haha nee xdquote:Op donderdag 16 december 2010 21:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
till wist waarschijnlijk niet dat hij een nieuwe mocht openen
nee nu ben je te laatquote:Op donderdag 16 december 2010 21:59 schreef Tilboy het volgende:
[..]
haha nee xd
volgende keer beter. (:
hoe oud ben je dan?>quote:
nuus!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee nu ben je te laatLapoban voor jou
21quote:Op donderdag 16 december 2010 22:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee nu ben je te laatLapoban voor jou
[..]
hoe oud ben je dan?>
Tilboy 48 uur wegens het niet openen van een nieuw deel, mail maar als je er aan toe bent om wel op te lettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tilboy 48 uur wegens het niet openen van een nieuw deel, mail maar als je er aan toe bent om wel op te lettenhmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA CBS
OOoohquote:Op donderdag 16 december 2010 22:03 schreef tdrone het volgende:
[..]
ooohw ik dacht dat je een stuk ouder was
ja dat blijft maar doe maar niet anders hebben we er 2quote:Op donderdag 16 december 2010 22:04 schreef Tilboy het volgende:
Bij vorige topic staat nog dat ik nieuw deel kan openen :>
En dan wordt Father Christmas woestquote:Op donderdag 16 december 2010 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat blijft maar doe maar niet anders hebben we er 2
Zo ver was ik ook al...quote:Op donderdag 16 december 2010 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nevaquote:Op donderdag 16 december 2010 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee. (:quote:Op donderdag 16 december 2010 22:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow je bent toch niet zo achterlijk?
oke succes BennyBeerquote:Op donderdag 16 december 2010 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
ja, zo... ff iets afhandelen in TAL SC
Tinychatquote:Op donderdag 16 december 2010 22:09 schreef Tilboy het volgende:
Is het stomme vraag als ik vraag wat TC is?
Hmmmkay!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tinychat
http://tinychat.com/boudibou
Waarom eigenlijk /boudibouquote:Op donderdag 16 december 2010 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tinychat
http://tinychat.com/boudibou
Ahaa...quote:Op donderdag 16 december 2010 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ehm Lutte opende hem toen we met jou bezig waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |