Had het net nog gedaan, gewoon in de pre-game lobby.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:15 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Kan niet, Treyarch heeft dat met de laatste patch, zonder enige reden verwijderd.
En ik wel. Haha!quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:24 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Nee ik zit op de ps3 en zie het nergens staan haha
Geweldige humor!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:47 schreef Proletariaat het volgende:
En ik maar spelen op mijn xbox en nergens last van hebben, niet dat ik nu hardop zeg dat ik de PS3 een faalding vind hoor.
Oh je bent serieus een console aan het afkraken? Krijg een leven swaa.quote:
Als je alleen een PS3 hebt met black ops heb je inderdaad ineens een leven aangezien je het spel niet kan doenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh je bent serieus een console aan het afkraken? Krijg een leven swaa.
Van het weekend wel ff testen. Volgens mij moet er een hotfix zijn voor PS3.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als je alleen een PS3 hebt met black ops heb je inderdaad ineens een leven aangezien je het spel niet kan doen![]()
Maar ff zonder geouwehoer, vind het wel heel triest dat het gewoon niet werkt! Ben benieuwd wat de oorzaak is?
Ja ik weet niet, maar ik heb het idee dat het gewoon met ps3 online altijd een beetje "minder" is geweest, als ik battlefield op me PS3 speel is het gewoon minder goed dan op xbox, veel en vaak lag en lost connections.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van het weekend wel ff testen. Volgens mij moet er een hotfix zijn voor PS3.
Ik heb sowieso niet elke dag tijd om te gamen dus voor mij is er niet zo'n haast bij.
Het is alleen een principe kwestie, het moet werken, punt.
Ragebaasquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:57 schreef Tauchmeister het volgende:
Maar de PS3 is wel een betere console, want hij heeft een Blu-rayspeler
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:10 schreef Fsmxi het volgende:
Het was echt van: "ja, eindelijk een ki-RAUUUUUUUUUUUUAAAAAAAARUUUUUARUUARUAURUUUAUAUAURGH......
RUAUAURUAUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRGHHHHHHHH"
Even later
"Ja, vuile RUUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH. O wacht. Ik killde hem."
quote:
Een one hit kill vanaf je pens is zwaar overpowered met een semi auto. Bij de L96 had ik er geen probleem mee gehad.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]Een scope erop maakt de kogels minder snel.. ofzo..
Maak er dan meteen een teletubbie spel van.
Als je hem zou houden zou ik het wel de moeite waard vinden. Maar als je prestiges blijft raggen zou ik het niet kopen aangezien je dan weer kwijt raaktquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:37 schreef Rijstkoker het volgende:
Is het het waard om prestige leaderboard te checken? Iemand die dit heeft gedaan?
Ik heb het gekocht en vindt er weinig speciaals aanquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:37 schreef Rijstkoker het volgende:
Is het het waard om prestige leaderboard te checken? Iemand die dit heeft gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |