Of jij gaat wegquote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef honkeytonk het volgende:
Shit, nu mag zij wel weer weggaan, als zij mijn plaats gaat innemen, daar is mijn ego te groot voor
wat?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef honkeytonk het volgende:
Shit, nu mag zij wel weer weggaan, als zij mijn plaats gaat innemen, daar is mijn ego te groot voor
ik vind haar nu al leuker dan jouquote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef honkeytonk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Lolquote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef honkeytonk het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vind haar nu al leuker dan jouDat is omdat zij een kut heeft, en ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
netjes!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef NBT het volgende:
Maar maar maar!![]()
![]()
Ik krijg zojuist een brief in mijn handen van de baas!
![]()
![]()
DIKKE BONUS!!
![]()
![]()
lekkerquote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef NBT het volgende:
Maar maar maar!![]()
![]()
![]()
![]()
DIKKE BONUS!!
![]()
![]()
En toch is hij nog zo groot.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol
Welk ego?
Dat stampen we hier elke keer weer terug de grond in
Dat betekent meer bier!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef NBT het volgende:
Maar maar maar!![]()
![]()
![]()
![]()
DIKKE BONUS!!
![]()
![]()
Maar ik ga vanavond al zuipen op de kosten van de baas!quote:
Mijn PMbox is alweer aardig vol.quote:
mwa ik ben thuis en verveel mequote:Op donderdag 16 december 2010 15:43 schreef Michhas het volgende:
Hoi mensen, hebben we er nog een beetje zin in?
Nee?
Oke..
Ik ook niet
Ik lasquote:Op donderdag 16 december 2010 15:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Maar ik ga vanavond al zuipen op de kosten van de baas!![]()
Kom me ontvoerenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa ik ben thuis en verveel me
Ik zit nog maar op 21%quote:Op donderdag 16 december 2010 15:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn PMbox is alweer aardig vol.
Maaaaar ik ga weer beginnen, in de hoop voor zes uur klaar te zijn en gegeten te hebben.
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vind haar nu al leuker dan jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd leukquote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef NBT het volgende:
Maar maar maar!![]()
![]()
![]()
![]()
DIKKE BONUS!!
![]()
![]()
Ik heb een veul grotere PMboxquote:Op donderdag 16 december 2010 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De mijne ook
Hoe zou dat nou komen?
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:45 schreef honkeytonk het volgende:
Jullie zijn gemeen, ik zal hier voor ongeveer een week niet meer posten
Ik geef wel een rondje op de meet! eerst een rondje bier, dan een rondje knuffels!quote:
jeehquote:Op donderdag 16 december 2010 15:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik geef wel een rondje op de meet! eerst een rondje bier, dan een rondje knuffels!![]()
dan kom ik zekerquote:Op donderdag 16 december 2010 15:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik geef wel een rondje op de meet! eerst een rondje bier, dan een rondje knuffels!![]()
okee tot ziensquote:Op donderdag 16 december 2010 15:46 schreef honkeytonk het volgende:
Maak er trouwens maar een week en anderhalve dag van
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:46 schreef NBT het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:47 schreef honkeytonk het volgende:
Doei.
Dit was mijn laatste post.
Doeg.
Dada
Doedelidokelie.oke doeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
QFTquote:
Ok!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:48 schreef NBT het volgende:
[..]
QFT
CC zet hem ff in de OP bij zeker
Als ik de laptop aanzet heb ik een DM van HT met wat ie moet doen, heb ik zo het vermoeden.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:46 schreef honkeytonk het volgende:
Maak er trouwens maar een week en anderhalve dag van
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:51 schreef Biffkoffie het volgende:
Bouli
sorry... met al die sneeuw hier kon ik het niet laten
hihiquote:Op donderdag 16 december 2010 15:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
is al goed, alleen omdat jij het bent
hoe is het dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:52 schreef Boudibou het volgende:
Wat een welkom...dit is my kind of people.
Hooi de rest, cc: *
Waarom ken ik jou nog niet!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:52 schreef Boudibou het volgende:
Hooi de rest, cc
Zitten er hier nog meer bontkraagjes dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:52 schreef Boudibou het volgende:
Hooi de rest, cc
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zitten er hier nog meer bontkraagjes dan?
ow sterkte danquote:Op donderdag 16 december 2010 15:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe prima. Minder prima is mijn tentamen morgen..
En met jou?
huppelquote:Op donderdag 16 december 2010 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zitten er hier nog meer bontkraagjes dan?
Ik mag dat heus wel zeggen tegen Bouquote:
hoiquote:Op donderdag 16 december 2010 15:52 schreef Boudibou het volgende:
Hooi de rest, cc
Hihi gekke newbquote:
Dank je.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow sterkte dan![]()
Ja met mij gaat het goed hoor
Nee, heb vakantie dus heb ik mn kamer kerstklaar gemaaktquote:Op donderdag 16 december 2010 15:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dank je.
Mooi. Heb je nog wat spannends meegemaakt vandaag?
How's life?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hihi Gekke lekkere huppeltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben met Benny naar X Factor geweestquote:Op donderdag 16 december 2010 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
How's life?
Nog spannende dingen meegemaakt/op de planning staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |