Haha vet, maar dat was eigenlijk gewoon misquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:12 schreef KoningStoma het volgende:
Dat was een leuke final killcam
Er klopt dan ook geen zak van theater mode, laat staan het spel in het algemeenquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:32 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Haha vet, maar dat was eigenlijk gewoon mis
Vanaf 0:10 tot 0:20, dat 'Ja, ja, ja', is PRECIES hetzelfde zoals jij dat altijd doetquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:12 schreef Tauchmeister het volgende:
De Intervention en de Barrett vormen de enige reden waarom ik de disc van MW2 er ooit nog in zou stoppen. Als ze niets aan het snipen gedaan hadden, was Black Ops naar mijn mening perfect geweest.
Ja ja ja.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vanaf 0:10 tot 0:20, dat 'Ja, ja, ja', is PRECIES hetzelfde zoals jij dat altijd doet
AK74u met rapidfire. :pquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:30 schreef Skylark. het volgende:
Ik speel het samen met m'n huisgenoot online, maar welke gun kunnen jullie me aanraden met welke set-up? Meestal haal ik wel een ratio van > 1.00
Ik heb nu FAMAS Red Dot Sight/Ext Mags met Frag, Flashbang/Decoy, Claymore en Ghost, Warlord & Hacker.
Waarom die tijgerprintquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:20 schreef KneusTeun het volgende:
Puur skillWeinig ammo dus zuinig zijn...
Omdat ik me graag identificeer met de tokkies! weet ik veel, ik care totaal niet om de print....quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waarom die tijgerprintDie hebben ze er speciaal voor tokkies ingedaan.
Veel tokkies in dit spel dan!quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waarom die tijgerprintDie hebben ze er speciaal voor tokkies ingedaan.
AK74u is wel 1 van de fijnste! de AK47 en Commando vind ik ook goed te doen!quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:30 schreef Skylark. het volgende:
Ik speel het samen met m'n huisgenoot online, maar welke gun kunnen jullie me aanraden met welke set-up? Meestal haal ik wel een ratio van > 1.00
Ik heb nu FAMAS Red Dot Sight/Ext Mags met Frag, Flashbang/Decoy, Claymore en Ghost, Warlord & Hacker.
Commando en AK47 zijn we nog nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
AK74u is wel 1 van de fijnste! de AK47 en Commando vind ik ook goed te doen!
Nope, mijn huisgenoot heeft een PS3 en als hij speelt speel ik meestal ook, als splitscreen slaafje. Wel erg leuk! Dus helaas!quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:57 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand zin om mee te doen met S&D?
Speel je trouwens op de 360, Skylark?
Ik kom wat later wel weer.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:57 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand zin om mee te doen met S&D?
Speel je trouwens op de 360, Skylark?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |