Ooh, dan snap ik hetquote:Op woensdag 29 december 2010 15:49 schreef mirannie het volgende:
[..]
Sorry, ben rete druk de laatste dagen weken. Zou ik eerst moeten bedenken waar ik het papiertje gelaten heb. Ik kom echt even nergens aan toe. Maar idd, had het zelf kunnen bekijken...
Scarlett Sparkle, er stond PEEL HERE, en ik dacht dat het net als met OPI was.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:11 schreef fehaflits1 het volgende:
Models own : mystic mauve en naamloos rode glitterbom
ciate : lily
CG:an affair to remember 253, laced up726,robotica 846
OPI: cozu-melted in the sun
orly Goude glitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent de gelukkige!
Wat zij zegt inderdaad, we kunnen geen koffers blijven kopenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb liever dat de doos een dag later op pad gaat dan dat ie stuk gaat, zoals nu het geval is
Het slot, op zich de hele reden dat het een koffer is gewordenquote:
Huh?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Het slot, op zich de hele reden dat het een koffer is geworden
Sjorbanden we haz.. en anders moet ik maar kijken of ik er iets aan kan doenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
naja, het is geen slot, het zijn van die klikklemmen. Maar als die niet meer werken is een laagje magnetronfolie wellicht geen overbodige luxe. Ik kan er zo een nieuwe sluiting op monteren, maar ik ben voorlopig niet meer aan de beurt
SjorbandEN? Als in meerdere? Er zat er maar 1 om heen...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Sjorbanden we haz.. en anders moet ik maar kijken of ik er iets aan kan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |