Gewoon zelfvertrouwen uitstralen en dat je het naar je zin hebtquote:Op donderdag 16 december 2010 20:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja he, spannend, stuiterend maar wel veel zin in
Nee jij nietquote:Op donderdag 16 december 2010 19:56 schreef Loveless85 het volgende:
Alsof ik het zomaar uit het niets over je billen gingen hebben![]()
haha! Pfft! Zo ben ik toch heul niet!
* in auto springt *quote:Op donderdag 16 december 2010 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
als je opschiet is het water nog warm als ik er uit ga, mag je ook ff tien minuutjes
Zie Tombo's reactie. En tombo is alwetendquote:
Ja en toen stampte Ll een heel hun(n)ebil-concept uit de grond. Het ging van kwaad tot ergerquote:Op donderdag 16 december 2010 19:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee, das niet waar, Ll vroeg of je, omdat je een getint OP-poppetje had, ook zo met je billen kon schudden en toen klaagde jij dat je slechts Drentse billen had
Binnenkort de collectie bij de Hun(k)emollerquote:Op donderdag 16 december 2010 20:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en toen stampte Ll een heel hun(n)ebil-concept uit de grond. Het ging van kwaad tot erger
Zuid-Limburg, door de balkonafrastering heenquote:
Hunemollerquote:Op donderdag 16 december 2010 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Binnenkort de collectie bij de Hun(k)emoller
Make me rich
Ik heb een pre-order lopenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Binnenkort de collectie bij de Hun(k)emoller
Make me rich
die mooie, met dat kant bovenlangs de nek?quote:
Mooie fotoquote:Op donderdag 16 december 2010 20:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
Zuid-Limburg, door de balkonafrastering heen
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
die mooie, met dat kant bovenlangs de nek?
quote:
Ook zien!quote:Op donderdag 16 december 2010 20:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
die mooie, met dat kant bovenlangs de nek?
quote:
quote:
Hij is er ook in het roodquote:
quote:
Nee maar Yns bedoelde het serieusquote:Op donderdag 16 december 2010 20:21 schreef tombolafan het volgende:
Ml, denk je nou echt dat er bij Hunkemoller een collectie is die Ll heeft ontwikkeld?
quote:
Ik vind het best leuk, maar die bolletjes...quote:
Als je dan een strakke broek draagt lijkt het net alsof je man-parts hebt.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het best leuk, maar die bolletjes...
Doe eens niet zo!quote:
k zou t nooit aantrekkenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het best leuk, maar die bolletjes...
Ik zou het zo aantrekken hoorquote:
* Muis006 kakeltquote:Op donderdag 16 december 2010 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe eens niet zo!
Wat heb je bekokstoofd!
zonde van t geldquote:Op donderdag 16 december 2010 20:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou het zo aantrekken hoorMeestal als je dat soort lingerie aan hebt gaat het toch zo uit
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant vind ik het wel mooi/leukquote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
zonde van t geld
maar nee, ja als ik maatje 36 was misschien wel, maar nu iig niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |