige topic staat nog dat ik nieuw deel kan openen :>
En dan wordt Father Christmas woestquote:Op donderdag 16 december 2010 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat blijft maar doe maar niet anders hebben we er 2
Zo ver was ik ook al...quote:Op donderdag 16 december 2010 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nevaquote:Op donderdag 16 december 2010 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee. (:quote:Op donderdag 16 december 2010 22:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow je bent toch niet zo achterlijk?
oke succes BennyBeerquote:Op donderdag 16 december 2010 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
ja, zo... ff iets afhandelen in TAL SC
Tinychatquote:Op donderdag 16 december 2010 22:09 schreef Tilboy het volgende:
Is het stomme vraag als ik vraag wat TC is?
Hmmmkay!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tinychat
http://tinychat.com/boudibou
Waarom eigenlijk /boudibouquote:Op donderdag 16 december 2010 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tinychat
http://tinychat.com/boudibou
Ahaa...quote:Op donderdag 16 december 2010 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ehm Lutte opende hem toen we met jou bezig waren
gefeliquote:Op donderdag 16 december 2010 22:14 schreef Tilboy het volgende:
Doeg!
Ps: ik heb goed mijn best gedaan afgelopen dagen
aantal posts: 101 (gemiddeld 48 per dag)
Nou, knap hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 22:14 schreef Tilboy het volgende:
Doeg!
Ps: ik heb goed mijn best gedaan afgelopen dagen
aantal posts: 101 (gemiddeld 48 per dag)
vervelend is datquote:Op donderdag 16 december 2010 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wilde film kijken, maar het is er nog niet van gekomen
Heet je echt Rodriguez Lopez?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wilde film kijken, maar het is er nog niet van gekomen
dankje Stuquote:
liedje in mijn hoofd van RIO ofzo terwijl ik die shiz nooit luisterquote:Op donderdag 16 december 2010 22:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dankje Stu![]()
wat ben je een meisje OV?
ja dat kan gebeuren,quote:Op donderdag 16 december 2010 22:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
liedje in mijn hoofd van RIO ofzo terwijl ik die shiz nooit luister
RIO is net als K3 blijft altijd heel lang in je hoofd zittenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat kan gebeuren,
i want to break free!
exactly,quote:Op donderdag 16 december 2010 22:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
RIO is net als K3 blijft altijd heel lang in je hoofd zitten
oke ik kom eraanquote:Op donderdag 16 december 2010 22:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
paarden? dan moet je even op emesen komen
CC-tjequote:Op donderdag 16 december 2010 22:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke ik kom eraan
KOEN!
hahahahah jij ook hierquote:Op donderdag 16 december 2010 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Filmpje kijken
Weltrusten voor straks alvast
Ow en het Koentjuh
Kijk-zequote:Op donderdag 16 december 2010 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Filmpje kijken
Weltrusten voor straks alvast
Ow en het Koentjuh
kijkse en laterssssquote:Op donderdag 16 december 2010 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JoahOm dezelfde reden als jij denk ik
Maar tot morgen
Ja ik had hetzelfde gevoel vanmiddagquote:Op donderdag 16 december 2010 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kijkse en laterssss
ben hier tijdje terug via een link beland en het beviel me direct hier
ik soms wel eens in 3quote:Op donderdag 16 december 2010 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik had hetzelfde gevoel vanmiddag
Dus nu zit ik in 2 3 sc's![]()
Adios
Haha,,ondat ik meteen aan Hayek en Pen. Cruz moest denken. Al die Latinonamen lijken op elkaar he..quote:
ah dus die is wel wegquote:
ik ga morgen mijn nickpic voor jou makenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah dus die is wel weg
Dacht ff dat ie dat tegen C_A zei....
gaaaaafffffquote:Op donderdag 16 december 2010 22:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga morgen mijn nickpic voor jou maken
haha ik wil er ook een van jou ontvangenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaaaaafffff![]()
heb ook nog wat beloftes staan geloof ik
gaat goed komenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik wil er ook een van jou ontvangen
jaa iddquote:Op donderdag 16 december 2010 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm iets om op m'n werk te doen?
"wat doe jij nou voor die webcam met dat blaadje"quote:
Dus dat is een nickpikquote:Op donderdag 16 december 2010 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
"wat doe jij nou voor die webcam met dat blaadje"
"Wie is Chocolate-Chick"
ik hoor het ze al roepen
hoezo?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:54 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij gaan ze op m'n werk acuut denken dat ik vreemd ga ofzo
of gestoord maar dat denken ze al
ow ja, zeg dat is de bijnaam van mn vrouwquote:Op donderdag 16 december 2010 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik een a4-tje omhoog hou met jouw nick erop
hahaha zover had ik niet eens doorgedachtquote:Op donderdag 16 december 2010 22:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow ja, zeg dat is de bijnaam van mn vrouw
ik heb zo mijn heldere momentenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha zover had ik niet eens doorgedacht
Best een pienter kind, jij.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow ja, zeg dat is de bijnaam van mn vrouw
ik heb er een paar op een dag maar volgens mij heb ik ze allemaal al gehad vandaagquote:Op donderdag 16 december 2010 22:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb zo mijn heldere momenten
quote:
Dat kan heel goed kloppenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:00 schreef Koen66 het volgende:
Boudibou, volgens mij heb ik jou trouwens nog niet gespot hier, klopt dat?
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij pmt met iedereen, behalve met moi. Cc is niet liev.
ummmmmquote:Op donderdag 16 december 2010 23:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee hoorIk PMde en toen was ik dood in de TC
ahverdomd had ik toch moeten wetenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tinychat http://tinychat.com/boudibou
ik kan ook andere mensen pmen benny
uhuquote:Op donderdag 16 december 2010 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahverdomd had ik toch moeten weten
Ja, blijft mijn naam daar niet voor eeuwig ofwa?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tinychat http://tinychat.com/boudibou
ik kan ook andere mensen pmen benny
nee je naam blijft daar niet voor eeuwigquote:Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, blijft mijn naam daar niet voor eeuwig ofwa?
Wil niet gassocieerd worden met tinychat voor de rest van mijn lange leven..
als de laatste nokt dan is ie weer wegquote:Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, blijft mijn naam daar niet voor eeuwig ofwa?
Wil niet gassocieerd worden met tinychat voor de rest van mijn lange leven..
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als de laatste nokt dan is ie weer weg
Mooi.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee je naam blijft daar niet voor eeuwig
Mooi.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als de laatste nokt dan is ie weer weg
haha misschienquote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij in zulke kleding voor mij prive-show doen?
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]Bou hoort ook geen nee
Ik ben luiquote:Op donderdag 16 december 2010 23:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan loop je naar de koelkast en eet je wat.
Ohwquote:Op donderdag 16 december 2010 23:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ging alleen even weg van de TC
ahhhh dacht dat jeje oogjes ging sluitenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ging alleen even weg van de TC
Benny zit nog op TC jaquote:Op donderdag 16 december 2010 23:46 schreef Boudibou het volgende:
Benny zit toch nog op tc ofniet?
Of lijkt Koen verdacht veel op hem
ik ga zo maar eens mijn bed opzoekenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe niet zie ik z'n naam weer idd verschijnen. Hehe.
Maarmaar...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga zo maar eens mijn bed opzoeken
Me too. Morgen vroeg op.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga zo maar eens mijn bed opzoeken
truste lekkerdingquote:Op donderdag 16 december 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij gaat lekker pitten?
Truste chickie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
truste Bouquote:Op donderdag 16 december 2010 23:58 schreef Boudibou het volgende:
Ja, pitten ja
Welterustuh menschjes
ik ga nog niet slapen, zit nog ffies in de TAL SC, is nog drukquote:
En ik heb vakantie tot 4 januariquote:
Nou, morgen ben ik er niet maar op andere dagen zal ik nog wel langskomen hoorquote:
2 SC's is echt max voor me hoorquote:
Ik heb ook wel eens geprobeerd om TAL erbij te doen maar dat lukt mij ook nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2 SC's is echt max voor me hoor
probeerde het net ff tegelijk op TAL, KSC en hier, maar dat is het niet
je kan nu net zo goed TAL en KSC doen, iedereen die hier zit zit ook op TALquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens geprobeerd om TAL erbij te doen maar dat lukt mij ook niet
Oooh, dat wist ik niet. En deze hier is nu toch heel stilquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je kan nu net zo goed TAL en KSC doen, iedereen die hier zit zit ook op TAL
Benny ook gevluchtquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat wist ik niet. En deze hier is nu toch heel stil
Hoe komt dat zo? Meestal denken mensen dat ik jonger benquote:
Ik weet het neitquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe komt dat zo? Meestal denken mensen dat ik jonger ben
Nou ja, geeft niets hoor. Vind het wel grappigquote:
Ja, dat is waarquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ken het...
Ach, het is bijna vrijdag Stu
Ik woon in Islington. Dat is vlakbij het 'centrum' zeg maar. Het is nog steeds zone1 met de metroquote:
Dat zone1 zegt me niet zoveelquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik woon in Islington. Dat is vlakbij het 'centrum' zeg maar. Het is nog steeds zone1 met de metro
Je zou het kunnen lopen. Islington is heel hip en trendy. In pricipe is voor toeristen vooral zone1 en 2 leuk. Daarbuiten is er niet zoveel te beleven eigenlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zone1 zegt me niet zoveel
Oke.. maar je bent er dus wel zo?
Oke... tofquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je zou het kunnen lopen. Islington is heel hip en trendy. In pricipe is voor toeristen vooral zone1 en 2 leuk. Daarbuiten is er niet zoveel te beleven eigenlijk
Zone1 is de meest centrale zone die er is dus waar ook Covent Garden etc. is
Ja, ik ben echt heel blij hier te kunnen wonenquote:
zou tijd wordenquote:
Oooh, nou blijf ik nog wel even als jij hier bentquote:
ik ga weer terug naar mijn vaste SCquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, nou blijf ik nog wel even als jij hier bent
Ik ga meequote:Op vrijdag 17 december 2010 01:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga weer terug naar mijn vaste SC
VROEHOEGGGGquote:
Stel je aan, mijn wekker ging om 5 uurquote:
Mag ik je bedanken voor het NIET wakker whatsappen?!quote:Op vrijdag 17 december 2010 07:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Stel je aan, mijn wekker ging om 5 uur
Dat mag jijquote:Op vrijdag 17 december 2010 07:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik je bedanken voor het NIET wakker whatsappen?!
Wat een vrolijk wekkerdeuntje zit er trouwens op die HTC
Bedankt voor het niet wakker whatsappenquote:
Succesquote:Op vrijdag 17 december 2010 07:47 schreef Lutte het volgende:
Goedemorgen!
Van half negen tot tien over tien biologieproefwerk, en dan uit!
Boobsquote:
Voel je je al wat beter?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]goed genoeg om weer te gaan werken!
Zekers, ben toen ik thuis kwam lekker onder de dekens gekropen, heb lekker een glaasje water op. Heb alleen de paracetamol overgeslagen...quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Heel goed, dan heeft mijn special treatment gewerkt!
Ach, zolang het heeft gewerkt!quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zekers, ben toen ik thuis kwam lekker onder de dekens gekropen, heb lekker een glaasje water op. Heb alleen de paracetamol overgeslagen...
Knuffelen!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:18 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgenveeeeel te vroeg wakker op mijn vrije dag
Nice! Gewoon baantjes trekken of nog een speciale les ofzo?quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:17 schreef NBT het volgende:
[..]
Ach, zolang het heeft gewerkt!![]()
Ik ga over een half uurtje ff zwemmen!
Baantjes!quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nice! Gewoon baantjes trekken of nog een speciale les ofzo?
Mogguh! ook al vrijquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:18 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgenveeeeel te vroeg wakker op mijn vrije dag
Dan is het goed! Ik mag morgen weer een wedstrijdje ballen... ben alleen benieuwd hoeveel conditie ik nog over heb na dat griepje... ach.. we zien wel...quote:
Dat zal morgen heus wel goed komen!quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan is het goed! Ik mag morgen weer een wedstrijdje ballen... ben alleen benieuwd hoeveel conditie ik nog over heb na dat griepje... ach.. we zien wel...
Ik zit toch reserve... tenminste dat denk ik...quote:
Zwemse wederhelftquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:27 schreef NBT het volgende:
Nou jongens ik ben weg! Misschien tot later vandaag!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:28 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, de eerste sneeuwpop staat alweer bij ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |