Ja hoor! Over 2 weekjes welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
SCHOP!
iemand die koffermama wil worden?
Ik ben er inmiddels zelf wel weer aan toe... ik weet niet hoe dat met princess-a zit?
Ik zou er juist heel veel zin in hebben! Maar ik weet niet of het slim is in combinatie met stage en daarna ook afstuderen (Als het doorgaat tot na de kerst), en dat is wel vrij belangrijk. Dat is mijn 2 cents, en maar 1 persoon van de velen. Als ik tijd had, had ik het met liefde gedaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoop nog steeds op een nieuwe koffermama hoor, maar kennelijk heeft niemand er zin an, want volgens mij heeft niemand zich aangemeld. Dus ik kijk het ff aan, maar als het niet gaat stop ik er ook subiet mee, dat wil ik wel even duidelijk maken.
Wacht, ik PM je even hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:01 schreef Stormqueen het volgende:
Het kost echt geen uren hooren ik heb wel een beetje zoiets van; princess-a en ik hebben het iets van 50 roulaties gedaan, allebei met een fulltime baan erbij. iedereen vindt het megaleuk, maar niemand wil er zelf een beetje tijd in stoppen. Eigenlijk ben ik er wel aan toe om zelf ook achterover te leunen en me te laten verrassen door de koffer. Maar ja, ik kan niemand dwingen natuurlijk
Ik zet je er tussen. Je bent dan niet meteen aan de beurt omdat je pas net meepost, maar na een tijdje actief meedoen doe je dan mee aan de lotingquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:47 schreef Ninjaninja het volgende:
Ik doe mee, heb zoveel staan, tijd voor een goede ruilsessie!
Jaaaquote:
Neequote:
Lindytje en Puckzzzquote:
Vorigequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |