Voordat ik klikte dacht ik dat het Masuka moest zijnquote:
Ja, in alle vroegte naar Schiphol. Die hele reis begint hier al in het noorden natuurlijk.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Komt goed.
Jullie vertrekken zondag?
De bofkontquote:Op donderdag 16 december 2010 20:49 schreef golfer het volgende:
Michael C. Hall doet het met bijna elke tegenspeelster.
Lekker, dudequote:Op donderdag 16 december 2010 20:51 schreef Duderella het volgende:
Lieve CF, blegh! Neem maar lekker een borrel.![]()
[..]
Ja, in alle vroegte naar Schiphol. Die hele reis begint hier al in het noorden natuurlijk.
Jaquote:Op donderdag 16 december 2010 20:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, het is nu echt bijna vakantie, toch?
Mijn meneer zegt dat je gelijk hebtquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn meneer zegt dat je gelijk hebt
Ik moest ineens de TT maken en ik vroeg hem wat het eerste was dat in hem opkwam
Met de trein naar Amsterdam? Heb je grote koffers? Hoe laat vliegen jullie? Heb je al muggenspul gekocht?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:51 schreef Duderella het volgende:
Lieve CF, blegh! Neem maar lekker een borrel.![]()
[..]
Ja, in alle vroegte naar Schiphol. Die hele reis begint hier al in het noorden natuurlijk.
Wanneer heb je vakantie?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, het is nu echt bijna vakantie, toch?
Volgende week om deze tijd zijn we al bijna in Ouagadougouquote:Op donderdag 16 december 2010 20:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wanneer heb je vakantie?
Laatste loodjes babe.
Ja, met de trein naar Schiphol (nu maar hopen dat het niet sneeuwt).quote:Op donderdag 16 december 2010 20:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met de trein naar Amsterdam? Heb je grote koffers? Hoe laat vliegen jullie? Heb je al muggenspul gekocht?
O heerlijk! Denk maar gewoon vooruit. Hier even als een kip zonder kop door en in gedachten al in Boeqiewougie.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgende week om deze tijd zijn we al bijna in OuagadougouIk merk echt dat mijn flexibiliteit ook op z'n end loopt
Wat bedoelt Steer daarnou weer mee ?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Jeetje CF, had niet door dat je zó opgebrand was. Dikke knuf
Golfer, je gezicht, wat doe je
Bloes, vanavond niet, je hebt hoofdpijn
Dude! Ik kwam ook uit San Juan toen ik in 2001 in West Side Story speelde
En, goede vlucht gehad?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Jeetje CF, had niet door dat je zó opgebrand was. Dikke knuf
Golfer, je gezicht, wat doe je
Bloes, vanavond niet, je hebt hoofdpijn
Dude! Ik kwam ook uit San Juan toen ik in 2001 in West Side Story speelde
Halleluja, en ik al klagen over 15 uur vliegen!quote:
West Side gaat over een groepje Puertoricanen die ruzie hebben met een groepje Amerikanen. De PRse zus van de leider van de bende wordt verliefd op een ex-bendelid van de Amerikanen. Derhalve.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat bedoelt Steer daarnou weer mee ?
Pueeeerrrrrto Rico is sinking back in thee ocena hahahahaquote:Op donderdag 16 december 2010 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
West Side gaat over een groepje Puertoricanen die ruzie hebben met een groepje Amerikanen. De PRse zus van de leider van de bende wordt verliefd op een ex-bendelid van de Amerikanen. Derhalve.
Jij speelde Maria?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
West Side gaat over een groepje Puertoricanen die ruzie hebben met een groepje Amerikanen. De PRse zus van de leider van de bende wordt verliefd op een ex-bendelid van de Amerikanen. Derhalve.
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:29 schreef AnneX het volgende:
Leuk werkdagje vandaag: o.a. de 10 dames van 70+ lekker laten werken op kerstmuziek van James Last !
De muziek vonden zij zo leuk: dat mag tot juni blijven . haha.
Ik kan me dat zo goed v oorstellenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
ohhhh... morgen middag om 2 uur zwaai ik de kinderen uit en ik hoop om een uur of 3 naar huis te kunnen.. 2 weken lekker vakantie,.. *zin in*
De nasi?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kan me dat zo goed v oorstellenIk zit nu achter mijn pc met 1,5 voor de boeg en ik ben opeens erg verrot
Daar had ik ff niet op gerekend
De beoogde lover voor Maria (gekoppeld door haar grote broer) maar helaas, ze viel op Tony. Story of my life.quote:
Ik heb iets teveel gegeten ook jaquote:
Ja. Ik reed naar huis en bij elke kilometer nam de energie afquote:Op donderdag 16 december 2010 21:32 schreef Bluezz het volgende:
Door het vooruitzicht dat je vak krijgt wordt je al moe
/psycholoog
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De beoogde lover voor Maria (gekoppeld door haar grote broer) maar helaas, ze viel op Tony. Story of my life.
Mijn karakter heet Chino in het stuk.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
typisch gevalletje typecasting
Tja...echte type-casting dus.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn karakter heet Chino in het stuk.
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nietquote:Op donderdag 16 december 2010 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, zak kroepoek en wat rosbief naar binnen gewerkt. Mag wel een keertje he.![]()
Nu studio'tje opruimen, morgen komen 'vrienden'voor een DVD avondje. Heb chocomel + slagroom gekocht voor ze morgen.
Mits ze lactose mogen hebben.
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, zak kroepoek en wat rosbief naar binnen gewerkt. Mag wel een keertje he.![]()
Nu studio'tje opruimen, morgen komen 'vrienden'voor een DVD avondje. Heb chocomel + slagroom gekocht voor ze morgen.
Mits ze lactose mogen hebben.
Had ik reeds in de koelkast, hoop dat ze die drinken want het is THT december 2010.quote:
Die is wel leuk!quote:Op donderdag 16 december 2010 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
Heb wel zin in Love Actually eigenlijk
Euh. Ja.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en LieLie was je echt de enige die geen kerstpakket had gekregen van de hele zut mensen in die kamer?
Ik heb nooit gezegd dat ik goed kookte voor *mezelf*quote:Op donderdag 16 december 2010 21:48 schreef AnneX het volgende:
Nou zeg: kroepoek én rosbief.
Gister kregen de cul singles nog complimenten dat zij zo goed kookten voor zichzelf !
Laat maarquote:Op donderdag 16 december 2010 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Um... als jij het niet was wel?
It's a wonderful life? Is het wel weer voorquote:Op donderdag 16 december 2010 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
Heb wel zin in Love Actually eigenlijk
Dat wil ik ook nog ff kwijtquote:Op donderdag 16 december 2010 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
Hee BorissieGoed van je tentamen en E&Y en de hele succesvolle familie
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:04 schreef golfer het volgende:
River Cottage Winter.
Ze schieten en prepareren allemaal konijntjes.
da's toch al een tijdje?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
gvd, sinds vandaag MOET je je YouTube account linken met je Google-account.
Evil.
Is alleen een mobiele foon een optie?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
In mijn bezuinigingswoede ben ik aan het kijken naar bellen via XS4all. Iemand ervaringen mee hier?
Nopequote:Op donderdag 16 december 2010 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
In mijn bezuinigingswoede ben ik aan het kijken naar bellen via XS4all. Iemand ervaringen mee hier?
Vriend van ons werkt erquote:Op donderdag 16 december 2010 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nope
Ik weet alleen dat golfers broer dat al heeft zolang als ik hem ken (12 jaar)
Provider voor mail that is
Huh??quote:Op donderdag 16 december 2010 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
gvd, sinds vandaag MOET je je YouTube account linken met je Google-account.
Evil.
Je kunt niet meer inloggen met je YouTube account. Daar moet nu een Google account aan gekoppeld worden.quote:
Oh dat doet ie autom. hier zie ik.... mss omdat ie standaard ingelogd staat op mailtrudie ivm webalbums van google?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
Je kunt niet meer inloggen met je YouTube account. Daar moet nu een Google account aan gekoppeld worden.
Nou hij deed ooit een hevig gesponsord programma.. door een zoutfabrikant.. dus overal gingen grove zourflakes overquote:Op donderdag 16 december 2010 22:23 schreef Bluezz het volgende:
Krijg net een mooi gepocheerde goed gelukt eitje van golferik ken die ramon beuk verder niet zo, hebben wel een 2e hands boek ooit gekregen van mijn zus, maar nog nooit iets uit gemaakt.
Ow, irritant.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou hij deed ooit een hevig gesponsord programma.. door een zoutfabrikant.. dus overal gingen grove zourflakes over
Mwah...liever nietquote:Op donderdag 16 december 2010 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is alleen een mobiele foon een optie?
Ja. Ik heb ook xs4all. Al een hele tijdquote:Op donderdag 16 december 2010 22:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nope
Ik weet alleen dat golfers broer dat al heeft zolang als ik hem ken (12 jaar)
Provider voor mail that is
Ik zoek gebruikers ervaringenquote:
Dan kan ik je niet helpenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zoek gebruikers ervaringenAan partijdige info heb ik niks
Neu, ik heb 5 Google accounts en hij mot er gewoon een hebben om te linken...quote:Op donderdag 16 december 2010 22:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh dat doet ie autom. hier zie ik.... mss omdat ie standaard ingelogd staat op mailtrudie ivm webalbums van google?
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan kan ik je niet helpenZiggo hier.
In je profielquote:Op donderdag 16 december 2010 22:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waar zie je hoeveel posts je hebt gemaakt dan??
Op je profielpaginaquote:Op donderdag 16 december 2010 22:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waar zie je hoeveel posts je hebt gemaakt dan??
Je kan merken dat ik me af en toe verveelquote:aantal posts: 42992 (gemiddeld 17 per dag)
Er staan nogal wat CUL'ers inquote:Op donderdag 16 december 2010 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
Deze pagina is ook leuk
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:41 schreef TAV74 het volgende:
Hallootjes
Borrelen met eten was echt onwijs gezellig, erg leuke tent ook: http://www.paddys.nl/
Nu nog hopen dat ik morgen op een of andere manier mijn bed uit kom voor mijn laatste werkdag in 2010![]()
![]()
# 17 golfer 115.304quote:
Moet ik jullie morgenochtend ook ff bellen?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik trap je er gewoon uit!!! Gedeelde smart en zo
![]()
al zal het wel weer andersom wordenik en wakkerworden zijn niet echt vriendjes
![]()
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet ik jullie morgenochtend ook ff bellen?hoewel dat pas om een uur of 10 zal zijn
Nee we instrueren Samquote:Op donderdag 16 december 2010 22:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet ik jullie morgenochtend ook ff bellen?hoewel dat pas om een uur of 10 zal zijn
that would be the dayquote:Op donderdag 16 december 2010 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik trap je er gewoon uit!!!
Lijkt me niet nodig danquote:Op donderdag 16 december 2010 22:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
rond die tijd ren ik al weer 1,5 uur rond met 31 blagen
bijna pauze zelfs
damn..quote:Op donderdag 16 december 2010 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lijkt me niet nodig danen ik zet vast voor de zekerheid mijn telefoon uit zodat jullie me niet kunnen bellen
Slaap lekker DEquote:
quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
damn..was van plan je met de hele klas uit je bed te bellen
![]()
Ik zag die turbo-edit welquote:
quote:Geen bussen meer in Zuid-Limburg
Uitgegeven: 16 december 2010 22:32
Laatst gewijzigd: 16 december 2010 22:32
MAASTRICHT -Vervoerder Veolia heeft donderdagavond alle bussen van de weg gehaald in het zuiden van Limburg.
© NU.nl/Wim Burger
Dit in verband met de gladheid en de hevige sneeuwval. Dat maakte Veolia bekend. Ten noorden van Sittard rijden de bussen nog wel, maar met vertraging, aldus een woordvoerster van Veolia.
Volgens de politie is het busverkeer gestopt nadat enkele bussen dwars over de weg waren geschoven. Ook het overige verkeer in Limburg ondervindt donderdagavond veel hinder van de aanhoudende sneeuwval en de gladde wegen.
Op veel plaatsen deden zich aanrijdingen voor, waarbij in de meeste gevallen sprake was van blikschade en hooguit enkele lichte verwondingen, aldus een woordvoerster van de politie.
Volgens de ANWB is het sneeuwgebied naar Oost-België getrokken, waar het verkeer veel hinder ondervindt.
Ga dan! Slaap lekker, Liequote:
Oeps.quote:
Wen er vast maar aan, Steerquote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
Slapie
Morgen kerstborrel op het werk, geen zin in want anti-sociaal en bovendien de week daarna alsnog geen vakantieschijnt de bedoeling te zijn dat je gewoon doorwerkt
Doe niet zo netjes. Doe gewoon wat de rest van je flat ook doet: flikker het gewoon van de balustrade af naar beneden.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
Potverdikkeme...probeer een bureaustoel aan te melden als grofvuil maar die hele site werkt nietMisschien ff achter in de auto gooien en dna zelf wegbrengen maar.
Oh ja er was een kerstborrel vanavondquote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
Slapie
Morgen kerstborrel op het werk, geen zin in want anti-sociaal en bovendien de week daarna alsnog geen vakantieschijnt de bedoeling te zijn dat je gewoon doorwerkt
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe niet zo netjes. Doe gewoon wat de rest van je flat ook doet: flikker het gewoon van de balustrade af naar beneden.
Das het belangrijkstequote:Op vrijdag 17 december 2010 00:09 schreef FutureFairytale het volgende:
ben wel heel blij dat ik nog even afscheid heb genomen.
Publicis?quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:09 schreef FutureFairytale het volgende:
optreden ging goed, hoefde alleen een half uur drankjes uit te delen (kir royal) en een kwartier te dansen
. snel verdiend
het was een bedrijfsfeest van het grootste reclamebureau van NL en die hebben me er een geld voor uitgetrokken... het was tot in de puntjes georganiseerd en thema hadden ze: "pimps en hookers".. en de meiden gingen dus wel echt als hooker maar dan sjiek en mannen als Günther of gewoon een pooier, erg grappig gekleed allemaal en gedurfd voor een bedrijfsfeest! de grote baas was jarig en die kreeg een stripper haha. ze ging topless en dat was het, dat werd wel gevraagd (om niet volledig naakt te gaan)
na het optreden bij de burger king gegeten, gezellig met agent en nog een danseres en toen ik thuiskwam merkte ik dat mn ouders er niet waren... ik naar het bejaardentehuis en daar zaten alle ooms en tantes.. oma kreeg het rond 20.30u heel benauwd en toen is iedereen opgeroepen. ze ademt heel diep en met mond open, ze kreeg het benauwd en werd bang en kreeg 2 morfine spuiten. ze eet en drinkt niet meer want kan niet slikken. ik denk dat mn vader vannacht naast mn bed staat met het bericht dat ze op reis is gegaan. ik hoop voor haar dat het nu snel gaat en dat ze niet bang is. ben wel heel blij dat ik nog even afscheid heb genomen.
Meestal noemen we het verdriet cq rouw Peequote:Op vrijdag 17 december 2010 00:12 schreef PdeHoog het volgende:
Das het belangrijksteJe oma merkt er niet veel meer van, maar de nabestaanden blijven vaak met de ellende zitten.
edit: ellende is niet het juiste woord maar ik neem aan dat je begrijpt wat ik bedoel
Nou, sorry hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Meestal noemen we het verdriet cq rouw Pee![]()
Ik ga nog een klein Jimmy kijken en dan naar bed, de rook om mijn hoofd is langzamerhand weer verdwenen, hopelijk zie ik er morgen op het werk wel iets beter uit dan nu![]()
verdriet ja, maar tot nu toe alleen bang dat zij bang is of angstig wordt in haar laatste minuten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Das het belangrijksteJe oma merkt er niet veel meer van, maar de nabestaanden blijven vaak met de ellende zitten.
edit: ellende is niet het juiste woord maar ik neem aan dat je begrijpt wat ik bedoel
zonder angst rustig en in vrede wegglijden ja.. dat hoop ik. en idd een reisje naar de hemel maakt Golfer.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:17 schreef Bluezz het volgende:
Hopelijk hogen ze de morfine nog wat op, zodat ze langzaam wegglijdt zonder angst
nee huppelepup media group. doen alle grote dingen. en ze betalen me al volledig voor een kwartiertje dansen en een half uurtje mensen een glaasje drinken geven bij de ingangquote:
gecondoleerdquote:
ah nee dat wordt idd zwaar, vooral als ze met ruzie zijn gescheiden. Hoe jong zijn de kids?quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:35 schreef TAV74 het volgende:
Gecondoleerd FF!
Het is gelukt mijn bed uit te komen en ik zit alweer een tijdje op mijn plekkieDagje rommel opruimen en dan hopelijk op tijd klaar...
Gisteravond begreep ik van Sun dan kennissen van ons gaan scheiden. Net is de trein even een vriend van me gebeld en er zit blijkbaar weer eens een hele wereld aan gebeurtenissen achter. En dan ook nog 3 kids, een huis te koop en een huis waarmee ze nu aan het bouwen zijn. Zal me een vrolijke nasleep gaan worden zo
Haha, wat flauw!quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:02 schreef Bluezz het volgende:
De een na de ander (personeel/patienten) belt af ivm filesZit ik hier met mijn goeie gedrag
Uhu, verbreken van een relatie vanuit een samenwoon situatie is al heftig weet ik uit ervaring. En dat was dan nog zonder kinderen, koophuis etc etc., dus ik wil niet weten wat dit voor een ellende gaat opleveren.quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:36 schreef Bluezz het volgende:
Een scheiding grijpt diep in de wortels van je bestaan Tav
Born in blood.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:46 schreef Anthraxx het volgende:
De kinderen krijgen er sowieso wat van mee, de vraag is hoeveel? Natuurlijk merken kinderen alle spanningen direct maar op deze leeftijd is het misschien beter dan als ze het volledig beseffen.
Nou ja, ik heb het meegemaakt en bij mij was het op het moment dat het echt zo ver was vooral opluchting, heb me nog nooit zo lekker gevoeld als alleenstaande als in de periode net nadat ze uitgetrokken was. Maar het hele gezeik ervoor en de nasleep bleek er achteraf toch wel veel harder ingehakt te hebben dan ik toen dacht.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:50 schreef DarkElf het volgende:
das moeilijk idd tav, heb vorig jaar bij een vriendinnetje gezien hoe ingrijpend het is als 2 mensen uit elkaar gaan, buiten al t verdriet, met een koophuis, en dan waren er nog niet eens kinderen!
Gelukkig hebben ze ervaring met infarcten bij julliequote:Op vrijdag 17 december 2010 09:30 schreef Bluezz het volgende:
Nou er is 1 collega binnen
En al 2 patSchijnt een verkeersinfarct rondom het zkh te zijn.
Ja. Ik mag hopen dat ze de boel wel ff schoonmaken voor morgenquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:35 schreef DarkElf het volgende:
En goeiemorgen allemaal, er ligt flink wat sneeuw hier moet eigenlijk boodschappen doen voor morgen maar heb nooit zo'n zin om met dit weer te gaan rijden en das wel nodig met zoveel boodschappen... mm dilemma.
From a lacerated skyquote:
Mja, vaak een hoop rancunequote:Op vrijdag 17 december 2010 09:55 schreef borisz het volgende:
Misschien het ergste van een verbreken van een relatie als mensen daarna niet normaal met elkaar om kunnen gaan.Sprekende uit eigen ervaring. Althans vooral als je derde persoon in kwestie bent
.
ja hoor, de hoofdwegen sowiesoquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Ik mag hopen dat ze de boel wel ff schoonmaken voor morgen
soms ook wel terecht.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, vaak een hoop rancuneerna he.
Jupquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee hoor. In sneeuw rijden is niet erg mits je met maar met beleid doet zonder winterbandenquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja hoor, de hoofdwegen sowiesoof ben je er eentje die afbelt als er ergens sneeuw ligt/verwacht wordt etc?
want dan ga ik niet door weer en wind zo boodschappen doen hoor
Kan ook moeilijk vaak, tenzij er één echt heel fout was geweest.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup. En natuurlijk zijn er fouten gemaakt, die ik nu wat beter snap dan toen ze uit elkaar gingen
, ik ben Zwitserland in dit geval. Tussen deze twee mensen ga ik geen partij kiezen.
Ja, klopt. En terechtquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
snap ik, en als er sneeuw ligt is de omgeving hier wel mooi hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoor. In sneeuw rijden is niet erg mits je met maar met beleid doet zonder winterbanden. Ik ga er alleen ff rekening mee houden en al om een uur of 3 weg zodat ik iig met daglicht nog bij jullie in de buurt ben. Dat vind ik wel prettig nl.
Ik denk dat kinderen meestal Zwitserland zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:59 schreef borisz het volgende:
Jup. En natuurlijk zijn er fouten gemaakt, die ik nu wat beter snap dan toen ze uit elkaar gingen
, ik ben Zwitserland in dit geval. Tussen deze twee mensen ga ik geen partij kiezen.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, klopt. En terecht![]()
En dan nog ging het heel lang goed, tot het alsnog mis ging
1 nachtje weken in sodaquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:04 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren bij 1 van de beste Chinese restaurants van Nederland gegeten. Veel poeha, maar ik vond het gewoon Chinees eten, niet echt heel bijzonder. De ossehaas was lekker klaar gemaakt en erg mals, nou, dat was het wel.
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:05 schreef Stereotomy het volgende:
1 nachtje weken in soda
Overigens had mijn ex-baas veel kritiek op die top 100 chinese restaurant tests: je moest je als restaurant er namelijk ook voor aanmelden, en veel restaurants hadden daar geen zin in.
Het is wel een heel erg chique tent met chique servies en je kan er conferenties houden etc.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Mja, wat verwacht je ook van 'de beste Chinees van Drenthe'?
Isa, wat betekent de TT?
Jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:11 schreef DarkElf het volgende:
toetjes zijn aziaten sowieso niet zo goed in vind ik. Eet je goddelijk bij een Japanner, krijg je een bolletje vanille ijs als toetje
Nou, ik heb wel eens allerlei Japansige ijsjes gehad zoals zwarte bonen ijs en een keer gefrituurd kokosijs. Kijk, dan doe je het wel goedquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:11 schreef DarkElf het volgende:
toetjes zijn aziaten sowieso niet zo goed in vind ik. Eet je goddelijk bij een Japanner, krijg je een bolletje vanille ijs als toetje
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:13 schreef DarkElf het volgende:
de mr werkt thuis vandaag dus gaat in zijn lunchpauze mee boodschappen doen, wat lief van hem he? Misschien dat mijn frase; 'ik ga wel alleen maar als ik schade rij is t niet mijn schuld' doorslaggevend was
Ja sommige weten hoe ze t moeten doen. De Japanner waar we vanavond gaan eten weet dat ook.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel eens allerlei Japansige ijsjes gehad zoals zwarte bonen ijs en een keer gefrituurd kokosijs. Kijk, dan doe je het wel goed
Manipuleren? Ik? Nooit!quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Je weet precies hoe-ie te manipuleren is he
hij was vroeg begonnen vanmorgen dus wrs vind hij t niet zo erg nee, als de mr iets echt niet wilt doet hij t niet hoor, kan ik nog zo lief kijken.quote:of stiekem vind-ie het gewoon leuk om samen boodschappen te doen![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:10 schreef Isabeau het volgende:
(dat ziet er op een chique bord nog steeds uit als 2 miniloempia's)
ik ben dol op sneeuwquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:16 schreef PdeHoog het volgende:
Zo leuk, die sneeuw heIk krijg izn om vanmiddag ff de binnenstad in te lopen en te gaan fotograferen
Aziaten eten soms zoete bonensoep als toetje. Verder kennen we in China geen toetjes als hier in het westen, vandaar dat je vaak niet verder komt dan fruit of dame blanche bij de Chinees.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:11 schreef DarkElf het volgende:
Coolquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik ben dol op sneeuw
las net t weerbericht, morgen einde dag voorspellen ze weer sneeuw vanuit t zuiden, maar iig geen ijzel ofzo.
vorige keer dat er zoveel sneeuw lag was de straat hier even uitkijken maar als je eenmaal op de doorgaande weg zit ging t primaquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolHopen dat het allemaal een beetje berijdbaar blijft, maar je zit iig lekker dicht bij de snelweg. Da's een voordeel.
Mooiquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vorige keer dat er zoveel sneeuw lag was de straat hier even uitkijken maar als je eenmaal op de doorgaande weg zit ging t prima
Yeahquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
![]()
en heb ook wel weer zin om uitgebreid te koken dus dat komt goed uit.
Kan je niet beter snel met de trein gaan? Goede verbinding tot Zwolle toch?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Pffft ik zou naar Zus in Zwolle gaan, maar er ligt hier in de tuin al 8 cm sneeuw, en het is crisis op de weg. En zus neemt niet op
Als ik een fatsoenlijke visboer in de buurt zou hebben welquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:24 schreef DarkElf het volgende:
kan je ze niet bestellen en de 24ste afhalen dan?
Zalm kan je gewoon invriezen iigquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg, heeft iemand van jullie ervaring met het invriezen van verse vis? Ik wil met kerst sint jakobsschelpen gaan maken, maar ben bang dat dat de 24e gewoon op gaat zijn bij de diverse leveranciersVan te voren halen is natuurlijk handig
Daar geloof ik nou niets vanquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:24 schreef PdeHoog het volgende:
Als ik een fatsoenlijke visboer in de buurt zou hebben welZowel slagers als visboeren zijn lastig te vinden in Delft
Ja. Maar zalm is iets minder kwetsbaar dan een stukje sint jakobsschelpquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Zalm kan je gewoon invriezen iig. Eens in de zoveel tijd halen we een hele zalm en snijden mootjes en stukjes.
Het is echt zoquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar geloof ik nou niets vanJe hebt het over Delft, niet over Lutjebroek
Jij ook beterschapquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:28 schreef Tezz het volgende:
Gecondoleerd FF! Ik lees het net...![]()
En ik heb net Bente ziek uit school moeten halen. Haar ik-heb-keelpijn-en-wil-niet-naar-school act van vanmorgen had ik een beetje onderschat. Pff.
Ja! Ik was heel trots op haar! Wat goed dat je dat onthouden hebt zeg!quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij ook beterschapEn bente ook
BTW, heeft ze haar zwemdiploma nog gehaald?
Ik moest er opeens aan denken toen je over Bente begonquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja! Ik was heel trots op haar! Wat goed dat je dat onthouden hebt zeg!
Dexterquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:55 schreef Stereotomy het volgende:
Born in blood, both of us.
Harry was right.
I thought I could change what I am, keep my family safe.
But it doesn't matter what I do, what I choose.
Scheiden & het de kinderen vertellen is het allermoeilijkste wat ik ooit in mijn leven heb moeten doenquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:52 schreef TAV74 het volgende:
Nou ja, ik heb het meegemaakt en bij mij was het op het moment dat het echt zo ver was vooral opluchting, heb me nog nooit zo lekker gevoeld als alleenstaande als in de periode net nadat ze uitgetrokken was. Maar het hele gezeik ervoor en de nasleep bleek er achteraf toch wel veel harder ingehakt te hebben dan ik toen dacht.
Als het treinverkeer normaal zou rijden, ja. Plus: als ik nu vertrek ben ik om kwart voor 1 in Zwolle, zus moet om half 2 weg om kerstpakket op te halenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:22 schreef Isabeau het volgende:
Kan je niet beter snel met de trein gaan? Goede verbinding tot Zwolle toch?
zit er een speciale smaak aan de mung beans?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aziaten eten soms zoete bonensoep als toetje. Verder kennen we in China geen toetjes als hier in het westen, vandaar dat je vaak niet verder komt dan fruit of dame blanche bij de Chinees.
[ afbeelding ]
http://eatingchina.com/recipes/mung-bean-soup.htm
Overigens hou je van de soep of niet. Ik hou er niet echt van.Altijd leuk als ik met vrienden ga eten: er is er altijd eentje bij die het ontzettend lekker vindt, de rest laat het meestal na 1 hap staan.
Klinkt allemaal niet handig, nee. Misschien toch maar een andere dag hier voor uitkiezen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Als het treinverkeer normaal zou rijden, ja. Plus: als ik nu vertrek ben ik om kwart voor 1 in Zwolle, zus moet om half 2 weg om kerstpakket op te halen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt allemaal niet handig, nee. Misschien toch maar een andere dag hier voor uitkiezen.
En ik lees net in het wls topic dat HiZ' zus is overleden aan een wls operatie. Ik ben al jaren huiverig voor iedereen die op die manier graag wil afvallen, want er zijn nogal een risico's aan verbonden. Maar op fok (en misschien ook andere fora) lijkt het wel of veel te dikke vrouwen elkaar enthousiast maken voor dit soort ingrepen omdat het allemaal zo goed met ze gaat. Nu heeft HiZ dus even keihard gepost in dat topic dat zijn zus dood is door de ingreep zelf. Binnen 3 dagen
Ik las gister toevallig een artikel in een oude Psychologie Magazine van mensen die op deze manier veel gewicht kwijt zijn geraakt, maar er waren een paar horrorverhalen bij zegquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Tsja, voor veel mensen is zo'n operatie een uitkomst, men staat er alleen niet voldoende bij stil dat je er ook dood aan kan gaan, die ingreep.
Voornamelijk erg zoet door de rock sugar:quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:36 schreef z80 het volgende:
[..]
zit er een speciale smaak aan de mung beans?
en waar smaakt de soep na?
En weer Utrechtquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:42 schreef FutureFairytale het volgende:
mijn zusje zou naar Utrecht gaan maar er rijden weer eens helemaal geen treinen
'De NS is er klaar voor'quote:
wls staat voor weight loss surgery, waarbij ze bijv je maag verkleinen of een heel stuk van je darm omleggen etc.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:44 schreef FutureFairytale het volgende:
sorry, wat doen ze bij een wls operatie? heb er nog niet eerder van gehoord..
is een maagband 'beter'? minder gezondheidsrisico's?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wls staat voor weight loss surgery, waarbij ze bijv je maag verkleinen of een heel stuk van je darm omleggen etc.
Ik ben er niet heel bekend mee, maar wanneer gaat een arts akkoord met zo'n operatie?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wls staat voor weight loss surgery, waarbij ze bijv je maag verkleinen of een heel stuk van je darm omleggen etc.
Mwjah...stroomstoring = infrastructuur = ProRail hequote:Op vrijdag 17 december 2010 10:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
'De NS is er klaar voor'
Hoop dat die communicatietroela's die deze campagne bedacht hadden geen kerstpakket krijgen
Ik geloof er niet zo in dat het nu niet beseffen een voordeel is, uiteindelijk wordt je de rest van je leven toch geconfronteerd met de gevolgen.quote:TAV; echt volkomen k*t maar denk ook dat ze voor hun 2e levensjaar het besef nog niet echt hebben en de ouders hopelijk snel een goede regeling maken (en vreedzaam uit elkaar gaan!).
ja verschrikkelijk eigenlijk door die 2 mm sneeuw..quote:
Ik hoorde van een wetenschappelijk onderzoek waarbij ze mensen na zo'n ingreep hadden gevolgd en bleek dat een groot deel korte tijd er na gingen scheiden etcquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:43 schreef PdeHoog het volgende:
Ik las gister toevallig een artikel in een oude Psychologie Magazine van mensen die op deze manier veel gewicht kwijt zijn geraakt, maar er waren een paar horrorverhalen bij zegPlus dat mensen vervolgens kampen met psychologische problemen en toch weer terugkerend gewicht want men kan weliswar minder eten, maar ze eten gewoon vaker
Dan nog moet de NS niet roepen dat ze er klaar voor zijn als hun belangrijkste leverancier en partner er niet klaar voor is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah...stroomstoring = infrastructuur = ProRail he
Aiquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoorde van een wetenschappelijk onderzoek waarbij ze mensen na zo'n ingreep hadden gevolgd en bleek dat een groot deel korte tijd er na gingen scheiden etcIneens kwam de afgevallen persoon wèl goed in de markt te liggen en kreeg aandacht van de andere sekse waardoor de 'ik kan toch niets beters krijgen'-keuze niet meer noodzakelijk was om mee getrouwd te blijven
Het zijn mijn vrienden, de enige dag deze week dat ik niet het hele land door moet gaat het misquote:
Ik geloof dat je 50 kilo overgewicht moet hebben, maar in België zijn ze er allemaal wat soepeler mee. In Nederland moet je bijv eerst door een lang traject met een dietiste etc waarbij ze het eerst allemaal nog een keer conventioneel gaan proberen. Maar goed, ik ken ook iemand die expres heel hard haar best heeft gedaan om zo veel mogelijk aan te komen om de grens voor de operatie te kunnen passeren.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben er niet heel bekend mee, maar wanneer gaat een arts akkoord met zo'n operatie?
Ja, mensen onderschatten het enorm. De sterftekans is waanzinnig hoog voor die leeftijdsgroep. We hebben het namelijk over een leeftijdsgroep waarin je meestal niet zomaar overlijdt, tenzij bij een verkeersongeval of een ander Darwinmoment. Zo'n wls kies je zelf voor...quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:47 schreef DarkElf het volgende:
Ik las t net isaik heb ook wel eens t gevoel dat mensen die ingreep, plus eventuele gevolgen bijv slechtere opname van vitamines en mineralen etc, onderschatten. Ti's nogal wat zo' n operatie. En ja voor sommigen is t een uitkomst maar alleen als laatste redmiddel denk ik.
ja, dat laatste dus is wat ik dacht... een dietiste kan je adviezen geven maar uiteindelijk moet je zelf voer in je mond stoppen... en je kunt hele andere dingen doen dan je in je dieetdagboek noteert voor de dietiste...quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat je 50 kilo overgewicht moet hebben, maar in België zijn ze er allemaal wat soepeler mee. In Nederland moet je bijv eerst door een lang traject met een dietiste etc waarbij ze het eerst allemaal nog een keer conventioneel gaan proberen. Maar goed, ik ken ook iemand die expres heel hard haar best heeft gedaan om zo veel mogelijk aan te komen om de grens voor de operatie te kunnen passeren.
haha oooh wat erg als je je keuze voor een partner daarop baseertquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoorde van een wetenschappelijk onderzoek waarbij ze mensen na zo'n ingreep hadden gevolgd en bleek dat een groot deel korte tijd er na gingen scheiden etcIneens kwam de afgevallen persoon wèl goed in de markt te liggen en kreeg aandacht van de andere sekse waardoor de 'ik kan toch niets beters krijgen'-keuze niet meer noodzakelijk was om mee getrouwd te blijven
Ik ben altijd zo...perplex. Dus, zelf wat minder in je mond stoppen wil ècht niet...maar als je door een maagbandje niet meer in je mond kan stoppen wil het wel. Er is geen tovertruc gaande om af te vallen, het gaat gewoon nog steeds om minder in je mond stoppenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:50 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Wat een prachtig licht buitenZo'n waterig zonnetje op de besneeuwde bomen, ik word er blij van
Ik vind WLS-operaties soms toch ook wel een zwaktebod; dat mensen weigeren te werken aan de onderliggende problemen.
Ik vind het erg menselijk. Als in: hoe mensen intuïtief, gevoelsmatig werken. (jammer genoeg).quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha oooh wat erg als je je keuze voor een partner daarop baseert
Ja, maar, als je nou echt niet alleen wilt blijven en graag kinderen wilt en er hebben nauwelijks mannen (of vrouwen) belangstelling voor je omdat je 130 kilo weegt? Dan ben je misschien al lang blij dat een acceptabele vent met je wil trouwen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:51 schreef FutureFairytale het volgende:
haha oooh wat erg als je je keuze voor een partner daarop baseert
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:50 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Wat een prachtig licht buitenZo'n waterig zonnetje op de besneeuwde bomen, ik word er blij van
yep dat herken ik wel. ik vraag me wel eens af of alle mensen die zo'n operatie ondergaan écht écht alles geprobeerd hebben voor ze zoiets doen.quote:Ik vind WLS-operaties soms toch ook wel een zwaktebod; dat mensen weigeren te werken aan de onderliggende problemen.
maar ze zijn het dan gewend, weten niet beter dan dat hun ouders uit elkaar zijn. i.p.v. ze 14 jaar bij elkaar meegemaakt te hebben en dan ineens uit elkaar. dan is het een schok en nu groeien de kinderen ermee op en krijgen volgens mij net zoveel liefde als van een stel die bij elkaar is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zo in dat het nu niet beseffen een voordeel is, uiteindelijk wordt je de rest van je leven toch geconfronteerd met de gevolgen.
Altijd moeilijk te zeggen. Ik vraag me ook wel eens af of ik echt echt echt alles geprobeerd heb om binnen een fatsoenlijke tijd af te studeren. Maar d'r zit dan zo'n kink in je hoofd dat dat niet helemaal uitwerkte ofzo.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
yep dat herken ik wel. ik vraag me wel eens af of alle mensen die zo'n operatie ondergaan écht écht alles geprobeerd hebben voor ze zoiets doen.
Ik ken wat praktijkvoorbeelden die dit absoluut niet bevestigen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar ze zijn het dan gewend, weten niet beter dan dat hun ouders uit elkaar zijn. i.p.v. ze 14 jaar bij elkaar meegemaakt te hebben en dan ineens uit elkaar. dan is het een schok en nu groeien de kinderen ermee op en krijgen volgens mij net zoveel liefde als van een stel die bij elkaar is.
maar dit is een aanname, heb geen ervaring (gelukkig) dus ik denk het alleen maar
Watquote:[b] Op vrijdag 17 december 2010 10:48 s Maar goed, ik ken ook iemand die expres heel hard haar best heeft gedaan om zo veel mogelijk aan te komen om de grens voor de operatie te kunnen passeren.
Nou ja, Troel zou nog steeds flink overgewicht hebben gehad al was ze op eigen houtje 50 kilo afgevallen. En 50 kilo zelf afvallen lijkt me al een hele prestatie, maar om dan nog steeds veel en veel te dik te zijn als je dat is gelukt lijkt me niet bepaald motiverend. Bij haar begreep ik het juist wel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:53 schreef Stereotomy het volgende:
Had Troel niet ook zo'n operatie gehad?
Lastig te zeggen idd wat beter is: opgroeien zonder vader/moeder figuur, of opgroeien met en dan in de puberteit een scheiding meemaken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar ze zijn het dan gewend, weten niet beter dan dat hun ouders uit elkaar zijn. i.p.v. ze 14 jaar bij elkaar meegemaakt te hebben en dan ineens uit elkaar. dan is het een schok en nu groeien de kinderen ermee op en krijgen volgens mij net zoveel liefde als van een stel die bij elkaar is.
maar dit is een aanname, heb geen ervaring (gelukkig) dus ik denk het alleen maar
50 kg afvallen is waanzinnig goed. Da's zo'n 1.5 jaar continu afvallenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, Troel zou nog steeds flink overgewicht hebben gehad al was ze op eigen houtje 50 kilo afgevallen. En 50 kilo zelf afvallen lijkt me al een hele prestatie, maar om dan nog steeds veel en veel te dik te zijn als je dat is gelukt lijkt me niet bepaald motiverend. Bij haar begreep ik het juist wel.
Geen idee overigens hoe ze zo dik is geworden.
Yepquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:54 schreef PdeHoog het volgende:
WatDat artsen gaan snijden in je...best, maar dan wel in noodgevallen. Je gaat dat toch niet vrijwillig lopen forceren
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:48 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed, ik ken ook iemand die expres heel hard haar best heeft gedaan om zo veel mogelijk aan te komen om de grens voor de operatie te kunnen passeren.
Niet? Ik denk dat ze stelselmatig veel meer heeft gegeten dan dat ze verbrandde.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:54 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee overigens hoe ze zo dik is geworden.
Zeker niet allemaal, maar ik denk dat een deel van de mensen met dit soort problemen simpelweg een afwijking in hun hersenen hebben waardoor het niet alleen maar een kwestie van niet willen is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:53 schreef DarkElf het volgende:
yep dat herken ik wel. ik vraag me wel eens af of alle mensen die zo'n operatie ondergaan écht écht alles geprobeerd hebben voor ze zoiets doen.
Troel is echt belachelijk veel afgevallen, gewoon stukken beter voor haar gezondheid geweestquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:55 schreef Stereotomy het volgende:
50 kg afvallen is waanzinnig goed. Da's zo'n 1.5 jaar continu afvallen
Maar zo'n ingreep zorgt er niet voor dat je nou eens gaat kijken naar waarom je zoveel eet. Of zo slecht. Sommige mensen kunnen gewoon lekker door blijven kanenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben altijd zo...perplex. Dus, zelf wat minder in je mond stoppen wil ècht niet...maar als je door een maagbandje niet meer in je mond kan stoppen wil het wel. Er is geen tovertruc gaande om af te vallen, het gaat gewoon nog steeds om minder in je mond stoppen![]()
(er zijn overigens ook andere ingrepen (afgeschafte, dat dan wel) waarbij je wel alles kon blijven eten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1 nuchter antwoordquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niet? Ik denk dat ze stelselmatig veel meer heeft gegeten dan dat ze verbrandde.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar zo'n ingreep zorgt er niet voor dat je nou eens gaat kijken naar waarom je zoveel eet. Of zo slecht. Sommige mensen kunnen gewoon lekker door blijven kanenStink je meer doordat je minder verteert ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Maar dat doe ik ook en ik weeg ook geen 150+ kilo (het was 150 of 170 kilo, weet t even niet meer).quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Niet? Ik denk dat ze stelselmatig veel meer heeft gegeten dan dat ze verbrandde.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:58 schreef Stereotomy het volgende:
Dit is weer zo'n leerzame Fok! ochtend trouwens
dat klinkt best zielig eigenlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar, als je nou echt niet alleen wilt blijven en graag kinderen wilt en er hebben nauwelijks mannen (of vrouwen) belangstelling voor je omdat je 130 kilo weegt? Dan ben je misschien al lang blij dat een acceptabele vent met je wil trouwen.
Méér dan jijquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:58 schreef Isabeau het volgende:
Maar dat doe ik ook en ik weeg ook geen 150+ kilo (het was 150 of 170 kilo, weet t even niet meer).
Dus hoeveel meer moet zij wel niet hebben gegeten dan??
Maar zo'n ingreep zorgt er niet voor dat je nou eens gaat kijken naar waarom je zoveel eet. Of zo slecht. Sommige mensen kunnen gewoon lekker door blijven kanenIk heb er mee in een bungalow gezeten, tell me about itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik was nog jaloers ookWant de wls meiden die er waren konden echt alles eten. Zo herinner ik me Troel die in een pannenkoekenrestaurant rustig 2 van die enorme dingen op at, terwijl de rest allemaal heel rustig aan deed en een halve pannenkoek en zo namen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Doe voorzichtigquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Goed, ik ga boodschappen doen. Lopend, want er ligt hier veel sneeuw. Bah.
Iets met broodjes kroket ook, toch?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb er mee in een bungalow gezeten, tell me about it![]()
En ik was nog jaloers ookWant de wls meiden die er waren konden echt alles eten. Zo herinner ik me Troel die in een pannenkoekenrestaurant rustig 2 van die enorme dingen op at, terwijl de rest allemaal heel rustig aan deed en een halve pannenkoek en zo namen
WSZquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb er mee in een bungalow gezeten, tell me about it![]()
[..]
Maar zo'n ingreep zorgt er niet voor dat je nou eens gaat kijken naar waarom je zoveel eet. Of zo slecht. Sommige mensen kunnen gewoon lekker door blijven kanenhet is vaak een psychologisch probleem. niet gewoon zoveel eten omdat ze dat nou zo lekker vinden. mensen boven de 150-200 kg moeten niet lekker in hun vel zitten.. kan gewoon nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Och hemel jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Iets met broodjes kroket ook, toch?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och hemel ja![]()
Een all you can eat snackbarrestaurant waar ze terug kwam met een bord vol kroketten en zo en ik dacht: "wat tof dat ze ook voor de rest heeft opgehaald". Maar het was alelen voor haar
ik ook zo naar de buurtsuperquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Goed, ik ga boodschappen doen. Lopend, want er ligt hier veel sneeuw. Bah.
Na de ingreep. Maar dat was een totaal andere ingreep dan je nu meestal krijgt. Hierbij was je darmstelsel dusdanig ingekort dat alles er heel snel weer uit gaat en je bijna niets opneemt (dus ook geen voedingsstoffen). En ja, dat stinkt op het toiletquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och hemel ja![]()
Een all you can eat snackbarrestaurant waar ze terug kwam met een bord vol kroketten en zo en ik dacht: "wat tof dat ze ook voor de rest heeft opgehaald". Maar het was alelen voor haar
ja hoor ik denk zeker dat er een groep mensen is die echt geholpen is hiermee omdat het niet anders kan, ik durf alleen wel te beweren dat er echt mensen zijn die echt niet honderd procent eerlijk kunnen zeggen dat ze echt alles geprobeerd hebben om op een andere manier af te vallen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeker niet allemaal, maar ik denk dat een deel van de mensen met dit soort problemen simpelweg een afwijking in hun hersenen hebben waardoor het niet alleen maar een kwestie van niet willen is.
Ik geloof dat ze niet echt een maag meer had.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:03 schreef FutureFairytale het volgende:
maar krijg je niet op een gegeven moment behoorlijk maagzuur of een opgeblazen gevoel?
oh volledige laxatie dus...quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Na de ingreep. Maar dat was een totaal andere ingreep dan je nu meestal krijgt. Hierbij was je darmstelsel dusdanig ingekort dat alles er heel snel weer uit gaat en je bijna niets opneemt (dus ook geen voedingsstoffen). En ja, dat stinkt op het toiletEn als je lang aan tafel zit moet je het voorafje al uitpoepen voor je aan je nagerecht begint.
Goedemorgen voor wie net aan z'n ontbijt zit overigens
Nou, ook bij minder dan 150 kilo al hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het is vaak een psychologisch probleem. niet gewoon zoveel eten omdat ze dat nou zo lekker vinden. mensen boven de 150-200 kg moeten niet lekker in hun vel zitten.. kan gewoon niet
maar dat heeft toch op de lange (of korte ook) termijn echt nadelig effecten op je lichaam en gezondheid als je bepaalde dingen niet meer opneemt of slecht? dan ben je wel afgevallen maar dan??quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hierbij was je darmstelsel dusdanig ingekort dat alles er heel snel weer uit gaat en je bijna niets opneemt (dus ook geen voedingsstoffen).
ik gisterenquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, ook bij minder dan 150 kilo al hoor(zwaar) overgewicht gaat altijd gepaard met onzekerheid, negatief zelfbeeld, etc. Volgens mij zijn daar geen uitzonderingen op.
Klopt. Je krijgt ook allemaal problemen met voedingsstoftekorten, daarom wordt die ingreep niet meer gedaan in Nederland. Buitenland weet ik niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:04 schreef DarkElf het volgende:
maar dat heeft toch op de lange )of korte ook) termijn echt nadelig effecten op je lichaam en gezondheid als je bepaalde dingen niet meer opneemt of slecht? dan ben je wel afgevallen maar dan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |