Als dit geen troll-post is, dan heb ik echt medelijden met jouw smaak..quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:20 schreef Agentperry het volgende:
De helft van die vrouwen op de vorige pagina zou ik anders gewoon doen hoor. Slet of niet.
maar daarna mogen ze ook weer keihard in de prullebak.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:20 schreef Agentperry het volgende:
De helft van die vrouwen op de vorige pagina zou ik anders gewoon doen hoor. Slet of niet.
grofvuil wel te verstaan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:40 schreef linpunt het volgende:
[..]
maar daarna mogen ze ook weer keihard in de prullebak.
Heb zelf een Nokia N97, snap die hele i-Phone of Blackberry hype niet.quote:Op zondag 26 december 2010 13:15 schreef Muizenbeest het volgende:
Waarom zet iedereen zijn BB ping erop.
Waarom heeft iedereen een BB. ben ik nu de enige met gewoon een Nokia
Daarom HTCquote:Op woensdag 29 december 2010 09:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb zelf een Nokia N97, snap die hele i-Phone of Blackberry hype niet.
i-Phone is een fijne telefoon om mee te werken met leuke apps. maar om daar 900euro voor te betalen vind ik te gek, Blackberry is ook leuk, maar dat toetsenbord is mij te klein.. en de menu structuur vrij onlogisch in mijn ogen.
Flikker op man alsof je haar uit je bed zou schoppen, als one night stand wel te verstaan:quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:36 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Als dit geen troll-post is, dan heb ik echt medelijden met jouw smaak..
Sowieso wel ja, ben blij dat ik zelfs als ik stomdronken ben nog kieskeurig genoeg ben om niet met dat soort wijffies in bed te belanden. Liever 1x een one-night-stand met een mooie vrouw dan 10x met zo'n geblondeerde slet.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:00 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Flikker op man alsof je haar uit je bed zou schoppen, als one night stand wel te verstaan:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:08 schreef TheHolyTiamat het volgende:
[..]
ze heeft een nieuwe foto!![]()
aanschouw, het wortel monster. wetenschap![]()
[ afbeelding ]
Bruiningscremequote:Op woensdag 29 december 2010 18:35 schreef BigSmurf het volgende:
Deze kwam ik trouwens ook nog tegen ergens...___!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die stonden al in deeltje 1#quote:Op woensdag 29 december 2010 18:35 schreef BigSmurf het volgende:
Deze kwam ik trouwens ook nog tegen ergens...___!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Klassiekers:
Voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
De laatste stijgt op met z'n jet-pack.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:54 schreef sciter het volgende:
[..]
Die stonden al in deeltje 1#
[ afbeelding ]
Zijn kapsel
[ afbeelding ]
Lekker wazig
[ afbeelding ]
GANGSTERBOYS.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Klassiekers:
Voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
De iets té blauwe ogen niet te vergeten...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef TheHolyTiamat het volgende:
fotoshop om de wimpers langer te laten lijken![]()
wat is bff ?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:36 schreef Enchanter het volgende:
Laten we het nieuwe jaar goed beginnen
[ afbeelding ]
Best Friend Foreverquote:
? Verkeerde topic?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:39 schreef Muizenbeest het volgende:
[ afbeelding ]
Om in feestkledingstijl te blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |