He'j lange stelt'n nodigquote:Op donderdag 16 december 2010 20:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Dan moet ik toch eens vaker langslopen
ik woonde begane grond, iedereen liep vlak voor mn raam langs en ze keken altijd naar binnen dus moest altijd gordijnen dichtdoen als ik wilde omkledenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:56 schreef Under_Score het volgende:
wat moet ik me er bij voorstellen, die gluurders?
die bestaat nietquote:
Hoefde niet, dat wou je zelf.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:56 schreef norich het volgende:
[..]
ik woonde begane grond, iedereen liep vlak voor mn raam langs en ze keken altijd naar binnen dus moest altijd gordijnen dichtdoen als ik wilde omkleden
presentquote:
ah, op die manier, dacht dat de buren constant door kleine gaatjes aan het gluren waren enzo, camera's in de douche, geluidsrecorder in de kattebak etcquote:Op donderdag 16 december 2010 20:56 schreef norich het volgende:
[..]
ik woonde begane grond, iedereen liep vlak voor mn raam langs en ze keken altijd naar binnen dus moest altijd gordijnen dichtdoen als ik wilde omkleden
ow, zei ik nu wat verkeerdsquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoefde niet, dat wou je zelf.
dat komt door die man aan de overkant met z'n telelensquote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zit op de eerste verdieping en heb alsnog het gevoel dat iedereen altijd naar binnen kijkt als ik me hier omkleed..
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ah, op die manier, dacht dat de buren constant door kleine gaatjes aan het gluren waren enzo, camera's in de douche, geluidsrecorder in de kattebak etc
whahaha gelukkig nietquote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ah, op die manier, dacht dat de buren constant door kleine gaatjes aan het gluren waren enzo, camera's in de douche, geluidsrecorder in de kattebak etc
Doen we ze ookquote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zit op de eerste verdieping en heb alsnog het gevoel dat iedereen altijd naar binnen kijkt als ik me hier omkleed..
oh fuckquote:Op donderdag 16 december 2010 20:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat komt door die man aan de overkant met z'n telelens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |