ja, ik denk ik het zeg het even...quote:
eetsequote:Op donderdag 16 december 2010 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
Welke dip? Ik heb geen dip? Wel trek in dipsaus
Beterschap manquote:Op donderdag 16 december 2010 14:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, ik denk ik het zeg het even...
maar allemaal tot ziens... de zieke MD gaat naar huis toe en lekker in zn bedje liggen
Dankquote:
Kenauquote:
Ik zag alleen dat jij wel graag zou willen knuffelen?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb geen dipsaus.
Ik heb trek in naturelchips met dipsaus....
Tortillachips met dipsaus is beterquote:Op donderdag 16 december 2010 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb geen dipsaus.
Ik heb trek in naturelchips met dipsaus....
Wat mijn punt in het vorige topic nog maar eens onderstreeptquote:Op donderdag 16 december 2010 14:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik zag alleen dat jij wel graag zou willen knuffelen?![]()
![]()
okequote:Op donderdag 16 december 2010 14:31 schreef tdrone het volgende:
NBT jij mag de vrijpassen uitdelen omdat je de godmother van grtdojw bent
Waarom lieg jequote:Op donderdag 16 december 2010 14:31 schreef tdrone het volgende:
Uhmm, oke....quote:Op donderdag 16 december 2010 14:31 schreef tdrone het volgende:
Ik hou van knuffelenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik zag alleen dat jij wel graag zou willen knuffelen?![]()
![]()
Ik hou niet van tortillachips... erg vaag ik weet hetquote:Op donderdag 16 december 2010 14:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tortillachips met dipsaus is beterLijkt me ook wel iets voor jou
voor mijquote:Op donderdag 16 december 2010 14:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Uhmm, oke....Godmother?
en vrijpassen waarvoor?
Ja hoiquote:Op donderdag 16 december 2010 14:38 schreef honkeytonk het volgende:
Hoi Charmed_angelHoi Murp
Weer 2 nieuwe in deze SC?
Da's tof. Ik ookquote:Op donderdag 16 december 2010 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hoiIk ben nieuw.... en ik hou van knuffelen
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb het nog maar net overleefd, ik heb net tig kilometer gefietst in deze sneeuw
Hier is van die hele natte sneeuw, die alleen op sneeuw op ijs blijft liggenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maak zo'n AP filmpje dan
Vanmorgen sneeuwde het, nu regent het
Ja dat je een LaPo-hunter bentquote:Op donderdag 16 december 2010 14:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's tof. Ik ook![]()
Je hebt vast al wat over mij gehoord? Niets van geloven hoor
Valt mee, dat had ik een weekje, nu ben ik er al mee gestoptquote:Op donderdag 16 december 2010 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat je een LaPo-hunter bent
uhuquote:Op donderdag 16 december 2010 14:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Valt mee, dat had ik een weekje, nu ben ik er al mee gestopt
pfff heb maar een week vakantiequote:Op donderdag 16 december 2010 14:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
HeeIk heb morgen nog 3 uur school, en dan vakantie
Ik zal het gaan zienquote:Op donderdag 16 december 2010 14:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Valt mee, dat had ik een weekje, nu ben ik er al mee gestopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |