Voordat ik klikte dacht ik dat het Masuka moest zijnquote:
Ja, in alle vroegte naar Schiphol. Die hele reis begint hier al in het noorden natuurlijk.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Komt goed.
Jullie vertrekken zondag?
De bofkontquote:Op donderdag 16 december 2010 20:49 schreef golfer het volgende:
Michael C. Hall doet het met bijna elke tegenspeelster.
Lekker, dudequote:Op donderdag 16 december 2010 20:51 schreef Duderella het volgende:
Lieve CF, blegh! Neem maar lekker een borrel.![]()
[..]
Ja, in alle vroegte naar Schiphol. Die hele reis begint hier al in het noorden natuurlijk.
Jaquote:Op donderdag 16 december 2010 20:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, het is nu echt bijna vakantie, toch?
Mijn meneer zegt dat je gelijk hebtquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn meneer zegt dat je gelijk hebt
Ik moest ineens de TT maken en ik vroeg hem wat het eerste was dat in hem opkwam
Met de trein naar Amsterdam? Heb je grote koffers? Hoe laat vliegen jullie? Heb je al muggenspul gekocht?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:51 schreef Duderella het volgende:
Lieve CF, blegh! Neem maar lekker een borrel.![]()
[..]
Ja, in alle vroegte naar Schiphol. Die hele reis begint hier al in het noorden natuurlijk.
Wanneer heb je vakantie?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, het is nu echt bijna vakantie, toch?
Volgende week om deze tijd zijn we al bijna in Ouagadougouquote:Op donderdag 16 december 2010 20:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wanneer heb je vakantie?
Laatste loodjes babe.
Ja, met de trein naar Schiphol (nu maar hopen dat het niet sneeuwt).quote:Op donderdag 16 december 2010 20:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met de trein naar Amsterdam? Heb je grote koffers? Hoe laat vliegen jullie? Heb je al muggenspul gekocht?
O heerlijk! Denk maar gewoon vooruit. Hier even als een kip zonder kop door en in gedachten al in Boeqiewougie.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgende week om deze tijd zijn we al bijna in OuagadougouIk merk echt dat mijn flexibiliteit ook op z'n end loopt
Wat bedoelt Steer daarnou weer mee ?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Jeetje CF, had niet door dat je zó opgebrand was. Dikke knuf
Golfer, je gezicht, wat doe je
Bloes, vanavond niet, je hebt hoofdpijn
Dude! Ik kwam ook uit San Juan toen ik in 2001 in West Side Story speelde
En, goede vlucht gehad?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Jeetje CF, had niet door dat je zó opgebrand was. Dikke knuf
Golfer, je gezicht, wat doe je
Bloes, vanavond niet, je hebt hoofdpijn
Dude! Ik kwam ook uit San Juan toen ik in 2001 in West Side Story speelde
Halleluja, en ik al klagen over 15 uur vliegen!quote:
West Side gaat over een groepje Puertoricanen die ruzie hebben met een groepje Amerikanen. De PRse zus van de leider van de bende wordt verliefd op een ex-bendelid van de Amerikanen. Derhalve.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat bedoelt Steer daarnou weer mee ?
Pueeeerrrrrto Rico is sinking back in thee ocena hahahahaquote:Op donderdag 16 december 2010 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
West Side gaat over een groepje Puertoricanen die ruzie hebben met een groepje Amerikanen. De PRse zus van de leider van de bende wordt verliefd op een ex-bendelid van de Amerikanen. Derhalve.
Jij speelde Maria?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
West Side gaat over een groepje Puertoricanen die ruzie hebben met een groepje Amerikanen. De PRse zus van de leider van de bende wordt verliefd op een ex-bendelid van de Amerikanen. Derhalve.
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:29 schreef AnneX het volgende:
Leuk werkdagje vandaag: o.a. de 10 dames van 70+ lekker laten werken op kerstmuziek van James Last !
De muziek vonden zij zo leuk: dat mag tot juni blijven . haha.
Ik kan me dat zo goed v oorstellenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
ohhhh... morgen middag om 2 uur zwaai ik de kinderen uit en ik hoop om een uur of 3 naar huis te kunnen.. 2 weken lekker vakantie,.. *zin in*
De nasi?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kan me dat zo goed v oorstellenIk zit nu achter mijn pc met 1,5 voor de boeg en ik ben opeens erg verrot
Daar had ik ff niet op gerekend
De beoogde lover voor Maria (gekoppeld door haar grote broer) maar helaas, ze viel op Tony. Story of my life.quote:
Ik heb iets teveel gegeten ook jaquote:
Ja. Ik reed naar huis en bij elke kilometer nam de energie afquote:Op donderdag 16 december 2010 21:32 schreef Bluezz het volgende:
Door het vooruitzicht dat je vak krijgt wordt je al moe
/psycholoog
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De beoogde lover voor Maria (gekoppeld door haar grote broer) maar helaas, ze viel op Tony. Story of my life.
Mijn karakter heet Chino in het stuk.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
typisch gevalletje typecasting
Tja...echte type-casting dus.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn karakter heet Chino in het stuk.
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nietquote:Op donderdag 16 december 2010 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, zak kroepoek en wat rosbief naar binnen gewerkt. Mag wel een keertje he.![]()
Nu studio'tje opruimen, morgen komen 'vrienden'voor een DVD avondje. Heb chocomel + slagroom gekocht voor ze morgen.
Mits ze lactose mogen hebben.
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, zak kroepoek en wat rosbief naar binnen gewerkt. Mag wel een keertje he.![]()
Nu studio'tje opruimen, morgen komen 'vrienden'voor een DVD avondje. Heb chocomel + slagroom gekocht voor ze morgen.
Mits ze lactose mogen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |