Of jij gaat wegquote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef honkeytonk het volgende:
Shit, nu mag zij wel weer weggaan, als zij mijn plaats gaat innemen, daar is mijn ego te groot voor
wat?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef honkeytonk het volgende:
Shit, nu mag zij wel weer weggaan, als zij mijn plaats gaat innemen, daar is mijn ego te groot voor
ik vind haar nu al leuker dan jouquote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef honkeytonk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Lolquote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef honkeytonk het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vind haar nu al leuker dan jouDat is omdat zij een kut heeft, en ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
netjes!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef NBT het volgende:
Maar maar maar!![]()
![]()
Ik krijg zojuist een brief in mijn handen van de baas!
![]()
![]()
DIKKE BONUS!!
![]()
![]()
lekkerquote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef NBT het volgende:
Maar maar maar!![]()
![]()
![]()
![]()
DIKKE BONUS!!
![]()
![]()
En toch is hij nog zo groot.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol
Welk ego?
Dat stampen we hier elke keer weer terug de grond in
Dat betekent meer bier!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef NBT het volgende:
Maar maar maar!![]()
![]()
![]()
![]()
DIKKE BONUS!!
![]()
![]()
Maar ik ga vanavond al zuipen op de kosten van de baas!quote:
Mijn PMbox is alweer aardig vol.quote:
mwa ik ben thuis en verveel mequote:Op donderdag 16 december 2010 15:43 schreef Michhas het volgende:
Hoi mensen, hebben we er nog een beetje zin in?
Nee?
Oke..
Ik ook niet
Ik lasquote:Op donderdag 16 december 2010 15:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Maar ik ga vanavond al zuipen op de kosten van de baas!![]()
Kom me ontvoerenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa ik ben thuis en verveel me
Ik zit nog maar op 21%quote:Op donderdag 16 december 2010 15:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn PMbox is alweer aardig vol.
Maaaaar ik ga weer beginnen, in de hoop voor zes uur klaar te zijn en gegeten te hebben.
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vind haar nu al leuker dan jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd leukquote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef NBT het volgende:
Maar maar maar!![]()
![]()
![]()
![]()
DIKKE BONUS!!
![]()
![]()
Ik heb een veul grotere PMboxquote:Op donderdag 16 december 2010 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De mijne ook
Hoe zou dat nou komen?
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:45 schreef honkeytonk het volgende:
Jullie zijn gemeen, ik zal hier voor ongeveer een week niet meer posten
Ik geef wel een rondje op de meet! eerst een rondje bier, dan een rondje knuffels!quote:
jeehquote:Op donderdag 16 december 2010 15:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik geef wel een rondje op de meet! eerst een rondje bier, dan een rondje knuffels!![]()
dan kom ik zekerquote:Op donderdag 16 december 2010 15:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik geef wel een rondje op de meet! eerst een rondje bier, dan een rondje knuffels!![]()
okee tot ziensquote:Op donderdag 16 december 2010 15:46 schreef honkeytonk het volgende:
Maak er trouwens maar een week en anderhalve dag van
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:46 schreef NBT het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:47 schreef honkeytonk het volgende:
Doei.
Dit was mijn laatste post.
Doeg.
Dada
Doedelidokelie.oke doeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
QFTquote:
Ok!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:48 schreef NBT het volgende:
[..]
QFT
CC zet hem ff in de OP bij zeker
Als ik de laptop aanzet heb ik een DM van HT met wat ie moet doen, heb ik zo het vermoeden.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:46 schreef honkeytonk het volgende:
Maak er trouwens maar een week en anderhalve dag van
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:51 schreef Biffkoffie het volgende:
Bouli
sorry... met al die sneeuw hier kon ik het niet laten
hihiquote:Op donderdag 16 december 2010 15:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
is al goed, alleen omdat jij het bent
hoe is het dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:52 schreef Boudibou het volgende:
Wat een welkom...dit is my kind of people.
Hooi de rest, cc: *
Waarom ken ik jou nog niet!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:52 schreef Boudibou het volgende:
Hooi de rest, cc
Zitten er hier nog meer bontkraagjes dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:52 schreef Boudibou het volgende:
Hooi de rest, cc
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zitten er hier nog meer bontkraagjes dan?
ow sterkte danquote:Op donderdag 16 december 2010 15:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe prima. Minder prima is mijn tentamen morgen..
En met jou?
huppelquote:Op donderdag 16 december 2010 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zitten er hier nog meer bontkraagjes dan?
Ik mag dat heus wel zeggen tegen Bouquote:
hoiquote:Op donderdag 16 december 2010 15:52 schreef Boudibou het volgende:
Hooi de rest, cc
Hihi gekke newbquote:
Dank je.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow sterkte dan![]()
Ja met mij gaat het goed hoor
Nee, heb vakantie dus heb ik mn kamer kerstklaar gemaaktquote:Op donderdag 16 december 2010 15:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dank je.
Mooi. Heb je nog wat spannends meegemaakt vandaag?
How's life?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hihi Gekke lekkere huppeltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben met Benny naar X Factor geweestquote:Op donderdag 16 december 2010 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
How's life?
Nog spannende dingen meegemaakt/op de planning staan?
Ja jullie zaten alweer lekker vooraan hequote:Op donderdag 16 december 2010 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben met Benny naar X Factor geweest
En ik wilde me opgeven voor de nieuwe RLS.... maar ik ga toch maar niet
En ikmoet werken de komende 2 weken
Vakantie..das vroegquote:Op donderdag 16 december 2010 15:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, heb vakantie dus heb ik mn kamer kerstklaar gemaakt![]()
en jij?
RLS?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben met Benny naar X Factor geweest
En ik wilde me opgeven voor de nieuwe RLS.... maar ik ga toch maar niet
En ikmoet werken de komende 2 weken
ja 2 weken en 3 dagenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vakantie..das vroeg
Leuk
Jaaa! Ik heb... geleerd.
Jaaa!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja jullie zaten alweer lekker vooraan he
Beterquote:Op donderdag 16 december 2010 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaaa!![]()
En een vriend van mij doet mee en is door
Haha,,luie choconeger dat je bent...2,5 week vakantie..quote:Op donderdag 16 december 2010 16:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja 2 weken en 3 dagen![]()
ja heel leuk![]()
Oke, lukt het een beetje?
nouja in de vakantie moet ik wel extra werkenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha,,luie choconeger dat je bent...2,5 week vakantie..
Lukt aardig
ik moet nog tot 17:00 dan kertborrelquote:Op donderdag 16 december 2010 16:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben al onderweg maar er staat file
leuk een kertborrelquote:Op donderdag 16 december 2010 16:05 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik moet nog tot 17:00 dan kertborrel
Hier nog 1... zal wel weer lang duren met alle bange mensen op de weg vanwege sneeuw...quote:
Ik ben al thuisquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:06 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Hier nog 1... zal wel weer lang duren met alle bange mensen op de weg vanwege sneeuw...
Just kiddingquote:Op donderdag 16 december 2010 16:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nouja in de vakantie moet ik wel extra werken![]()
Oke beter
Hier is het niet te doen hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 16:06 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Hier nog 1... zal wel weer lang duren met alle bange mensen op de weg vanwege sneeuw...
neuh ik ben niet Aziatischquote:Op donderdag 16 december 2010 16:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Behalve als je Aziatisch bent.
moet je s voor de gein in Noord Duitsland kijkenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier is het niet te doen hoor
ja en dan gebeurd er een ongeluk, gaat iedereen kijken en ontstaat er filequote:Op donderdag 16 december 2010 16:08 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
tis om te huilen, deze moeten we hebben:
Good for youquote:Op donderdag 16 december 2010 16:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neuh ik ben niet Aziatisch
gister file 3 keer zo lang op de kant waar alle 3 de banen open waren. tis verdomme geen Artis...quote:Op donderdag 16 december 2010 16:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja en dan gebeurd er een ongeluk, gaat iedereen kijken en ontstaat er file
quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:10 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
gister file 3 keer zo lang op de kant waar alle 3 de banen open waren. tis verdomme geen Artis...
ik ben het met je eensquote:Op donderdag 16 december 2010 16:10 schreef Michhas het volgende:
Jezus wat werken hier een mongolen, ik erger me er kapot aan
*Michhas loopt weg van sociale werkplaats*quote:Op donderdag 16 december 2010 16:10 schreef Michhas het volgende:
Waar is hier?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:10 schreef Michhas het volgende:
Nee dank jequote:Op donderdag 16 december 2010 16:08 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
moet je s voor de gein in Noord Duitsland kijken
Goede grap manquote:Op donderdag 16 december 2010 16:11 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
*Michhas loopt weg van sociale werkplaats*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hier is iets verderop dan daar
Duidelijkquote:Op donderdag 16 december 2010 16:15 schreef Boudibou het volgende:
[..]hehe,, das pas een goede garp jongenons en meisjons
Onz tast mn niveau aan
Dat zal ik niet zijn hoor, ik ben hier al aardig lang, en i ain't going nowherequote:Op donderdag 16 december 2010 16:16 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
voor je t weet komt er iemand een week niet posten
Vetquote:
uhuquote:Op donderdag 16 december 2010 16:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat zal ik niet zijn hoor, ik ben hier al aardig lang, en i ain't going nowhere
[..]
Vet
zoals wat?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:20 schreef Boudibou het volgende:
Oja, waarom is elke meet standaard in Stairway?
Genoeg leukere spots.
jaa gezelligquote:
zo veelquote:Op donderdag 16 december 2010 16:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Irish Pub, HP, Cafe Belgie, Vingerhoed, Le Journal, De Beurs, De Zotte.. o.a.
Ik ga toch al zuipen op de baas zijn kosten wat doe jequote:
ik ookquote:Op donderdag 16 december 2010 16:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ga toch al zuipen op de baas zijn kosten wat doe je
Je komt en je blijft slapen.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ga toch al zuipen op de baas zijn kosten wat doe je
En er is nog meer..quote:Op donderdag 16 december 2010 16:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jaa gezellig
[..]
zo veel
en krijgen ze een zakje snoep?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je komt en je blijft slapen.
Net als de rest, behalve de mannen, die worden met een met bier gevulde maag thuisgebracht
haha ja lijkt me wel leukquote:Op donderdag 16 december 2010 16:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En er is nog meer..
Doen wel een keer een kroegentocht hier
HT gaat niet wegquote:Op donderdag 16 december 2010 16:24 schreef Lutte het volgende:
Hebben jullie het grote waarom gaat HT weg-mysterie al opgelost?
nee ik kreeg een PM met wat moet ik doenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:24 schreef Lutte het volgende:
Wie is HT?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:24 schreef Lutte het volgende:
Huh?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ik kreeg een PM met wat moet ik doen
Ja ik ook, daarom. Gaat ie gewoon op vakantie.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ik kreeg een PM met wat moet ik doen
ja rare gastquote:Op donderdag 16 december 2010 16:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ik ook, daarom. Gaat ie gewoon op vakantie.
dat heb ik toch ook gezegd?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ik ook, daarom. Gaat ie gewoon op vakantie.
het schijnt verplicht te zijnquote:Op donderdag 16 december 2010 16:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga niet eerst het hele topic lezen, sorry hoor.
maar hij had nu niks meer te doen en dat aan iedereen die hij een beetje kende ge pm'dquote:Op donderdag 16 december 2010 16:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga niet eerst het hele topic lezen, sorry hoor.
doei Bouquote:Op donderdag 16 december 2010 16:29 schreef Boudibou het volgende:
Ben pleite. Tot later allemaal.likje
Likje onder je ooglid man, laterquote:Op donderdag 16 december 2010 16:29 schreef Boudibou het volgende:
Ben pleite. Tot later allemaal.likje
Mooie Lul?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hahahah
Je bent origineel, mooie lul
Daag Luttje
Mooie lul? Word ik nu weer voor jongen aangezien?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hahahah
Je bent origineel, mooie lul
Daag Luttje
zo zat ik ook alquote:Op donderdag 16 december 2010 16:34 schreef Michhas het volgende:
Mooie lul?
Mooie lul?
Mooie lul?
Mooie lul?
Mooie lul?
Mooie lul?
Mooie lul?
Mooie lul?
Handen gewassen?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:36 schreef tdrone het volgende:
hoi, ja ik moest even iets vragen en naar de wc
donderdag de 16e nationale kerstborrel dag ofzo ? Bij ons ook al (Ga niet heen btw)quote:
Dankjequote:Op donderdag 16 december 2010 16:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Honkeytonk... geweldige username
geenidee, ben niet op mn werkquote:Op donderdag 16 december 2010 16:37 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
donderdag de 16e nationale kerstborrel dag ofzo ? Bij ons ook al (Ga niet heen btw)
vrijdag is hier bijna iedereen vrij en volgende week zijn ook veel mensen vrijquote:Op donderdag 16 december 2010 16:37 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
donderdag de 16e nationale kerstborrel dag ofzo ? Bij ons ook al (Ga niet heen btw)
Eensquote:
jij bent een trendsetterquote:Op donderdag 16 december 2010 16:40 schreef NBT het volgende:
iedereen ziet er fancy uit!![]()
Ik durf bijna niet meer te gaan, iedereen in pak en jurkje enzo, kom ik aan in mijn spijkerbroek
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
what the hell hebben jullie?
hier heeft iedereen zijn gewone kleren aanquote:Op donderdag 16 december 2010 16:40 schreef NBT het volgende:
iedereen ziet er fancy uit!![]()
Ik durf bijna niet meer te gaan, iedereen in pak en jurkje enzo, kom ik aan in mijn spijkerbroek
Haha, nee ik ben cheap!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij bent een trendsetter
Omdatquote:
Goed besluit, dan ga ik ook en word het hier saaiquote:Op donderdag 16 december 2010 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb besloten om 5 uur naar huis te gaan
neeee ik mis je nu alquote:Op donderdag 16 december 2010 16:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat!
[..]
Goed besluit, dan ga ik ook en word het hier saai
Roekoequote:Op donderdag 16 december 2010 16:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat!
[..]
Goed besluit, dan ga ik ook en word het hier saai
Ja hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 16:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kan je nog iets anders zeggen?
dat durven fokkers zowiezo niet...quote:Op donderdag 16 december 2010 16:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hier ook, ik durf niet meer naar buiten
hoe kan ik dan op mn werk,school,stage komen?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat durven fokkers zowiezo niet...
hoax fokkers zitten de hele dag thuisquote:Op donderdag 16 december 2010 16:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoe kan ik dan op mn werk,school,stage komen?
dan ben ik geen echte fokkerquote:Op donderdag 16 december 2010 16:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoax fokkers zitten de hele dag thuis
gewoon schijt hebben. who caresquote:Op donderdag 16 december 2010 16:54 schreef NBT het volgende:
Ik wil niet meer naar dat bedrijfs feestje!Ik loop er echt bij als een sloeber in vergelijking met de rest!
Normaal heb ik dat wel, maar op mijn werk toch wat voorzichtiger met schijt hebben!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gewoon schijt hebben. who cares
verdoof iemand met een pijltje en jat haar fancy kledingquote:Op donderdag 16 december 2010 16:56 schreef NBT het volgende:
[..]
Normaal heb ik dat wel, maar op mijn werk toch wat voorzichtiger met schijt hebben!
Het is een idee, maar weet niet wie mijn maat heeft!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
verdoof iemand met een pijltje en jat haar fancy kleding
ow balenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:58 schreef NBT het volgende:
[..]
Het is een idee, maar weet niet wie mijn maat heeft!
ik ken dat soort taal nietquote:Op donderdag 16 december 2010 17:02 schreef Boudibou het volgende:
Lul refereert niet naar geslacht o.i.d., het is gewoon een andere term voor 'baas' e.d. . Dus mooie lul, mooie baas..niet difference.
Zeg ik meestal ook niet tegen vrouwen hoor, maargoedquote:Op donderdag 16 december 2010 17:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ken dat soort taal niet
Thanks mooie lul.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:02 schreef Boudibou het volgende:
Lul refereert niet naar geslacht o.i.d., het is gewoon een andere term voor 'baas' e.d. . Dus mooie lul, mooie baas..no difference.
ow dus Lutte moet vereerd zijn?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zeg ik meestal ook niet tegen vrouwen hoor, maargoed
Haha, dat hoeft ook weer niet..quote:Op donderdag 16 december 2010 17:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow dus Lutte moet vereerd zijn?
ow jammer zeg, maar jij woont dus in Utrecht?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, dat hoeft ook weer niet..
Wat doe je voor werk?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:56 schreef NBT het volgende:
[..]
Normaal heb ik dat wel, maar op mijn werk toch wat voorzichtiger met schijt hebben!
Nog wel Jaquote:Op donderdag 16 december 2010 17:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow jammer zeg, maar jij woont dus in Utrecht?
Uithoorn? Dat ligt waar?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nope, in uithoorn![]()
ga je verhuizen dan?
ehm ja tegen Mijdrecht aan, weet niet of je dat kent...nee we hebben geen attractieparkquote:Op donderdag 16 december 2010 17:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Uithoorn? Dat ligt waar?Was best een ster in Topo, maar Uithoorn..
Hmm..maar ergens klinkt het ook best bekend..hebben jullie een attractiepark/dierentuin ofzo?
Wil in Amsterdam gaan wonen, vanwege studie, vrienden daar, chillen.. doe ik ook hier, maar heb het wel gezien hier.
Hee..Mijdrecht ken ik wel. Heb er moeten voetballen tegen Argon.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ehm ja tegen Mijdrecht aan, weet niet of je dat kent...nee we hebben geen attractiepark
het is echt een gehucht
Oke wel leuk in Amsterdam
mwa nee liever nietquote:Op donderdag 16 december 2010 17:14 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hee..Mijdrecht ken ik wel. Heb er moeten voetballen tegen Argon.
Haha, zeker. Jij nog van plan lang in Uithoorn te wonen?
A wo-man with a planquote:Op donderdag 16 december 2010 17:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa nee liever niet
Zodra het kan wil ik in Amstelveen of Amsterdam wonen
Dankje, in dit klotedorp is geen ruk te belevenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
A wo-man with a plan
Succes ermee
hmm dat heb ik ook... dirkshorn...quote:Op donderdag 16 december 2010 17:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dankje, in dit klotedorp is geen ruk te beleven
haha ja zou best kunnen...ik wil echt zo graag naar Amsterdam ofzoquote:Op donderdag 16 december 2010 17:21 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
hmm dat heb ik ook... dirkshorn...
misschien omdat het eindigt op ho(o)rn ??
Ahh..het is dus zo'n dorp waar ze de hele dag aan de drugs zitten, beginnen te hallucineren: " Das mijn nicht helemaal niet, het is gewoon een heel lekker wijf"quote:Op donderdag 16 december 2010 17:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dankje, in dit klotedorp is geen ruk te beleven
ja ze gaan hier midden op het fietspad zitten als ze gaan blowenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahh..het is dus zo'n dorp waar ze de hele dag aan de drugs zitten, beginnen te hallucineren: " Das mijn nicht helemaal niet, het is gewoon een heel lekker wijf"
Incestueze boeltje
oh nee, bij ons gewoon thuisquote:Op donderdag 16 december 2010 17:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ze gaan hier midden op het fietspad zitten als ze gaan blowen
Niet aan meedoen he, wil Bou nietquote:Op donderdag 16 december 2010 17:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ze gaan hier midden op het fietspad zitten als ze gaan blowen
wat op het fietspad zitten of blowen?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Niet aan meedoen he, wil Bou niet
Midden op het fietspad in je huis?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:23 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
oh nee, bij ons gewoon thuis
Allebei niet het liefstquote:Op donderdag 16 december 2010 17:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat op het fietspad zitten of blowen?
hehehe... dan moet ik toch ff naar google maps denk ikquote:Op donderdag 16 december 2010 17:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Midden op het fietspad in je huis?
ow nou dan doe ik het niet hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 17:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan vindt Bou Choco Chick lief
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow nou dan doe ik het niet hoor![]()
zeg ik dat ik niet ga blowen of op het fietspad zitten is het weer niet goedquote:
ben m ook ff kwijt...quote:Op donderdag 16 december 2010 17:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zeg ik dat ik niet ga blowen of op het fietspad zitten is het weer niet goed
Ow sorry..had het verkeerd begrepen. Je kan het op twee manieren opvatten.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zeg ik dat ik niet ga blowen of op het fietspad zitten is het weer niet goed
issie weer!quote:Op donderdag 16 december 2010 17:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ow sorry..had het verkeerd begrepen. Je kan het op twee manieren opvatten.
Bedankt![]()
graag gedaan, ik wil dat Bou mij lief vindtquote:Op donderdag 16 december 2010 17:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ow sorry..had het verkeerd begrepen. Je kan het op twee manieren opvatten.
Bedankt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |