Voordat ik klikte dacht ik dat het Masuka moest zijnquote:
Ja, in alle vroegte naar Schiphol. Die hele reis begint hier al in het noorden natuurlijk.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Komt goed.
Jullie vertrekken zondag?
De bofkontquote:Op donderdag 16 december 2010 20:49 schreef golfer het volgende:
Michael C. Hall doet het met bijna elke tegenspeelster.
Lekker, dudequote:Op donderdag 16 december 2010 20:51 schreef Duderella het volgende:
Lieve CF, blegh! Neem maar lekker een borrel.![]()
[..]
Ja, in alle vroegte naar Schiphol. Die hele reis begint hier al in het noorden natuurlijk.
Jaquote:Op donderdag 16 december 2010 20:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, het is nu echt bijna vakantie, toch?
Mijn meneer zegt dat je gelijk hebtquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn meneer zegt dat je gelijk hebt
Ik moest ineens de TT maken en ik vroeg hem wat het eerste was dat in hem opkwam
Met de trein naar Amsterdam? Heb je grote koffers? Hoe laat vliegen jullie? Heb je al muggenspul gekocht?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:51 schreef Duderella het volgende:
Lieve CF, blegh! Neem maar lekker een borrel.![]()
[..]
Ja, in alle vroegte naar Schiphol. Die hele reis begint hier al in het noorden natuurlijk.
Wanneer heb je vakantie?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, het is nu echt bijna vakantie, toch?
Volgende week om deze tijd zijn we al bijna in Ouagadougouquote:Op donderdag 16 december 2010 20:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wanneer heb je vakantie?
Laatste loodjes babe.
Ja, met de trein naar Schiphol (nu maar hopen dat het niet sneeuwt).quote:Op donderdag 16 december 2010 20:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met de trein naar Amsterdam? Heb je grote koffers? Hoe laat vliegen jullie? Heb je al muggenspul gekocht?
O heerlijk! Denk maar gewoon vooruit. Hier even als een kip zonder kop door en in gedachten al in Boeqiewougie.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgende week om deze tijd zijn we al bijna in OuagadougouIk merk echt dat mijn flexibiliteit ook op z'n end loopt
Wat bedoelt Steer daarnou weer mee ?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Jeetje CF, had niet door dat je zó opgebrand was. Dikke knuf
Golfer, je gezicht, wat doe je
Bloes, vanavond niet, je hebt hoofdpijn
Dude! Ik kwam ook uit San Juan toen ik in 2001 in West Side Story speelde
En, goede vlucht gehad?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Jeetje CF, had niet door dat je zó opgebrand was. Dikke knuf
Golfer, je gezicht, wat doe je
Bloes, vanavond niet, je hebt hoofdpijn
Dude! Ik kwam ook uit San Juan toen ik in 2001 in West Side Story speelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |