Ja. Hier ookquote:
Dan nog is een trein geen Roosendaalquote:Op donderdag 16 december 2010 13:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
misschien was hij zijn bril vergeten. Ik kan dan ook niet van n afstandje zien wat er staat geschreven
Ik moet morgen nog van 10.45 tot 12.30quote:
Ja johquote:
Straks ben je d'r van verlostquote:Op donderdag 16 december 2010 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
URGH. Ik ging even wat eenvoudigs doch zeer specifiek vaktechnisch vragen aan mijn co-promotor. Legt hij het zo heel meewarig uit en vertelt hij er ook nog eens bij hoe je een gewogen gemiddelde moet nemen
Betuttelende shit-Vlaming
Daar hebben we het niet over gehadquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
URGH. Ik ging even wat eenvoudigs doch zeer specifiek vaktechnisch vragen aan mijn co-promotor. Legt hij het zo heel meewarig uit en vertelt hij er ook nog eens bij hoe je een gewogen gemiddelde moet nemen
Betuttelende shit-Vlaming
Gelukkig heb jij die hele supermarkt niet nodig met je volle vriezerquote:Op donderdag 16 december 2010 14:13 schreef DarkElf het volgende:
zag trouwens toevallig in de supermarkt dat die dicht is 1 jan. das natuurlijk logisch, maar das echt zoiets waar ik niet bij stilstadus bij dezen voor hen die net zoals ik zijn: de winkels zijn dicht 1 jan
we gaan overdag lekker naar de Saunaquote:Op donderdag 16 december 2010 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij die hele supermarkt niet nodig met je volle vriezer
Wat gaan jullie doen met Oud en Nieuw btw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (lekker allemaal verschillende sauna's , uitgebreid lunchen, kruidenbaden enzo, inclusief massage voor moi, de mr houdt daar niet van) en 's avonds zijn we gewoon thuis.
Ik heb nooit zoveel gehad met 'De Laatste Avond van het Jaar!!!!!!' gedoe enzoEn de mr ook niet, dus dat komt goed uit.
En jij?♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Oef ja. Ik vergeet dat ook altijd met Vlaamse feestdagen! Jij niet? Jij zit natuurlijk dichter bij de grens.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:13 schreef DarkElf het volgende:
zag trouwens toevallig in de supermarkt dat die dicht is 1 jan. das natuurlijk logisch, maar das echt zoiets waar ik niet bij stilstadus bij dezen voor hen die net zoals ik zijn: de winkels zijn dicht 1 jan
Ja die vergeet ik ook altijd en geloof me;je wilt niet in een Hollandse super komen op die dagen! Tis net of de Vlamingen of zichzelf niet kunnen vermaken dus dan maar en masse naar Holland gaan, of dat ze slechte planners zijn en 1 dag gesloten winkels niet overlevenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oef ja. Ik vergeet dat ook altijd met Vlaamse feestdagen! Jij niet? Jij zit natuurlijk dichter bij de grens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |