Ja, ik kan het amper bijhouden.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:21 schreef TheFamousMan het volgende:
Er word vandaag wel verwoed gepost zeg
Hoeraaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vind dat ik in mijn werk niet echt anders kan ook
Oh heb gisteren te horen gekregen dat ik geslaagd ben voor taaltoets, vanaf januari ga ik de opleiding in
Welke opleiding ga je doen?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh heb gisteren te horen gekregen dat ik geslaagd ben voor taaltoets, vanaf januari ga ik de opleiding in
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, ik kan het amper bijhouden.
Goed bezigquote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoef er bijzonder weinig voor te doen. Ik slaap bijvoorbeeld uit terwijl jij je in het zweet werkt.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet zo veel als dat ik krijg
[..]
Dat ga ik je hier vertellen
Helpende 2quote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke opleiding ga je doen?
En o wee als ik eens ergens op wil reageren.. zit ik meteen met een enorme achterstand te kijkenquote:
PABO?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat is er mis met je andere account?quote:
Ach, dat zijn maar twee dagen, als het nou de rest van hun leven was...quote:Op donderdag 16 december 2010 21:23 schreef Stuart het volgende:
Hoewel het niet netjes is om te zeggen doe ik het toch
Sommige mensen gun ik echt een heel eenzame en waardeloze Kerst toe![]()
![]()
![]()
Zo!
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:23 schreef Stuart het volgende:
Hoewel het niet netjes is om te zeggen doe ik het toch
Sommige mensen gun ik echt een heel eenzame en waardeloze Kerst toe![]()
![]()
![]()
Zo!
Jup, en met MSN+Skype erbij is het al helemaal dweilen met de kraan openquote:Op donderdag 16 december 2010 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En o wee als ik eens ergens op wil reageren.. zit ik meteen met een enorme achterstand te kijken
Sommige mensen gun ik nog wel veel ergere dingenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, dat zijn maar twee dagen, als het nou de rest van hun leven was...
Nee... zou ik écht niet willenquote:
Dat doet 'ie nietquote:Op donderdag 16 december 2010 21:23 schreef Trevland het volgende:
Niet iemand die je vroeg wakker kan maken
MSN is stil, skype staat niet aan.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jup, en met MSN+Skype erbij is het al helemaal dweilen met de kraan open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |